| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
vitobit Mogilno | 2008-11-16 18:42:49 istnieje szansa, ze zestaw naprawczy byl "oryginalny" , jak 50% przedmitow na allegro .... [ wiadomość edytowana przez: vitobit dnia 2008-11-16 18:46:59 ] |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-11-17 13:38:54 sa reduktory nie warte naprawy wiec lepiej kupić nowy . z własnego doswiadczenia wiem ,ze nigdy sie ich nie zregeneruje prawidlowo. to jak z glowicami na ktore działaja rózne temp. i trzeba je planowac to tak samo z reduktorami raz gorace raz zimne. |
sylwekseat tarnobrzeg | 2008-11-20 12:38:42
a lovato rge 92 jest warty tej naprawy czy lepiej odrazu szukac nowego |
jacoch Bydgoszcz/Toruń | 2008-11-20 19:20:14 wlasnie kupilem sobie reduktor Lovato elektronik do instalacji Tartarini, nawet elektrozawor przyszedl w cenie reduktora, taki chyba maly gratis. Ale elektrozaworu raczej nie bede wymienial...Za niecale 200 pln masz nowy reduktor. |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-11-20 19:29:21 lovato możesz sobie bez problemu sam zregenerować. membrany sa tanie do niego a sama regulacja takze jest prosta. ale zawsze lepiej nowy.
|
gimak Jastrzębie Zdrój | 2008-11-22 12:40:02 W poldku miałem reduktor lavato. Po regeneracji nie trzymał wolnych obrotów. Kilka razy go rozbierałem i składałem (część niskociśnieniową), aż trafiłem na właściwe wzajemne dopasowanie dźwigienek. Później, jak z gazownikiem na ten temat rozmawiałem, to też potwierdził, że lepiej założyć nowy reduktor (niewiele więcej kosztuje niż regeneracja), a jest pewny i z gwarancją. A przyczyna wg niego - to tak jak z panewkami na osi przepustnicy w gaźniku jak się wytrą to są kłopoty z ustawieniem wolnych obrotów. |
Yagr focus Kraków | 2008-11-23 18:23:29 no i po problemie
Dla sceptyków niewierzących, że można dobrze regenerować parownik informuje że problem nie tkwił w parowniku
Instalacje ustawiałem pod sygnał z sondy lambda, ale zamiast wziąć minus z przewodu sondy (sonda lambda 4-przewodowa) to minus podpiąłem pod masę ... Okazuje się że w moim sprzęcie różnica potencjałów miedzy minusem podawanym do sondy z ecu a masą z silnika jest na tyle duża że skutecznie fałszowała wskazania... Po podpięciu monitora sondy (podziękowania dla gondoljerzy za przydatny wskaźnik AFR ) udało się dość precyzyjnie ustawić mieszankę.
Pojawił się za to inny problem... któryś z elektrozaworów nie otwiera się tak jak powinien ale to już nie w tym temacie ![]() |