Kłopoty z wtryskiem sekwencyjnym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

Od niedawna zacząłem dośwadczać kłopotów z inst. lpg (wtrysk sekwencyjny). Przy przełączaniu się z benzyny na gaz, po długotrwałym postoju (np. 12h), auto traci moc i gaśnie ( tak jakby nie dopływał gaz albo dopływał w b. ograniczony sposób, bo czasami jak docisne pedał gazu to po jakims czasie udaje się przełączyć na gaz). Przy rozgrzanym silniku nie ma takich problemów. Podstawa to pewnie wymiana filtra fazy lotnej, ale czy może też być inna przyczyna?
pozdrawiam
  
 
moze tez być za niska temp. przełączenia na gaz
  
 
Nie wiem jaką masz sekwencję, ale w PRINSie stawiałbym na reduktor (przynajmniej zanieczyszczony).
  
 
witam i dziekuję za podpowiedzi
mam lpg tartarini; najgorzej jest jak auto postoi na zimnie z kilka godzin, wtedy bankowo przy przełączeniu na gaz zgaśnie; po parkowaniu nocnym w garażu przy przełączeniu na gaz tylko lekkie szarpnięcie; sprawdziłem filtr fazy lotnej i jest czysty
pozdrawiam
  
 
Nie znam tej instalacji, ale stawiałbym tak jak pisałem wcześniej na zanieczyszczony (gęstym w temperaturze otoczenia olejem/smarem) reduktor lub elektrozawór przy reduktorze.