Kangur w RS 2000, (nie cewki)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od pewnego czasu walczę z kangurem. Z możliwych rzeczy zostały mi do wymiany tylko cewki. Dziś na zapalonym silniku odłączyłem 1, przegazowałem i podłączyłem, potem odłączyłem 2, przegazowałem i podłączyłem... i w momencie podłączenia tej 2 strzeliło z wydechu. Potem to samo zrobiłem kilka razy i zawsze było tak samo.

Czy na tej podstawie można stwierdzić która cewka jest walnięta?


[ wiadomość edytowana przez: Snale dnia 2008-12-02 19:57:24 ]
  
 
niebardzo
Jedynie może być jakaś mała podpowiedź...
Ogólnie to układ zapłonowy nojgorzej w d... dostaje na obciążeniu(duży but przy małych obrotach...)
  
 
Waldek, na drugi raz tak nie rób, serio.

A cewki można sprawdzić miernikiem RLC (trzeba indukcyjności pomierzyć), bo samo sprawdzenie rezystancji nic nie da. Gdzieś na forum podawałem wartości nowych, sprawnych cewek.
  
 
pomysl sobie co dzialo sie w silniku jak ty sobie tak gazowales na dwoch cylindrach szkoda silnika, nie rob tak lepiej.. mowilem ci ze moge podmienic cewki z toba na chwile i po sprawie- 100% daje ze powodem tego kangura sa cewki bo tez z tym walczylem. Jestem w bb codziennie wiec tez mozesz podjechac a w tym tygodniu mam tydzien postoju wiec jestem wolny, masz kontakt to dajesz i juz bedziesz wiedzial co "go" boli bez sprawiania zeby "go" bardziej bolalo
  
 
Cewki podmieniłem z Everlastem (wielkie dzięki!!!), ale na jego cewkach działo się to samo.

Co to może być?

Map sensor? Krokowy? Pompa paliwa? Filtr paliwa?
  
 
miałem kiedyś problem kangura to wina leżała po stronie pompy paliwa,wymieniłem i wsio ok
  
 
przewody WN też wymieniałeś ?
  
 
świece i kable wn nowe
  
 
Swiece/ kable przebić nie mają??
W jakim stanie przewody zasilające cewki?
Możesz sprawdzić czujnik poł. wału
  
 
Przewody zasilające cewki mają pękniętą izolację przy zgięciach, ale tam przecież jest niskie napięcie. Gdzie jest ten czujnik?
  
 
Cytat:
2008-12-02 22:33:56, Snale pisze:
Przewody zasilające cewki mają pękniętą izolację przy zgięciach, ale tam przecież jest niskie napięcie. Gdzie jest ten czujnik?


Tylko przy zagięciach???
Mają one znaczenie....Przecież tam masz impuls sterujący cewką...--jak on się spotka z + to będą jaja
Cz poł wału jest pod kolektorem ssącym, niedaleko czujnika prędkości jazdy, mocowany na śrubke M6
  
 
Sprawdz świece - mi 2 oryginalne Motorcrafty padły po przebiegu poniżej 1.000km
  
 
Cytat:
2008-12-02 22:33:56, Snale pisze:
Przewody zasilające cewki mają pękniętą izolację przy zgięciach, ale tam przecież jest niskie napięcie. Gdzie jest ten czujnik?



Zrob te przewody od poczatku gdzie wychodza z wiazki nowe - czy to w RS czy scorpio - wiele cyrkow sie przez nie dzieje. Po za tym jak pisal Mag - wsadz inne swieczki na probe
  
 
Sam mialem kiedys problem z kangurem (raczej przerywaniem) w RS. wtedy była wina cewek. wymienilem i po problemie. smiga do dzis
Miałem okazje się przejechac Snala RS i powiem że dziwnie się zachowuje bo przy pełnym bucie fajnie idzie (lekkie falowanie przy przyspie.) a jak sie głaska gaz to czuc ze sie dlawi i przerywa...
Sprawdzić wiązke EDIS-ECU-cewki byłoby najlepiej tylko jest troche zabawy z tym...
Może już łańcuch luźny i ma problem ze złapaniem zapłonu w odpowiednim miejscu
Pompa paliwa to raczej nie jest bo wkręca się pod czerwona
Jak cos chcesz jeszcze podmienic to smiało dajesz
  
 
nie koniecznie to musi byc cewka. Tez mialem kangura i pobawilem sie swiecami, tzn sprawdz jaka jest szczelina przy swiecy. ja zrobilem na mniej niz 0.8mm i jest gitara. problem mam juz z glowy
  
 
A odkąd idą te kable do cewek?
  
 
moj ostatnio ponizej 2,5 tys obrotow cos przerywal, jakby zapolony gubil... przebutowalem go pozadnie po A2 paredziesiat kilometrow i mu przeszlo

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Cytat:
2008-12-04 18:36:53, Snale pisze:
A odkąd idą te kable do cewek?



ECU-EDIS-cewki
czyli od komputera do modułu zapłonowego i później na cewki.
Najlepiej sprawdzać w odwrotnej kolejności po prościej.

Szczególnie popatrz na wiązke od cewek do edisa, możesz przeczyścic wtyczki
  
 
A moim zdaniem to jest potencjometr przepustnicy (czujnik położenia przepustnicy). Odepnij kabelek od tego czujnika i się przejedz, jak nie będzie kangura to to jest to
  
 
Cytat:
2008-12-05 16:57:17, Krzyniu17 pisze:
A moim zdaniem to jest potencjometr przepustnicy (czujnik położenia przepustnicy). Odepnij kabelek od tego czujnika i się przejedz, jak nie będzie kangura to to jest to



dobrze mówisz, warto sprawdzic