| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DamianSz Forumowicz OPEL OMEGA B FL 2,5 ... Kędzierzyn - Koźle | 2009-01-31 16:00:53 tak lub zapieczonych tłoczków. |
Jacek1983 Pełnoprawny Klubowicz Civic EJ9 1.4 iS/Ast ... Warszawa | 2009-02-04 21:50:31 Dokładnie tak, jak pisze mój przedmówca. Przerabiałem temat zużytycj bębnów i wtedy pedał mi nie wchodził w podłogę. Stawiam na tłoczki. |
jan_10 Pełnoprawny Klubowicz Forester 2.0 turbo w ... Poznań | 2009-02-05 00:10:50 obstawiam tłoczek/cylinderek |
alex-bytom (S) RegionAdmin CORSA ,OCTAVIA TDI bytom | 2009-02-07 07:57:19 może to byc wina regulatorów, słabych szczek z cienkimi bębnami(i na to bym stawial ale jest sposob zeby to sprawdzic) lub cieknącego cylinderka .
[ wiadomość edytowana przez: alex-bytom dnia 2009-02-07 07:58:09 ] |
marios66 Forumowicz OPEL AGILA 1,2 16V Piaseczno | 2009-02-08 16:53:12 -tłoczki sprawdzałem, rozpierają szczęki po obu stronach
-nie ciekną |
alex-bytom (S) RegionAdmin CORSA ,OCTAVIA TDI bytom | 2009-02-14 13:20:52 bo jeżeli są zużyte bębny i szczeki wtedy szczeki maja większy skok przez co powstaje pompowanie hamulca. sposobem sprawdzenia tego jest rozkręcenie regulatorów tak zęby bębny weszły , miedzy cylinderki a szczeki włożyć dystanse (nakrętki aby maksymalnie zmniejszyć skok cylinderka) zęby nie wypadły w czasie jazdy. jeżeli sie straci ten problem wiadomo ze trzeba wymienić bębny i szczeki |