Odpowiadam sempai silnik 1CD 190-180kpa czasem moze wzrosnac do 200 ale nie powinno na zbyt dlugo,jak przekroczy 230kpa to wywali blad turbiny.
Silnik 1AD i 2AD sa mocniejsze i tam dochodzi nawet do 260 kpa
Sa to cisnienia odczytane testerem z mapsensora,nigdy nie wpinalem zegara w kolektor bo nie ma takiej koniecznosci,ale prawdopodobnie mapsensor dodaje do wartosci rzeczywistych cisnienie atmosferyczne.
A jaki masz problem???
W turbinach liczy sie nie tyle cisnienie maxymalne jakie zmierzysz ale charakterystyka przyrostow i korekcji ...z tego mozna duzo o ukladzie powiedziec.
Jezeli np przyspieszasz na 3 biegu od 1500nwk i przy 2000 masz juz 190-200 to znaczy ze EGR jest sprawny ,jezeli mialbys to cisnienie dopiero przy 2500 znaczyloby ze sie nie domyka.
Jezeli przy 2000 masz 190-200 i nie zostanie zaraz skorygowane do 180-190 to moze nastapic obciecie cisnienia na listwie common raill,i swiadczy to o nie sprawnosci ukladu korekcji sprezu turbiny -zaworek podcisnienia ,kierownica strugi blokuja sie.
No musialbys bardziej sprecyzowac pytanie
Co do instalacji tego nikt niewie ,trzebaby sprawdzic czy sa kostki pod zaslepka na wylaczniki grzania siedzen.
Ale poprowadzenie instalacji nie jest problemem,bo sterownik i maty grzewcze sa w fotelu.
[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2008-11-09 12:48:06 ]
[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2008-11-09 12:48:54 ]
[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2008-11-09 12:50:13 ]
EDIT:
Jak już tak ładnie określasz temat to zrób to do końca[ wiadomość edytowana przez: MisiekII dnia 2008-11-09 23:13:24 ][ powód edycji: temat ]