MotoNews.pl
  

Wyciek z odpowietrznika płynu hamulcowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem, walczę już z nim 3 dzień.
Nie zamyka się odpowietrznik płynu hamulcowego w zacisku mimo dokręcania do oporu.
Nie chcę przesadzić z tym dokręcaniem by czegoś nie uszkodzić.
Sączy wyraźnie z otworu. Nie jest to jakiś mega wyciek, ale jest zauważalne ślinienie.
Prawdopodobnie przyczyną może być uszkodzona stożkowa powierzchnia przylgowa w zacisku, bo odpowietrznik jest nowy i nie widać na nim nic niepokojącego.

Czy ktoś miał podobny problem i jakoś sobie z tym poradził?
Jeśli ciekło by na gwincie, to zastosowałbym uszczelniającą taśmę teflonową i było by po krzyku.
Tu natomiast zastanawiam się nad jakimś oringiem, tylko, czy w razie porażki uda mi isę go później wyciągnąć....
  
 
Może jest jakiś syf w otworze w zacisku i to nie pozwala na pełne dokręcenie odpowietrznika? , ewentualnie jest inny kąt styku oby elementów?
  
 
Cytat:
2008-10-26 11:59:51, JaRabbit pisze:
"..ewentualnie jest inny kąt styku oby elementów?.."


a wtedy co?
...zastosować by trza akiś frezik i delikatnie nim przejechać?...tylko skąd wziąć taki concret

Tak czy inaczej...kłopot
  
 
Cytat:
2008-10-26 12:48:29, bogdan1 pisze:
a wtedy co? ...zastosować by trza akiś frezik i delikatnie nim przejechać?...tylko skąd wziąć taki concret Tak czy inaczej...kłopot


Kisztan nie napisał jaki to odpowietrznik.Napisał tylko,że nowy. Może od innego auta ( nie od espero). Nie wiem,czy odpowietrzniki to są siakieś standaryzowane elementy,czy co firma,to inny kąt
  
 
Cytat:
2008-10-26 13:12:54, JaRabbit pisze:
Kisztan nie napisał jaki to odpowietrznik.Napisał tylko,że nowy. Może od innego auta ( nie od espero). Nie wiem,czy odpowietrzniki to są siakieś standaryzowane elementy,czy co firma,to inny kąt


Nie są standaryzowane niestety.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Obydwa odpowietrzniki są identyczne, zarówno w prawym, jak i lewym zacisku. Prawy suchy.

Jeśli była by to wina innego kąta przylgni, to raczej wyciek byłby dość sporawy. Tutaj mam do czynienia z poceniem się. Przy dużym ciśnieniu w układzie (wciśnięty hamulec) na wyjściu z odpowietrznika pojawia się płyn (parę kropli).

Jutro sprawdzę pierwszy trop Królika. Możliwe, że dostał się jakiś paproch przy odpowietrzaniu, tym bardziej, że wymieniałem przewody.

  
 
Ja sobie poradziłem w ten sposób, że przy wymianie tylnych przewodów ...wymieniłem też cylinderki.

Cylinderki były kompletne z odpowietrznikami i "spoko"


Z drugiej strony co to za gówniany materiał ....że te przewody tak korodują