[Magik123] Essi odjechał...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Maly wstęp:
Auto nabyte od pierwszego wlasciciela, ktory sciagna je dla siebie i uzytkowal nie caly rok, w tej chwili auto w Polsce jest ponad 2 lata.
Nie wiem skad samochod jest sprowadzony, a na ta chwile bardzo mnie to ciekawi, bo jedynie gdzie byla rdza na podwoziu to przy laczeniu progow z podłoga, a co ciekawe podluznice cale w oryginmale, nadkola w srodku, na zewnatrz, wlew paliwa, wszystko oryginal i bez rdzy .
Autko mialo seryjnie silnik 1.6 8V, stan w miare dobry, oleju nie bral ale juz troche klekotal, co okazalo sie po rozbiorce ze walek juz byl bez krzywek, stad silnik tez nie za bardzo chcial dobrze przyspieszac. No ale coz wymienilem i jestem zadowolony

Silnik aktualny 1.6 16V z przebiegiem ok 170tys, nie wiem czy faktycznie tyle, ale po wymianie oleju na 10w40 zrobilem juz nim ok 8 tys i oleju na miarce nie ubylo ani troszke co mnie bardzo cieszy.
W silniku narazie zmienione walki na Mondeo 2.0 136KM.
Zmieniona przepustnica rowniez od Mondeo 2.0, zostal jeszcze kolektor, za ktorego sie na dniach zabieram, reszte w silniku zostawiam moze jeszcze w polerke pojdzie pokrywa.


Karoseria jak narazie bez rdzy i dziur, tydzien temu konserwacja zrobiona wiec zimy sie nie boje

Dodatkowo autko posiada ospojlerowanie oryginal z pakietu RS-Line, Felgi 15 ktore nabyte zostaly razem z autem postanowilem po sezonie odnowic, lakierowane na bialo.
Lusterka i klamki w kolorze, zostalo jeszcze zderzaki polakierowac ale czasu nie ma, gril robilem wedlug wlasnego uznania, maska rowniez robiona (Bad Look).

Do tego jeszcze z nodow walnąłem Zaciski i bebny w kolor czerwony.

Gleba byla, ale po kilku jazdach po naszych terenowych drogach, jednak zalozylem springi orginal, trudno, wole komfort i bezawaryjnosc zawiechy niz telepanie calym autem na byle malych nierownosciach.
Ale od jakiegos czasu znowu mysle nad jakims zawieszzseniem.

Srodek jak narazie dosc ubogi.
Zegary produkowalem 1 dzien , zrobienie podswietlenia na czerwono, dolozenie i przerobienie wskazowek od poloneza, dodanie diod pod wskazowki niebieskich( zdjecie dodam na dniach jak to w nocy wygląda)

Dolozone czasowe wycieraczki,
Lamka z wersji Ghia+ czasowe wygaszanie,
Kierownica z RS-a obszyta skorka

AUDIO
Radio SONY CDX GT300
Wzmacniacz MAGNAT CLASIC 480, i pudlo w bagazniku, narazie lupie ale zmiana bedzie na cos oryginalnego, jak i zmiana glosnikow.

Cos tam jeszcze bedzie zmieniane, ale raczej drobna kosmetyka i elektronika, nie bede robil z auta statku ponadczasowego bo to i tak escort z lat 90, wiec glownie ma ladnie wygladac tak jak go Pan nakazal stworzyc

Narazie tyle, fotki jeszcze beda i cos z przerobek, jak i najwazniejsze, hamowanie auta po zmianach


Tak wyglądal w zimie


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-10-22 23:53:22 ]

A to juz aktualne




Zegary


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-10-22 23:56:26 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-10-31 20:56:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-10-31 21:01:22 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-11-02 10:45:26 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-11-03 19:43:31 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-04-01 17:20:08 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-08-18 23:44:04 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-09-16 22:41:01 ]
  
 
No ładny.. ładny.. więcej zdjęc tylko czekamy

[ wiadomość edytowana przez: ciapek1808 dnia 2008-10-22 23:31:19 ]
  
 
  
 
Niezly... wiecej fotkow
  
 
jak będziesz ściągał listwy (po lakierowaniu zderzaków raczej będą psuły efekt), to piszę się na nie, jeśli nie są zniszczone.
A silnik jaki masz? RS2000?
  
 
Cytat:
2008-10-23 08:56:41, surec pisze:
... A silnik jaki masz? RS2000?


Zetec 1,6 - trzeba czytać konkurencyjne fora
  
 
surec, jak bym sciagal to nie ma problemu dam znac z listwami ale kiedy to nie wiem, narazie brak czasu na zabawe z samochodem, a silnik dokladnie 1.6 tyle ze podkrecony

  
 
jak robiles foty aktualne, to mogles poczekac, jak wyschnie, albo przejechac szmatka
ale fura
  
 
No nie juz takie aktualne bo foty sa z wakacji , jak sie pogoda poprawi to dokladniejsze strzele

A tak mniej wiecej wyglada licznik, sorka za jakosc, w rzeczywistosci jest czerwone, a tu wyszlo zolte




[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-10-23 19:17:59 ]
  
 
a czemu on byl taki ladnie niski w zimie a teraz w powietrzu wisi ??
  
 
Bo mnie szlak trafial jak jechalem po dolach, normalnie trzeslo jak wozem drabiniastym, fakt z alusami ladnie wygladal i dobrze sie prowadzil, ale tez kilka razy zderzakiem zachaczylem o kraweznik lub jak zjezdzalem na posesje, mysle moze zeby z RS/XR zalozyc, one sa troche nizsze ale nie duzo.
  
 
fajne autko ladne alumy sa biale tak?
  
 
Chociaż nie przepadam za badlookiem ten musze przyznac że jest idealny do escorta, nie za mały nie za duży ma normalny nieudziwniony kształt . Ogólnie ok.
  
 
mi się podoba bardzo w tym aucie przedni zderzak

  
 
Wg. mnie to polerka by sie przydała a tak to
  
 
No wiec myslalem o zmianie lamp na RS wiec maske tez trzeba by zmienic, ale jak pomysle znowu zeby ja przygotowac i malowac to nie bardzo mi sie chce.

A przedni jak i tylny zderzak to z dokladkami z pakietu RS.

Polerka jak najbardziej jest potrzebna, ale czasu brak, wieczorem juz mi sie nie chce tego robic bo i widac kiepsko, ale przed zima trzeba bedzie strzelic
  
 
Heh, w końcu ktoś z okolicy. Witam.
Co dało wstawienie wałka z mondeo i innych gratów?
  
 
Cytat:
2008-10-24 18:20:24, Magik123 pisze:
...Polerka jak najbardziej jest potrzebna, ale czasu brak, wieczorem juz mi sie nie chce tego robic bo i widac kiepsko, ale przed zima trzeba bedzie strzelic


moim zdaniem przed zima nie warto oslabiac lakieru moze lepiej poczekac do wiosny? a furka git
  
 
A no prawie z okolicy, ale mam kumpla tam gdzies od Ciebie ze mna do szkoly chodzi.
A walki daly daly, spory przyrost powyzej 3500tys ale jeszcze dolot caly zostal do zmiany.

A z polerka to zrobie moze recznie bo maszyna faktycznie troche lakier dostanie.
  
 
Dzis zalozylem przeplywke z mondka, no i poprawa jest, jeszcze kolektor i dolot i hamownia.

Escort 0-100km/h