Gaznik weber 34adf250

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. mam problem z tymże gażnikiem, a mianowicie z regulacją, chodzi o taką małą przeponę przykręconą dekielkiem na 3 srubkach do czego ona jest i czy ta sruba regulacyjna co jest w tym dekielku wpływa jakoś na obroty silnika? Nie wiem czy ją wkręcic na max czy wykręcić... w sumie na oko zadnej reakcji nie widać... moze to wogóle mi nie działa???
  
 
ta mała przeponka to siłownik pull-down, odpowiedzialny za uchylenie przepustnicy rozruchowej przy wzroscie obciązenia zimnego silnika. Nieszczelnośc tej przepony powoduje zasysanie do układu dolotowego "fałszywego' powietrza, zmiane sładu mieszanki i znaczny wzrost spalania. Śruba regulacyjna na środku pokrywy siłownika powinna byc w miare wykręcona, teraz wiedząc do czego ona służy możesz sobie wyregulować skok przepony i całego układu pull-down.
  
 
Dzięki za szczegółłowe wyjaśnienie sprawy tego ustrojstwa Okazuje się ze ta własnie przepona w moim przypadku jest sparciała, i nie wiem czy mozna jeszcze cos takiego dokupić...Jutro popytam w okolicy, moze mają gdzieś w sklepie takie coś Dzis próbowałem odpalic fiata na benzynie( po 2 latach pracy na gazie) ale niestety pompa tez padła, co objawia się tym że podczas jazdy otwiera sie druga przepustnica zaczyna tak jakby brakować paliwa w gaźniku i zaczyna szarpać Tą rurka od powrotu paliwa tylko parę kropel leci, tak więc chyba to pompa padła.(przewody przedmuchałem, zbiornik tez wyczyszczony z syfu) Miał ktoś podobny przypadek???