Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2008-10-25 20:56:40 a nie ma dziury w dolocie? albo dziura w tłumiku, pęknięty kolektor wydechowy, wydmuchana jego uszczelka... |
![]() kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2008-10-25 21:47:03 U mnie kiedyś odpięła się jedna spinka z obudowy filtra i objawy były podobne.
Więc to co pisze Robert jest całkiem prawdopodobne. |
![]() adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2008-10-26 06:30:35 a moze jakies lozysko na alternatorze?
ps sprawdz lacznik elastyczny na wydechu, moj juz sie prawie caly rozerwal i buczenie jest piekne powyzej 3 tys obr (niezaleznie od biegu) , z tym ze to buczenie to da sie ewidentnie wyroznic ze jest z nieszczelnego ukladu wydechowego |
![]() tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2008-10-26 10:29:39
spinka od filtra-napewno nie-ponieważ tu jest filtr skrecany co do alternatora-co ma alternator do obciążenia silnika, łożysko alternatora "dzwoni" bardziej kiedy sie wlaczy ogrzewanie tylnej szyby, halogeny, itp a nie kiedy mam wiecej osób na pokłądzie albo kiedy szybko przyspieszam jeśli chodzi o wydech-jest to jakiś pomysł-będe to również sprawdzał |
![]() tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2008-11-12 20:54:30 Jak by się komuś przydało, winowajcą była tylna poduszka silnika. Pomimo jej wymiany 4 miesiące temu musiała być jakas kiepska ponieważ po 4 miesiącach była w opłakanym stanie. WYglądała gorzej niż ta którą wymieniałem 4 miesiące temu. Prawdopodobnie jak już niektórzy stwierdzili, przyczyną buczenia musiało być opieranie się silnika lub jakiegoś elementu z nim połączonym o inny element. Tak jak wcześniej lewarek latał jak szalony, poczas dodawania i odejmowania gazu poruszał się jakies 5 cm przód/tył to teraz prawie wcale się nie rusza. Zmiana biegów jest bardziej precyzyjna i nie szarpie silnikiem podczas szybkiej zmiany biegów.
Jeśli chodzi o nową poduszkę to przed jej montażem wszystkie wolne przestrzenie-pozwalające na ruch gumy/poduszki zalałem czarnym siliconem i uzupełniłem cienkimi kawałkami gumy. Troszke się bałem że możę być za sztywno i że całe auto się będzie trzęsło jednak nie ma nic takiego. A taka zupgradowana poduszka na pewno dłużej wytrzyma niż stara. Jesli chodzi o starą poduszkę to również podejrzewam że może zostać uszkodzona przez mechanika w czasie wymiany rozrządu, ponieważ mechanik musi unieść dosyć wysoko silnik aby rozrząd wymienić, jeśli tej poduszki nie odkręci to się ona najprawdopodobniej zerwie(u mnie ten objaw juz był przed wymianą rozrządu ale mój kumpel tak miał w thalii) |