[OGÓLNE]czop koła tylnego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

zakupiłem u naszego kolegi czop i mam pewne wątpliwości oczywiście nie mam nic do niego ale potrzebuje kilka wskazówek

bo nie mam 100% pewności że taki czop pasuje z mkVI do mkVII
i jak powinno w stanie "surowym" nachodzić łożysko na tego czopa znaczy czy ciasno czy można je włożyć ręcznie ????

i przy okazji jaki jest klucz do świec w MKVII 1,8 silnik benzynka


pozdro



[ wiadomość edytowana przez: ALLka dnia 2009-12-09 21:22:38 ]
  
 
odp1. łożyska wchodzą ręcznie
odp2. klucz 16
  
 
Ale kupiles na odpowiednia strone ?? Bo sa lewe i prawe.
  
 
tak mam na odpowiednią stronę

mam nadzieję ze podziała
  
 
Wg mnie 80 procent czopow urzywanych jest juz zurzyta i nie trzyma wymiaru dla lozysk
  
 
ogółem to nie czuć żadnego luzu jak się nakłada łożysko tylko właśnie myślałem że powinno ciasno wchodzić na ten czop a wchodzi w miarę luźno
  
 
Chodzi mi o to ,ze po zlozeniu wszystkiego czasami mimo nowych lozysk jest luz na kole - zazwyczaj winny jest czop bo on ustala odstep po miedzy lozyskami stozkowymi.
  
 
Witam podepnę się do tematu otóż ja mam po obydwu stronach 2 takie same (prawe) czopy miał ktoś coś takiego to chyba nie jest normalne?
  
 
Nie mozliwe z tego co kojaze ,bo otwory w belce nie pasuja do przykrecenia go - chyba,ze ktos rozwiercal cos.
  
 
No właśnie u mnie nikt nie rozwiercał oba zakręcają się w prawą stronę.
  
 
W niektórych escortach są dwa identyczne czopy ponieważ jest nakrętka samokontrująca więc wszystko w pożądku.
  
 
Kupiłem jakiś czas temu Esa(w kombi) i on też ma po obu stronach prawe gwinty.