MotoNews.pl
0 Hamulce nie równe branie BMW e36 1.6 BARDZO PROSZE O POMOC (223126/0)
  

Hamulce nie równe branie BMW e36 1.6 BARDZO PROSZE O POMOC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam problem z hamulcami bo lewy-przód bierze najmocniej potem prawy-przód tył naprawde słabo potem lewy-tył na końcu prawy-tył w ogóle nic to jest zdiagnozowane po zabrudzeniu felg alu nawet ściąga w lewo. Zmieniłem tarcze i klocki z przodu i dalej to samo tylko drżenie kierownicy ustało przy hamowaniu z dużej prędkości. co najlepsze na przeglądzie powiedzieli ze są ok.w 90%. ABS działa. Tylne zaciski są wymienione i odpowietszone. pedał spada do 1/3 skoku jest twardy. jezdziłem 2.5tds i tam było super.zbliża sie zima i sie po prostu boje. Czy to może coś być z pąpą ABS. BARDZO PROSZE O POMOC. Może e-mail jak wygodniej stona132@wp.pl
  
 
Wiem że dużo ci tym nie pomoge kolego ale prędzej będzie coś nie tak z pompa hamulcową niz z pompa ABS. Pompa ABS nie włącza się za każdym hamowaniem.
  
 
Ciekawe co piszesz...po zabrudzeniu felg alu nawet ściąga w prawo.....
To znaczy, że musisz jeżdzić z czystymi felgami.
A sprawdziłeś czy nie są zapieczone tłoczki i czy je przesmarowałeś przy wymianie klocków?
  
 
ja tam bym wjechał na diagnostykę aby sprawdzili jak hamuje..
  
 
Tłoczki chodzą wszystkie. może to jest wina płynu hamulcowego mam dot3 taki był wlany przez poprzedniego właściciela. I pomyliłem się w opisie to lewy przód bierze najmocniej i przy hamowaniu ściąga w lewo . Dzięki za odpowiedz
  
 
Czy klocki masz z jednej serii na każdej osi?
  
 
tak klocki jednej marki i serii przód i tył. Z przodu są nowe tarcze a z tyłu są ok. Gdzieś czytałem na forum że jest jakiś rozdzielacz hamulców czy to prawda? może to to jest przyczyną

[ wiadomość edytowana przez: stona132 dnia 2008-11-27 16:41:09 ]
  
 
Cytat:
2008-11-27 16:39:05, stona132 pisze:
tak klocki jednej marki i serii przód i tył. Z przodu są nowe tarcze a z tyłu są ok. Gdzieś czytałem na forum że jest jakiś rozdzielacz hamulców czy to prawda? może to to jest przyczyną [ wiadomość edytowana przez: stona132 dnia 2008-11-27 16:41:09 ]



jest coś takiego kiedyś to nazywali "BAS", elektroniczny system rozkładu siły hamowania między przednią a tylną oś.

ale jak już pisałem wjedź na diagnostykę, oni sprawdzą Ci siłę hamowania każdego z kół.

lub wjedź na jakiś oblodzony placyk rozpędź auto i zacznij wciskać hamulec do zablokowania wszystkich kół. jeśli masz abs to zgaś silnik ale tak żeby kiera Ci sie nie zablokowała. po śladach zobaczysz jak biorą Ci koła. jeżeli różnica na osi biędzie kilka kilkanaście cm to wszystko działa. oczywiście przednie koła się wcześniej zablokują nawet o 30-40cm wcześniej. jeżeli róznice będą drastyczne np. jakieś koło nie zablokuje wcale to do mechanika!!
  
 
dzięki będe próbować
  
 
Wreszcie doszłem o co chodzi co jest; spuściłem cały płyn i wymieniłem go na nowy, odpowietszyłem samociekiem i pompowaniem, powymieniałem gumki w zaciskach wszystkich!!! i jest ok. tylko z ABS mam problem ale któryś czujnik mi padł. Dzięki za podpowiedzi

[ wiadomość edytowana przez: stona132 dnia 2009-01-05 23:29:38 ]