Swap na silniczek z fiata 127 czy opłacalny jak z częściami?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Myślę o swapowaniu swojego malca , na silniczek z fiata 127, który mogę mieć za przysłowiową flaszeczkę.. Mam tylko wątpliwości, jaka jest sytuacja z dostępem części do tego silnika i czy w ogóle opłaca się za coś takiego brać.
  
 
Cytat:
2008-11-12 18:54:04, tofik06 pisze:
Witam! Myślę o swapowaniu swojego malca , na silniczek z fiata 127, który mogę mieć za przysłowiową flaszeczkę.. Mam tylko wątpliwości, jaka jest sytuacja z dostępem części do tego silnika i czy w ogóle opłaca się za coś takiego brać.



Nie opłaca kup sobie cc 900 albo sc900 chyba że bardzo chcesz malucha to warto. Części to zwykle problem z przerywaczem i kopółką ale zwykle fota albo intercars mają...
  
 
tylko 7kowe 903ccm ma 45-7 koni na dzien dobry. Fakt ze niewiele pewnie takich ktora taka moca jeszcze dysponuja
poszukaj tematu o przeróbkach 903, jest tu jeden fajny wątek o tym.

[ wiadomość edytowana przez: MCQUEEN dnia 2008-11-12 20:19:02 ]
  
 
Zanim zaczniesz to postaraj sobie odpowiedzieć na pytanie po co chcesz to robić.
  
 
Tłoki dostępne, panewki dostepne, pierścienie dostępne, pompy oleju od 899 na wtrysku dostepne, tyleje ślizgowe pod wałek rozrządu praktycznie dostępne (każdy myslący tokaż ogarnie), głowice dostępne jako urzywki od SPI, z uszczelkami tez nie ma problemów. Aparaty to faktycznie bolączka. Jednakże silnik który na początku roku zbudowąłem legitymuje się moca około 60km kręci się do 9tyś obr i idzie jak wsciekły a nie odcina przy 6.8k;]


POLECAM;]
  
 
Dzięki za zainteresowanie tematem.
Obecnie mam głowice 3,5mm niżej dokładnie obrobioną, wałek 555, zamach 2,7kg, gaźnik seria, ale wypieszczony, wydech „pustak” nie powiem jeżdzi to nawet nawet, ale jak to z 555 zaczyna naprawdę pomykać po 3500obr, dostałem dobrą propozycje na silniczek z 127 i stąd zacząłem się zastanawiać, nad czymś elastyczniejszym.
  
 
Mam jeszcze takie pytanko: czy bezwzględnie musze posiadać swiadectwo pochodzenia legalności silnika, którego mam zamiar swapowac, aby później bez problemów zarejestrować go i przejść przegląd swoim malcem z nowym silnikiem? Jeśli tak to jak te świadectwo legalności ma wyglądać czy zwykła faktura zakupu wystarczy??
  
 
Faktura zakupu.