| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-11-10 16:57:56 Gass jest ? |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-11-10 17:24:09 Kondolencje, wygląda na przepalenie uszczelki. |
![]() darek_1 Kielce | 2008-11-10 17:30:52 Nie wiesz czy w 2.6 lancuch jest na hydraulicznym napinaczy czy normalnym ? |
SENATOR LOB MEMBER SENATOR B GDANSK | 2008-11-10 18:34:51 hudrauliczny |
SENATOR LOB MEMBER SENATOR B GDANSK | 2008-11-11 09:08:10 troche sie niezgodze gdyz miska olejowa nijako zazebia sie z pokrywa rozrzadu wiec napewno wypadalo by ja odpuscic.Dodatkowo pokrywa rozrzadu pasowana jest na 2 kolki ustalajace.
ja bym miske poluzowal. popychacze hydrauliczne heh wiec wszystko robisz z lupa przy popychaczach Ustawiasz po kolei silnik jak do regulacji luzu. Nastepnie kasujesz luz na 0 do omentu gdy zobaczysz ze gora popychacza zaczyna sie w niego wciskac.Nastepnie od tego momentu robisz jeszcze 3/4 obrotu. i tak ze wszystkimi. Na twoim miejscu joz bym mial wyjety silnik.znacznie niej pracy [ wiadomość edytowana przez: SENATOR dnia 2008-11-11 09:08:49 ] |
![]() darek_1 Kielce | 2008-11-11 23:42:54 Głowica rozebrana w drobny mak. Zawory oczyszczone z nagaru. Planowac nie bede gdyz po sprawdzeniu okazalo sie ze jest prosta, jedynie oczyszcze tylko troche drobnym papierkiem oraz dotre zawory, chociaz po rozebraniu i mimo przebiegu ponad 300 000 km uwazam ze sa w bardzo dobrym stanie jak rowniez i dol silnika.
Silnika nie bede wymontowywal, jakos bede musial sobie poradzic ze slizgami bez tego. Z racji ze pod maska nie ma wiekszosci osprzetu zakonserwuje troche blachy wokol silnika. Teraz czas na kolejne pytania: czy zakladac stare sruby od glowicy czy dac nowe ? czym oczyscic uklad chlodzacy z kamienia ? Czy walek rozrzadu ma jakas blokade, aby sie nie wysunal w trakcie pracy silnika ? [ wiadomość edytowana przez: darek_1 dnia 2008-11-11 23:46:26 ] |
SENATOR LOB MEMBER SENATOR B GDANSK | 2008-11-12 08:41:42 jesli silnik nie byl rozbierany a to jego 1 raz to bym zostawil
kamien- jak dasz rade to czemu nie walek niema ale napewno sam sie nie wysunie.Iabys niewpadl na pomysl jego wyjecia z mysla o wlozeniu po przykreceniu glowicy bo czeka ciebie ponowne jej odkrecanie [ wiadomość edytowana przez: SENATOR dnia 2008-11-12 08:42:24 ] |
![]() darek_1 Kielce | 2008-11-12 16:01:26 Jeszcze jedno pytanie.
Przy wymontowaniu obudowy rozrzadu uszkodzilem uszczelke miski olejowej. Miska wyjdzie bez problemu od spodu ? |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2008-11-12 16:25:07
nie |
![]() darek_1 Kielce | 2008-11-12 17:04:32
ze tak bez problemu nie wyjdzie to sie domyslam, ale czy bez wyciagania silnika da sie ja zmienic ? |
SENATOR LOB MEMBER SENATOR B GDANSK | 2008-11-12 17:16:30 wyjdzie wyjdzie i to calkiem spokojnie |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2008-11-12 20:38:45 Jak masz all na wierzchu zrób prawdnice zaworowe, spalanie oleju spadnie.
Dokręcanie na 20 Nm najlepiej w dwóch podejściach na krzyż i chyba od środka, i daj klej.... no i daj czarny silkon. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2008-11-12 20:39:15 ] |
![]() darek_1 Kielce | 2008-11-12 23:49:24
Zamowilem uszczelke pod miske, ona sklada sie z 4 czesci ? Tak pozatym uszczelka pod glowice glasera wyszla 50 pare zlotych, chyba ze w sklepie sie pomylili
Prowadnic nie ruszam, nie mialem problemu z braniem oleju, jedynie wymienie gumki na zaworach. Sa tez i straty, ulamalem przez przypadek czujnik cisnienia oleju :/ |
SENATOR LOB MEMBER SENATOR B GDANSK | 2008-11-13 00:05:13 tak z 4
a pozatym kup silikonu OPLA czarnego i klej do srub bo miche przykreca sie na 5NM ale z kejem ja tak zlozyem i zero nawet zapocenia |