forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczow
  

[mk6 4x4] 4ro punktowy ABS i tarcze z tyłu - walka trwa

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
1 2 3»
 Autor 
 2008-12-07 14:45:11

Mam ABS na 2 koła a chce na zamontować na 4 (przy okazji moze i z TCSem) Jakieś pomysły??

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2008-12-07 16:17:03 ]

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2009-08-26 19:35:41 ]
2019-07-27 11:58
  
 
 2008-12-07 16:02:46

ABS na dwa koła? Jest to możliwe? Ja poraz pierwszy o takim czymś słysze
2012-06-26 15:29
  
 
 2008-12-07 16:09:45

Cytat:
2008-12-07 16:02:46, Bartek8 pisze:
ABS na dwa koła? Jest to możliwe? Ja poraz pierwszy o takim czymś słysze


ano jest np tylko na przód...

Venom, wywal tarczobębny, wsadź bębny od mk7 po 10.1996, zmień sterownik i będziesz miał na 4 koła, tylko w Twoim przypadku to cofanie się w tył, wcześniej czytałem, że chcesz większe tarcze...

Zapytaj DarasaBB, obcykany jest w temacie
2016-02-15 12:11
  
 
 2008-12-07 16:11:54

Chyba wszystkie escorty do mk7 mają 2 punktowy ABS. Na przodzie masz abs a na tyle korektor siły hamowania. Sprawdz na pompie ABSu. Jak masz 2 rurki to masz na 2 koła. Ja chce zamontować na 4 łapki ABS, ale nie wiem czy RS mk7 z tarczami na tyle miał take cuś. A jak mi podejdzie, to komp ABSu z TCSem i mam dodatkowa lampke.
2019-07-27 11:58
  
 
 2008-12-07 16:14:57

Pic polega na tym, zeby miec i tarcze i ABS. Zbieram wszelkie mozliwe info na temat ukł. ham. zeby za jednym zamachem załatwic temat. Więc Nie było ABSa na tarczach z tyłu??
2019-07-27 11:58
  
 
 2008-12-07 16:52:02

Cytat:
2008-12-07 16:11:54, Venom_4x4 pisze:
Chyba wszystkie escorty do mk7 mają 2 punktowy ABS.



Nie,kazdy Ess z tylnymi tarczowkami ma 2 kanalowy.
2019-05-20 08:30
  
 
 2008-12-07 17:01:12

Hmm... To nie dobrze. Trzeba poszukać innego dawcy. Moze mondeo??
2019-07-27 11:58
  
 
 2008-12-07 17:56:43

Cytat:
2008-12-07 16:52:02, Seba pisze:
Nie,kazdy Ess z tylnymi tarczowkami ma 2 kanalowy.



SEBA - jesteś aby na 100% pewien że tarczobębny występowały w esie z ABS-em ?
2014-05-29 21:11
  
 
 2008-12-07 18:01:23

Cytat:
2008-12-07 17:56:43, skogskyrkogarden pisze:
SEBA - jesteś aby na 100% pewien że tarczobębny występowały w esie z ABS-em ?


Ze nie wystepowaly z ABSem
2019-05-20 08:30
  
 
 2008-12-07 18:07:45

Męczę temat dalej. czujniki kół przednich w 2 punktowym i 4ro są takie same??
2019-07-27 11:58
  
 
 2008-12-07 18:09:04

czujnik tu jest najmnieszym problemem, skup sie raczej na pompie i sterowaniu(komp)
2016-10-02 08:30
  
 
 2008-12-07 18:21:22

Ze sterowaniem mysle ze problemu nie bedzie. Zasadze pompe i komp od tego samego dawcy. (Popma do escorta i mondka wygląda identyko, więc moze złapie tą z TCSem.)
2019-07-27 11:58
  
 
 2008-12-07 18:28:27

Cytat:
2008-12-07 18:09:04, RemikGT pisze:
czujnik tu jest najmnieszym problemem, skup sie raczej na pompie i sterowaniu(komp)



Te wszystkie klamoty – kompletny ABS na 4 koła możemy zakupić z np. essaTD – co był seryjnie w nie wyposażony .
Pytanie czemu seryjne RS-y z tarczo bębnami nie występowały z seryjnym ABS.
RS z ABS-em na 4 łapy postawał bębny .
- czy zaciski tarczo bębnów nie dawały wystarczającej siły hamowania w połączeniu z przerwanym dozowaniem ciśnienia które podawała pompa .
- raczej nie stanowiło chyba dla projektantów , inżynierów forda wkomponowanie czujnika ABS do tarczo bębnów.
2014-05-29 21:11
  
 
 2008-12-07 19:12:44

Ma ktoś katalog tarcz ham. z wszystkimi wymiarami?? link albo PDFa. byłbym wdzięczny. Google mnie nie lubią...
2019-07-27 11:58
  
 
 2008-12-07 19:20:40

wejdz na mikoda.pl
2019-05-20 08:30
  
 
 2008-12-07 19:28:26

dokladnie mk5/6 i pierwsze mk7 mialy abs na przednie kola, z tylu kolektro sily hamowania. mk7 (ponoc od pazdziernika) mialy juz abs na 4 kola, i wtedy RSy mk7 dostaly na tyle bebny. czemu to ciezko powiedziec, albo nie chcieli zmieniac juz lini produkcyjnej, albo hamowniki byly za slabe, albo poprostu nie oplacalo sie im do jednej, niezbyt dobrze sprzedajacej sie wersji escorta projektowac i modernizowac tasmy produkcyjnej...
2019-05-24 14:39
  
 
 2008-12-07 19:32:14

Jestem za to szalenie wdzięczny Fordowi Właśnie trawie temat tarczobębnów w mondeo. Jak narazie bez rezultatu.
Swoją drogą to za ten korektor hamowania na tyle to ktoś powinien dostać czape.
2019-07-27 11:58
  
 
 2008-12-07 20:06:57

Venom_4x4 masz chyba jakąś obsesje na temat hamulców w Escorcie za wszelką cenę chcesz je zmienić ,tylko nie wiem po co .Miotasz się ,to chcesz wstawić heble z Transita to Ci ABS nie pasuje ,chłopie o co Ci chodzi .Konstrukcja Escorta ma grubo ponad 20 lat ,a Ty wymagasz od niej cudów i wieszasz na Fordzie psy ...kup sobie Merca SLR tam klocki hamulcowe kosztują 10 tysięcy zł ,może Ci podpasuje
2017-03-09 22:11
  
 
 2008-12-07 20:20:05

Mam pewna obsesje, bo sie do modów szykuje. Nikt mi nie wmówi, że seryjne hamulce w escorcie są dobre. Dlatego zbieram info. A co do wieszania psów, to sie tyczy tylko korektora siły hamowania. Lubie forda. (gdybym nie lubił to bym essiego nie nabył)
SLR tez mi sie podoba, ale znaczek mi nie lezy. Brak błękitnej elipsy z przodu psuje efekt.
2019-07-27 11:58
  
 
 2008-12-07 20:57:13

Cytat:
2008-12-07 20:20:05, Venom_4x4 pisze:
Mam pewna obsesje, bo sie do modów szykuje. Nikt mi nie wmówi, że seryjne hamulce w escorcie są dobre. Dlatego zbieram info. A co do wieszania psów, to sie tyczy tylko korektora siły hamowania. Lubie forda. (gdybym nie lubił to bym essiego nie nabył) SLR tez mi sie podoba, ale znaczek mi nie lezy. Brak błękitnej elipsy z przodu psuje efekt.

2018-11-18 13:41