Żółte Reflektory/żarówki w 125p

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Widziałem gdzieś kiedyś na zdjęciach 125p z żółtymi reflektorami (seryjnymi, nie halogenami). Było coś takiego produkowane, czy to jakaś samoróba??

Może ktoś wie gdzie kupić żółte H4 (bo 125p ma chyba H4, tak??)?? Ma ktoś założone takie żarówki?? Ewentualnie jakieś foto, jak to świeci.

Żółte żarówki to można kupić w każdym sklepie motoryzacyjnym.
Kiedyś z Tatą robiliśmy test która lepiej świeci, żółta czy biała, i wyszło że biała. Test był wykonany na Poldku, ale nie Borewiczu.

Cytat:
2008-11-21 08:46:20, marcin_SCS pisze:
(bo 125p ma chyba H4, tak??)??

I tak i nie.

A żółtych to H4 chyba raczej nie ma tylko R2.

Cytat:
2008-11-21 10:32:01, kylo125 pisze:
I tak i nie. A żółtych to H4 chyba raczej nie ma tylko R2.

zgadza się... ale są takie śmiszne bańki na żarówki co to imitują żółte swiatło... wtedy można wrzucić nawet h4...

Nie znam się na żarówkach. To do 125p pasuje H4 czy R2 czy to ma takie same gwinty?? To przypasuje??

http://www.allegro.pl/item483737030_zarowki_zolte_selektywne.html

Cytat:
2008-11-21 12:46:28, marcin_SCS pisze:
Nie znam się na żarówkach. To do 125p pasuje H4 czy R2 czy to ma takie same gwinty?? To przypasuje?? http://www.allegro.pl/item483737030_zarowki_zolte_selektywne.html

żarówki nie mają gwintów tylko gniazda. musisz obadać gniazda w elemencie optycznym co tam masz. Ale jak masz na stare żarówki r2 z jednym pazurkiem to są takie żarówki h4 z wejściem r2 - ja na takich śmigam własnie...

Akurat tych nie kupuj bo ja zamierzam.

Cytat:
2008-11-21 13:35:59, kylo125 pisze:
Akurat tych nie kupuj bo ja zamierzam.

Czyli pasują

Cytat:
2008-11-21 15:18:44, marcin_SCS pisze:
Czyli pasują

to zalezy - sa fiaty na r2 ale sa tez na h4

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2008-11-21 15:23:47 ]

Cytat:
2008-11-21 15:23:34, jaqo pisze:
to zalezy - sa fiaty na r2 ale sa tez na h4 [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2008-11-21 15:23:47 ]