Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2008-10-21 22:48:45 BILSTEIN dobry ale w porównaniu z SACHSem czy KAYABĄ dużo twardszy.
SACHS i KYB są porównywalnej jakości.Też bardzo dobre nie tracąc na komforcie. [ wiadomość edytowana przez: SEBA-OMEGA dnia 2008-10-21 22:50:35 ] |
![]() SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2008-10-21 23:13:04 Niom,w wiekszości nowych samochodów na oryginał wkładane są KYB i SACHSy i z tym się często spotykam.Pod naklejką Mercedes czy BMW są wybite na amortyzatorze: nazwa firmy produkującej dla danego koncernu. sam i nr seryjny i inne pierdoły. |
![]() katanos LOB SYMPATYK MV6 Góra Kalwaria | 2008-10-21 23:31:36 moim skromnym zdaniem sachs zszedł trochę na psy a KYB są całkiem niezłe. Jak szukałem do swojej omci to szukałem KYB ale cena trochę górzysta, musiałem się zadowolić standartowymi bilsteinami (taka sobie jakosc)
[ wiadomość edytowana przez: katanos dnia 2008-10-21 23:32:05 ] |
![]() Stahu LOB WETERAN MV6 wieś z tramwajami | 2008-10-21 23:34:07 Wsadziłem SACHS do dwulitrówki w maju 2003. Jeszcze siedzą w aucie, najeździłem nimi nieprzyzwoicie dużo a przeglądy przechodziły. Zadowolony z nich byłem |
![]() robert1x LOB SYMPATYK DAF Audi Wrocław | 2008-10-22 10:50:37
A tu dowód Znajomy na stacji albo 150 w dowód ![]() ![]() ![]() |
![]() Stahu LOB WETERAN MV6 wieś z tramwajami | 2008-10-22 12:19:21 Jak 150! Z gazem jest ![]() |
![]() robert1x LOB SYMPATYK DAF Audi Wrocław | 2008-10-22 13:39:24
No tak to ponad 200 ![]() ![]() ![]() |
![]() bratyslaw LOB SYMPATYK Omega 3.0 V6 Parczew | 2008-10-22 14:06:06 Mam u siebie w 3.0 Sachsy na tyle. Komfort OK, co do trwałości się nie wypowiadam, najechałem nimi dopiero ok. 10kkm. |
seweryn80 LOB MEMBER Opel Omega B 2,5 v6 Będzin | 2008-10-22 21:53:32 co ![]() |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2008-10-22 23:21:20 Temat sie troche rozkrecił. Ogolnie slyszałem opinie ze własnie amortyzatory sachs sa lepsze od bilstein b4. Sam sie zastanawiam nad wymiana. |
![]() kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2008-10-23 11:46:26
Dożo na nich najeździłeś? Bo : 1. Poprzednia Oma 3.0 V6 kombi - założone na tył B4 (własny montaż), po 3k zaczęły stukać, reklamacja uznana, założone oryginały nivo, spokuj aż do sprzedaży auta. 2. Obecna 3.0 24v założone na tył B4 (własny montaż), po 3k stukanie, reklamacja uznana, założone drugie B4 (montaż u dystrybutora), 3k i znowu walą. Ciekawe, czy teraz też uznają reklamację? Tym razem będę chciał kasę ![]() |
profil-usunięty | 2008-10-23 11:54:36 Ja o B4 mogę się wypowiedzieć w samych superlatywach. Przednie mają nakulane na razie 10 tysi (4 w srebrnej, reszta w granacie) i sztywne są jak nówki (mnie taka charakterystyka odpowiada).
Z kolei o Sachsach słyżałem różne opinie, często nienajlepsze. Był to jeden z silniejszych argumentów przy zakupie amorów i absolutnie nie żałuję że wybrałem Bilsteiny. |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2008-10-23 14:57:00
ojjj, bardzo dużo. Całe 5 tys km ![]() ale z tym stukaniem, cośtam z tyłu faktycznie czasem się odezwie... ![]() |
profil-usunięty | 2008-10-23 15:01:36 Jeśli stuka to albo gumy były uklepane, nie zostały wymienione na nowe i jest luz w kielichu, albo dolna śruba amortyzatora została dokręcona gdy koło było w powietrzu i tuleja nie wytrzymała naprężenia. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-10-23 18:18:23 Ja już ponad rok na biltein-ach gaz olej (kpl p+t). Zadowolony. |
![]() kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2008-10-24 12:17:00
Immo, gumy wymienione w kpl., śruby dokręcałem na opuszczonym aucie. Podejrzewali mnie o to co piszesz i dlatego te ostatnie założyli sami. Też zgodnie z koranem, talmudem tudzież innymi zasadami. Jak widać i tak jest kupa. Piotrek co do trzymania było wszystko ok. Jednak nie cierpię walenia i dlatego B4 są u mnie spalone. W ojca AR 147 po wymianie auto strasznie się podniosło wynikiem czego zrobił się wóz drabiniasty (twardo i wysoko). Mało tego, zmienił się kąt pochylenia koła i teraz alfa z tyłu wygląda jak Tatra bez ładunku ![]() |