MotoNews.pl
  

Jak wyglada immobilizer w escorcie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy immobilizer w escorcie jest umiejscowiony w takie kosteczce na stacyjce? Jelsi je nie mam to znaczy ze nie ma mam tego paskuctwa w swoim essim czy istniay jakies wersje ktore nie mialy kostki a jakies transpondery byly w kluczykach itp kosmiczne rozwiazania?
  
 
nikt nie wie?
  
 
Z tego co wiem
Jeśli masz na stacyjce taki plastikowy pierścień to masz immo, jeśli nie masz to nie masz A siedzi on najprawdopodobniej w kompie, a ten pierścień ma za zadanie czytać kody z kluczyka (dokładnie z tego czerwonego maleństwa które jest wciśnbięte w obudowę kluczyka)
  
 
nie z tego czerwonego.
jest glebiej
  
 
sprawa wyglada tak ze wyminiam wszystkei zamk u siebie wlacznie w stacyjka i wlewem i nie chce miec klopotu z immo - ja nie mam zadnej kostki przy stacyjce tylko kluczyka nie mam takie zwyczjanego a z taka lampeczka i ktos mi mowil ze to z immo jest wiec sie w sumie troche speszylem bo nie wiem jak to dokladnie jest - z tego co mi wiadomo powinna byc walsnie kostka na stacycje bo tak na chlopski rozum to co by mialo niby z teog kluczka zczytywac te kody ale fod lubi czasmi utrudniac soebi zycie wiec wole zapytac czy nie ma jakiks innych rozwiazan?
  
 
nie koniecznie musi być imo na stacyjce możesz mieć dwa kluczyki jeden do imio a drugi do odpalania, poszukaj a może gdzieś masz kluczyk i cewke od imo schowaną, za radiem, lub gdzie indziej.
  
 
raczej za radiem nic nie ma a kluczk mam jeden inie ma na nim zzadnycj przyciskow oprczo przucisu od malej lampki
  
 
ok ja nie wiedziałem że mam imo aż wkońcu znalazłem za osłoną kolumny kierowniczej cewke i kluczyk złączoną ze sobą,
  
 
jak nie ma przy stacyjce to nie ma.
wypnij kostke stacyjki, kluczyk zostaw w domu, i jak odpali (wkretakiem) tzn ze nie masz na pewno
  
 
rozumiem,ze mowa tu ok mk7?
  
 
mk7 taki srebrny
  
 
Tak chodzi o MK7. Mnie sie wydawalo ze imo to wlasnie ta kosteczka przy stacyjce - ja na szczescie nic takeigo tam nie mam a odpalic nie moge bo silnik "postanowil przejsc sie do mechanika" i nie ma czym zastartowac a moje watpliowosci powstaly po tym jak gdzies spotaklem sie z opinia ze jakis nny patent moze byc jak np. tutaj wspominana nizej cewka ale u mnie z niczym takim sie nie spotkalem - zwyczajnie 4 kable odchodza do szkrzynki i to cala elektryka jak idie mi to kolumny kierownicy oprocz jakiegos tam kabla od masy przykreconego pod sruba.
  
 
Cytat:
2008-10-22 23:01:04, kubik2 pisze:
ok ja nie wiedziałem że mam imo aż wkońcu znalazłem za osłoną kolumny kierowniczej cewke i kluczyk złączoną ze sobą,


Skąd ja to znam Ja w miejscu przez Ciebie opisanym znalazłem "matkę" i dłuugo się głowiłem "co to" Teraz wiem
  
 
Cytat:
2008-10-23 01:59:15, czyczu pisze:
Skąd ja to znam Ja w miejscu przez Ciebie opisanym znalazłem "matkę" i dłuugo się głowiłem "co to" Teraz wiem



Gdy zaczołem bawić sie matką i cewką transpondera to w tym czasie pojawiły się problemy z odpalaniem autka, dioda swirowała na wszelkie sposoby, pompa działała albo nie i miej więcej od tamtej pory ( 6 miesięcy ) nie mogę rozwiązać problemu. Lecz problem raczej nie tkwi w immobilajzerze bo elektryk wywalił imo z kompa i nic to nie zmieniło. Może zbiegiem okoliczności jest to co opisałem, więc radzę jeśli macie imo sprawne to lepiej tego nie ruszajcie.
  
 
ja wlasnie chce sie dowiedziec czy mam imo w swoim - zawsz emi sie wydawalo ze o ta kosteczka po drugiej stronie stacyjki - chce zmienic wszystkie zamki wlacznie ze stacyjka wiec wole wiedziec wczesniej czy byly jakies inne patenty niz ów kosteczka
  
 
JeSli po zdięciu osłony kolumny kierowniczek na ztacyjce, a raczej wokół niej nie ma cewki od imo to śmiało można zmieniac stacyjke a jeśli jest to zakładasz nową stacyjke na nią starą cewke imo, podmieniasz w dorabianiu kluczy nowy grot do starego kluczyka i koniec. możesz też wypiąć kostę wziąć płaski wkrętak i kręcisz - jak odpali to świadczy że możesz wymienić stacyjke, a na niej nie ma immobilizera.