MotoNews.pl
  

Reduktor do Dodge Chrysler 3.3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Prosze o sprawdzenie przydatnosci elementów instalacji lpg do Dodge Grand Caravan 3.3 97r.

- Głównie rozchodzi się o reduktor Zawolli i jego moc 170KM czy do 250KM?
- Stag 300
- Wtryski rail 3 ohmy?

Reszta chyba nie jest istotna.

Pozdrawiam i licze na wiele odpowiedzi.
  
 
raczej zastosuj KME GOLD jeśli chodzi o reduktor.
  
 
Myślałem też o KME ale raczej do 250KM a Ty teraz piszesz że KME GOLD do 360KM. Wiem, że ten samochód jest paliwożerny ale ma tylko 158KM, czy to oby nie zaduzy reduktor? Będę używał tego auta na taxi i chciałby, żeby palił średnio ok 15L/100km czy to nie zwiększy spalania?Ma ktoś doświadczenie z tym konkretnie samochodem i silnikem 3.3 z Voyagerów. Niestety w Słupsku nie ma pożądnych gazowników, bo montuja tomasetto a kasują jak za KME.
  
 
Troche skoryguj te moce ostro w dół. a zawsze lepiej jest żeby reduktor był mało obciażany niz pracował na ostatnim oddechu.
a zaleta tych redulktorów jest ich duza stabilność ciśnienia. moze jeszcze być tomasetto arctic.


Cytat:
2008-11-03 18:13:43, IwanGrozny pisze:
Myślałem też o KME ale raczej do 250KM a Ty teraz piszesz że KME GOLD do 360KM. Wiem, że ten samochód jest paliwożerny ale ma tylko 158KM, czy to oby nie zaduzy reduktor? Będę używał tego auta na taxi i chciałby, żeby palił średnio ok 15L/100km czy to nie zwiększy spalania?Ma ktoś doświadczenie z tym konkretnie samochodem i silnikem 3.3 z Voyagerów. Niestety w Słupsku nie ma pożądnych gazowników, bo montuja tomasetto a kasują jak za KME.

  
 
Z tego co wyczytałem to właśnie te tomasetto nie trzymają ciśnień i nawet jeden zaprzyjaźniony gazownik mówił ostatnio że mają na nie sporo reklamacji. Skorygowałem podawane moce przez producentów z 250KM do mojego silnika czyli 158KM. Teraz zupełnie zgłupiałem jak napisałeś o tym KME goldzie, czy tak mocno skorygowana moc nie odbije sie na spalaniu??

Jeszcze raz proszę o pomoc. Jaki reduktor i wtryski do DODGE GRAND CARAVAN (to samo co CHRYSLER GRAND VOYAGER) silnik 3.3 V6 158KM 1997r.

KME SILVER?
KME GOLD?
ZAVOLI ZETA/S?

i jakie wtryski
Rail 3ohmy czy Valtek Red?

Tomasetto nie chcem bo za dużo złych rzeczy słyszałem.


  
 
no tak punkt widzenia jest rózny od punktu siedzenia. co temat to inna opinia. wiec zastosuj w ciemno golda.


Cytat:
2008-11-04 10:32:38, IwanGrozny pisze:
Z tego co wyczytałem to właśnie te tomasetto nie trzymają ciśnień i nawet jeden zaprzyjaźniony gazownik mówił ostatnio że mają na nie sporo reklamacji. Skorygowałem podawane moce przez producentów z 250KM do mojego silnika czyli 158KM. Teraz zupełnie zgłupiałem jak napisałeś o tym KME goldzie, czy tak mocno skorygowana moc nie odbije sie na spalaniu?? Jeszcze raz proszę o pomoc. Jaki reduktor i wtryski do DODGE GRAND CARAVAN (to samo co CHRYSLER GRAND VOYAGER) silnik 3.3 V6 158KM 1997r. KME SILVER? KME GOLD? ZAVOLI ZETA/S? i jakie wtryski Rail 3ohmy czy Valtek Red? Tomasetto nie chcem bo za dużo złych rzeczy słyszałem.

  
 
Dlatego zadałem to pytanie na forum, zeby nie wkladac nic w ciemno. Mozesz mi odpowiedzieć na pytanie czy ten duży zapas wydajnosci nie bedzie mial wplywu na wieksze spalanie?
  
 
Cytat:
2008-11-04 18:28:42, IwanGrozny pisze:
Dlatego zadałem to pytanie na forum, zeby nie wkladac nic w ciemno. Mozesz mi odpowiedzieć na pytanie czy ten duży zapas wydajnosci nie bedzie mial wplywu na wieksze spalanie?

Nie,nie będzie miał.
  
 
Cytat:
2008-11-04 20:51:12, zet77 pisze:
Nie,nie będzie miał.


nieprawda !!!! za duży reduktor o zbyt dużej mocy będzie nadmiernie przegrzewał gaz - czyli zubażał mieszankę. Nie tylko więcej spali , nie osiągnie noiminalnej mocy i będa problemy w regulacji i eksploatacji podobne jak przy zbyt małym. Każda przesada jest szkodliwe. W zupełności wystarczy silver. Reduktor powinien miec ok 25% zapas mocy bo jak każde urządznie techniczne najlepiej pracuje w takim obciążeniu
  
 
hydrol napiłeś się hydrolu ,ze opawiadasz głupoty. co innego teoria a co innego praktyka. silver tego konkretnego silnika nie obsłuży i basta.
  
 
Croma1 a który jeszcze reduktor twoim zdaniem oprócz KME GOLDA obsłuży ten konkretny silnik. Mam juz taki mentlik w glowie ze odechciewa sie gazu. Moi "mądrzy" gazownicy ze Słupska twierdzą, że 170KM wzupełności wystarczy i też twierdzą, że z GOLDEM mogą być problemy przy regulacji, a podobno zawsze prawda leży po środku
  
 
nie bede po zastanowieniu wchodził twoim gazownikom w ich kompetencje. bo jak sie uprzeż na golda to cokolwiek ci bedzie źle pracowało to postawia argument . bo to przez ten reduktor. decyzje pozostaw swoim gazownikom.


Cytat:
2008-11-06 14:36:04, IwanGrozny pisze:
Croma1 a który jeszcze reduktor twoim zdaniem oprócz KME GOLDA obsłuży ten konkretny silnik. Mam juz taki mentlik w glowie ze odechciewa sie gazu. Moi "mądrzy" gazownicy ze Słupska twierdzą, że 170KM wzupełności wystarczy i też twierdzą, że z GOLDEM mogą być problemy przy regulacji, a podobno zawsze prawda leży po środku