| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Radass Fiat 126p Brodłej | 2008-11-24 21:12:11 Fiat 126p do KJS rok produkcji 1993, OC do kwietnia 2009, przeglad do marca 2009 chyba.
nadwozie: zdemontowane wnętrze - kanapy, wygłuszenia, zdjęta masa bitumiczna, wzmocnione mocowania resoru (naspawane blachy grubości 1,5 mm, wycięta półka nad silnikiem, lekka pokrywa silnika, fotele kubełkowe 2x bimarco B + 2x pasy szelkowe 3pkt (shroth i samoróbka), panel z przełącznikami aluminiowy, obrotomierz Lumel, zamontowany licznik starego typu (kapliczka) na aluminiowej flanszy, sportowa kierownica z flanszą raid lub mała monte carlo, przerobina dźwignia ręcznego (tak jak hydro ale na linke), tylna szyba i boczne tylne szyby z pleksi (2mm tył 4mm), obspawane łączenia zgrzewane karoserii, zawieszenie: przód- resor z dołożonym piórem z poloneza, delikatnie obniżony + przerobione amortyzatory tylne; tył- spręzyny obnizone o 1 zwój+ amortyzatory zalane hipolem. skrzynia biegów: rok 96, uszczelniona i wymieniony olej pół roku temu, nowe przeguby i zabieraki, nowa pompa hamulcowa, z przodu nowe bębny, szczęki i cylinderki; silnik: wał z bisa, 3 szlif na nowych tłokach FG, pierścienie prima, wałek 385 lekko przefazowany na góre (ciąg od 3200 do odcięcia), korby polerowane, takie same masy waga 375 gram, głowica-3mm polerka kanałów, scięte prowadnice zaworów dolotowych, obrobione i polerowane zawory, gaźnik na podstawce 40mm z tuleja metalową, dysze 125/190, skracany i polerowany dyfuzor, uszczelka nieprzelewka, wydech z grubszych rur, obie rury idą do tyłu puszki, koło zamachowe wyważone 3,5 kg, ostatnio zmienione sprzęgło, aluminiowe koło alternatora przełożenie 1:1, dolot z lewej kratki, układ zapłonowy nanoplex (szary moduł). samochód przyczynił się do następujących sukcesów: 1 msc MINI-MAX Rajdowe Mistrzostwa Torunia 2007 2 msc Mistrzostw Okręgu Bydgoskiego 2008 2 msc Włocławski Mistrz Kierownicy 2007 3 msc Mistrzostw Okręgu Bydgoskiego 2007 fotki- trochę w profilu, reszta na życzenie albo dodam później. mogłem o czymś zapomnieć w opisie-proszę pytać cena-całość 1900 PLN do negocjacji silnik-700 PLN; (nie sprzedam silnika jak nie bedę miał kupca na bude) [ wiadomość edytowana przez: Radass dnia 2008-11-24 21:19:54 ] |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2008-11-24 21:34:59 mozna wiedziec co dalej??? bedzie nowy sprzet czy koniec z ta zabawa ???
|
Radass Fiat 126p Brodłej | 2008-11-25 15:10:22 ps. rozważę wszelkie inne propozycje, również sprzedaż na części, warunkiem jest sprzedaż budy z papierem. ceny do negocjacji,
pozdrawiam. |
Radass Fiat 126p Brodłej | 2008-11-30 15:57:24 i do góry. fiacik cały czas był garażowany i używany tylko do rajdów. oddam za 1850 |
Radass Fiat 126p Brodłej | 2008-12-05 18:16:05 up. nowa cena- 1600 lub inne propozycje do dogadania |
Radass Fiat 126p Brodłej | 2008-12-19 10:43:17 ogł0szenie nadal aktualne, pozwolę sobie podnieść temat.
|
el_comendanto (M) F&F Sympatyk ![]() トヨタカムリ | 2008-12-19 15:54:43 Zupelnie jak Zuraw ![]() ----------------- http://plepleple.pl |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2008-12-19 16:06:39 a co za problem sie papiera na bude pozbyc i ja pociac ?
opychaj na graty |
Radass Fiat 126p Brodłej | 2008-12-19 18:29:23 wolalbym w całosci go sprzedać, jak sie nie uda to pewnie tak skonczy.
el_comendanto-jako że żurawie jako dźwigi służą do podnoszenia można użyć powiedzonka: "podnieść temat "żurawiem" |