MotoNews.pl
5 Nie pali na wszystkie gary (221592/45)
  

Nie pali na wszystkie gary

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie czasem gdy go odpalam auto nie pali mi na wszystkie tłoki. czasem ten problem tra dosłownie chwilę a czasem parę minut.
W tamtym tygodniu założyłem nowe świece motorcrafta i przewody WN NGK ale to nie pomogło. Co to może być?
  
 
ja miałem takie objawy, jak mi cewka zapłonowa poszła... najpierw chodził czasem na 3 czasem na 4 gary, a po niecałym tygodniu całkiem zdechła... cena używanej ok 100pln
  
 
Zgadzam się z przedmówcą miałem tak samo.. wogóle mi nie chciał ciągnąć.. od 120km/h do 140 bujał się prawie minute czasu.. i była cewka wyje***..
  
 
Witam
A przez przypadek nie klekocze ci za bardzo ten silnik - możliwa jest również awaria głowicy a konkretnie zawieszanie hydraulików co powoduje zbyt małą kompresję i też nie będzie chodził na wszystkie - miałem cos takiego to wiem.
Pozdrawiam
  
 
mnie jak jak nie palił esio na wszystkie gary to wymieniłem jak Ty kable WN,świeczki i nic, popychacze hydrauliczne były już wymęczone a jeden pękł i nie odbijał ,ale poi wymianie jak ręka odjął,przyczyn może być mnóstwo...
  
 
Rowniez jestem za cewka Mamuska ostatnio wymieniala we Fiescie,identyczne objawy
  
 
Panowie, a jak diesel z rana nie lapie przez jakies 5 sekund na wszystkie gary to co mu dolega? Nie zawsze tak ma ale czasami.
  
 
głowicy nawet nie słychać, nie klekocze...
  
 
hmmm,może cewka jak koledzy piszą, znajomy miał tak jak miał uszczelkę pod głowica wyłechtaną i woda mu się dostawała do cylindrów/a i mu nie palił na każdy, sprawdź czy na każdej świecy masz iskre i czy Ci nie 'pije wody'
  
 
Witam ponownie
Sprawdź na zimnym silniku jak wygląda cisnienie na każdym z cylindrów - książka podaje że różnica większa jak 2 bary jest niedopuszczalna i kwalifikuje silnik do naprawy. Jeżeli wszystkie ciśnienia będą porównywalne to będzie znaczyło że cewka do wymiany.
Pozdrawiam
  
 
a cewka o EFI będzie pasować?
  
 
na bank pasuje do 1,6 cewka z 1,8 jak byś miał problemy z dostaniem, to w podwrocławskich radwanicach '' na tamtejszym szrocie mają ich duużo cena jaką krzyczy 120pln ale potargujesz to za 100 kupisz.
  
 
Cytat:
2008-10-26 19:50:43, seba2020 pisze:
na bank pasuje do 1,6 cewka z 1,8 jak byś miał problemy z dostaniem, to w podwrocławskich radwanicach '' na tamtejszym szrocie mają ich duużo cena jaką krzyczy 120pln ale potargujesz to za 100 kupisz.


spoko, cewka już zakupiona na allegro
  
 
To na bank będzie cewka bo z tą uszczelką to by mial inne objawy, zalewala by się komora i mialby ciężko przekręcić żeby załapać a co dopiero jak ci pali na 3 gary

Cewka i po sprawie bo świece i przewody już wymienione
  
 
UPG nawet nie biorę pod uwagę, ani popychaczy... z reszta poczekam jak ta cewka przyjdzie...
  
 
Witam.Troche juz minelo od rozpoczecia tematu,ale podlacze sie i moze ktos mi poradzi. Moje bestia ma jeszcze inaczej. Odpala bez problemu na benzynie i gazie(gdy jest cieplo,bo w chlody najpierw benzyna),klekocze dosc glosno,ale tylko klikadziesiat sekund.Potem juz cicho sie robi,ale po chwili jakby jeden cylinder przestal pracowac.Czasem potrafi sobie zgasnac,a czasem nie.Gdy sie troche rozgrzeje wszystkie problemy znikaja.Wszystko to dzieje sie na postoju w chlodne dni.W czasie jazdy nie ma zadnych problemow.Poki co zawsze zanim wyrusze,to odpale go na 2-3 minuty i dopiero startuje. Przewaznie to wystarczy,ale potrafi mi zgasnac na pierwszym skrzyzowaniu,jesli jest dosc blisko.Dodam,ze przewody i swiece maja jakies 2 tyg,olej bede wymienial w ciagu miesiaca,a silnik jaki mam to 1,6 16v.

[ wiadomość edytowana przez: jadzka1233 dnia 2009-03-16 11:12:24 ]
  
 
Cytat:
2009-03-16 11:10:33, jadzka1233 pisze:
Witam.Troche juz minelo od rozpoczecia tematu,ale podlacze sie i moze ktos mi poradzi. Moje bestia ma jeszcze inaczej. Odpala bez problemu na benzynie i gazie(gdy jest cieplo,bo w chlody najpierw benzyna),klekocze dosc glosno,ale tylko klikadziesiat sekund.Potem juz cicho sie robi,ale po chwili jakby jeden cylinder przestal pracowac.Czasem potrafi sobie zgasnac,a czasem nie.Gdy sie troche rozgrzeje wszystkie problemy znikaja.Wszystko to dzieje sie na postoju w chlodne dni.W czasie jazdy nie ma zadnych problemow.Poki co zawsze zanim wyrusze,to odpale go na 2-3 minuty i dopiero startuje. Przewaznie to wystarczy,ale potrafi mi zgasnac na pierwszym skrzyzowaniu,jesli jest dosc blisko.Dodam,ze przewody i swiece maja jakies 2 tyg,olej bede wymienial w ciagu miesiaca,a silnik jaki mam to 1,6 16v. [ wiadomość edytowana przez: jadzka1233 dnia 2009-03-16 11:12:24 ]



1 przypadek to cewka,a tój to hydraulika popychaczy, nie trzymają oleju i do póki sie nie napompuja bedzie je słychac , teraz pewnie mniej je słychac jak jest cieplej
  
 
Kolego a gaśnie na gazie czy na benzynie ??
  
 
Cytat:
2009-03-16 11:23:54, Saren_82 pisze:
Kolego a gaśnie na gazie czy na benzynie ??




W sumie na razie na benzynie,bo nie pale go z gazu. Jest jeszcze chlodno i czekam az nabierze troche stopni. Czyscilem juz krokowca,odpowietrzenie skrzyni korbowej i nic sie nie zmienilo.
RemikGT radzi walke z cewka i napewno skorzystam z tego,tylko zmienie uszczelke pod pokrywa zaworow,bo na ta cewke wlsnie cieknie. Moze wystarczy ja dobrze wymyc. Co do klekotania,to dzis uslyszalem,ze to wina oleju(mineral),ale ze wzgledu na duzy przebieg do semisyntetyka nie bede wracal. Dzieki za podpowiedzi,jesli ktos ma jeszcze jakies sugestie,to ja poprosze. Niestety dopiero zdobywam jakakolwiek wiedze na temat mechaniki.