MotoNews.pl
  

Róznice wtrysków 1,6/1,8 ( 105/115/130km) + przepływomierz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie czym one się różnią i co mogą dać w połączeniu z przepływomierzem od RQB *( zestaw montowany w 1,6 )?
  
 
Przepływomierz w RQB jest taki sam jak w RDA.
Ja zamontowałem wtryski od RQB do 1.6 16v to silnike nie wkrecał się wogóle na obroty.
  
 
to nie miałeś przepławki od RQB widocznie, bo sie rożni i to na 100%
w 1,6 i w 1,8 RDA to się zgodzić że jest taka sama ( przynajmniej średnica przelotowa 42mm ) RQB ma 55mm
  
 
42 to średnica przepustnicy dla 90 i 105 km
55 to srednica dla 130 km
  
 
Cytat:
2008-12-14 09:38:45, zeberko pisze:
42 to średnica przepustnicy dla 90 i 105 km 55 to srednica dla 130 km


przepustnica --> przepływka
jedno i drugie na "p", taki czeski błąd
  
 
Przepustnica, przeplywka nie wiem jak z RQB, ja mam z MDO 2.0 to faktycznie sporo wieksza jest, po tym powinien troche lepiej sie krecic, wtryski bym zostawil takie jakie sa, bo wydaje mi sie ze jesli nawet wtryski sa o wiekszej wydajnosci to i tak kompter ma swoje ustalone dawki paliwa czy to z map czy z informacji od czujnikow bo tego przeciez nie zmieniasz.
Jak sie myle to prosze o sprostowanie.
  
 
ale jak dam od RQB to chyba nie zaszkodzi??
  
 
Nie wiem czy nie zaszkodzi, wedlug mnie to od razu komp od RQB i regulator cisnienia na listwie wtryskowej, same wtryski raczej nic nie dadza, jezeli nie pogorsza.
  
 
no mowa jest ciągle o całej listwie
  
 
Nie powiem Ci dokladnie czy cos sie zmieni po samej listwie bo nie robilem takiego czegos, jesli masz tanio to zmieniaj.
  
 
tanio nie tanio.... będzie wyglądać to tak:
wałki od 105 - założone
kolektor rurowy od RS -założone

czekam na dolot dedykowany K&N

potem właśnie mam zamiar przepływke i wtryski od RQB zmotać
  
 
No i tu brzydko mowiac spi..yles sprawe, bo trzeba bylo sobie dac spokój z listwa, a wsadzixc walki od Eska RQB lub Mondeo 2.0, dadza wiecej niz ta listwa, od 105 konnego troche kiepskie.
No i przepustnica do tego, mondeo 2.0 lub essi RQB, bo przeplywka Ci nic nie pomorze

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-12-16 17:17:23 ]
  
 
wtryski 105 i 130 sa takie same więc nie siac bzdur,a przeplywke od 130 mam jakby co
  
 
a jak założę większa przepustnice to co to da?? Nie będzie na wyrost go paliwem zalewać? Bo wydaje mi się że prócz większego spalania nic to nie da.
  
 
Cytat:
2008-12-16 17:50:09, RemikGT pisze:
wtryski 105 i 130 sa takie same więc nie siac bzdur,a przeplywke od 130 mam jakby co


Remiku, z kolei pytanie do Ciebie, jeśli wtryski są takie same to na co ta różna kolorystyka na nich, czarne, czerwone, kawowe, czy tam brązowe itp...
  
 
Cytat:
2008-12-16 17:59:12, LukasJ pisze:
a jak założę większa przepustnice to co to da?? Nie będzie na wyrost go paliwem zalewać? Bo wydaje mi się że prócz większego spalania nic to nie da.



Mam to wszystko za soba wiec, gwarantuje Ci ze bedziesz zadowolony, ale walki jednak troche zabiora.
  
 
Kompletnie sie na tym nie znam ale moge powiedziec, ze kiedys na spota w bydgoszczy przyjechal jeden koles z essem 1.8 , taki zwykly niepozorny ale jak stanal na kresce z RS`em Seby to na mecie byli prawie rowno. Z tego co pamietam jak koles opisywal co tam jest zmieniono chociaz on sam nie bardzo wiedzial bo juz takiego go kupil to na bank byla przepystnica z mondeo 2.0, skrzynie biegow i jeszcze inne pierdoly. Zasuwal ten ess jak diabli, bylem pod duzym wrazeniem.
  
 
no na zmianę kolejna to trochę za późno, bo razem z rozrządem je zmieniałem, czyli piszesz że przepustnica od 2.0 albo rqb? ale to razem z potencjometrem przepustnicy? A i oczywiście piszemy o 1.6?
Może napisz na priva co u siebie namotałeś? Wiesz boje się że jak zmienię przepustnicę to spalanie znacznie wzrośnie
  
 
priv