| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
XsA76 Lodz | 2008-12-15 17:03:51 czyli nie da sie podciagnac w zaden sposob mocy silnika poprzez ten gaznik ?? |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2008-12-16 08:27:05 jak Ci się chce bawić to go sobie wypoleruj gardziele i trąbki venturiego - jak będziesz śmigał na benie to może pomoże... gardziele górne polerujesz ruchem okrężnym a dolne ruchem góra dół - na lustro...
Ja swój ładowałem papierem od P1000 do p3000 - pierwszym na sucho ostatnim na mokro, póżniej mycie i czyszczenie i jeszcze miękką mikrofaza do czyszczenia okularów (żona mnie prawie ukatrupiła za te mikrofaze)... nie wiem czy to coś dało... upierdzieliłem sie jak bura suka |
XsA76 Lodz | 2008-12-16 14:18:19 a trabki daja jakis sensowny efekt czy raczej sa bo sa bo sie zastanawiam wlasnie widzialem pare rodzai trabek i jestem ciekaw jak one dzialaja ?? pozdro |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2008-12-16 15:13:36 wyjmij odpal może cię olśni po co są
|
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2008-12-16 18:14:24 ja w moim mam np.wlutowane pręty na krzyż w dyfuzorach i pare innych drobnych modow jak np.ręczne ssanie,korekcje gardzieli itp |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2008-12-16 23:21:29
Ile koni na tym stracił ?? |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2008-12-17 07:40:50
turbinka hemiego???
XsA jak znajdziesz webera 34 dms - to zrób przekładkę dysz z dwójki - 34 dms jest w pełni mechaniczny - 2-ga przepustnica, ssanie, regulacja jest dość prosta... po tym jak spędziłem nad nim 2 dni doszedłem do takich wniosków... jak chcesz to daj jakiegoś maila to Ci wrzucę schemat i opis regulacji (po anglijsku)... proste jak budowa cepa... |
XsA76 Lodz | 2008-12-18 00:42:10 moj mail michaladamusik@o2.pl prosze o schemat i jakies dodatkowe info |
Barti125pGRT F&F Sympatyk FSO 125p Gliwice | 2008-12-18 09:48:51 Ja mam w swoim 1.6 weber 34 i w sumie tylko wypolerowałem gardziele na lustro, w rozpylaczach dyfuzorów wywierciłem po jednej dziurce 1mm srednicy , duzo zabawy miałem z ustawienie wielkości dysz do mojego monte carlo ale po tygodniu zabaw z dobieraniem ich udało sie ustawic najlepsza optymalną opcje. I musze powiedzieć że efekt jest naprawde widoczny. |
XsA76 Lodz | 2008-12-18 13:24:13 A wlasnie jak rozwiazaliscie kwestie ssania bo przeciez w df jest ssanie reczne a gaznik ma tam jakies ssanie automatyczne jak to przerobiliscie ?? pozdro |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2008-12-18 13:29:07
ja mam gaźnior w pełni mechaniczny... nic nie rozwiązywałem... ssanie Ci proponuję poprostu podłączyć - dwa węże jeden z rurki od p[ompy wody, drugi w powrót z nagrzewnicy... i regulacja śrubką... sprawdź czy membrana na pompce od ssania jest OK - bo to ważna sprawa, żeby działało jak należy... jutro Ci podrzucę schematy na maila bo w robocie nie mam |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2008-12-18 19:47:12 już kupiłem ten gazior z tymi drutami ale sądząc po pomyśle właściciel miał na myśli oszczędność paliwa |
jacmund Polski Fiat 125p 200 ... Kraków | 2008-12-18 20:35:27 ssanie automatyczne na ręczne zmienia się dziecinnie prosto.
trzeba wywalić kopułkę z bimetalem i do tej wajchy przymocować linkę ssania z kabiny. i już. Ja polecam, po automatyczne ssanie decyduje za Ciebie jaką mieszankę podać ,a tak masz pełną kontrolę. A na gazie to już bezwględnie konieczne, bo klapa jest za palnikiem. |
XsA76 Lodz | 2008-12-21 18:35:44 No mnie ogolnie podgrzewanie ciecza nie przeszkadza gazu nie posiadam wiec mnie ten temat nie boli.Wiec skad tylko wyczarowac ta ciecz ?? z pompy wody i czego jeszcze tak jak ktos pisal nagrzewnica ?? |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2008-12-21 23:06:10 z ukladu chlodzenia. z jednej strony z rurki pomiedzy nagrzewnicą a pompa wody, z drugiej z krucca w kolektorze ssącym. Czyli tak jak to fabrycznie wyglądało |
jacmund Polski Fiat 125p 200 ... Kraków | 2008-12-22 11:34:54 wiem, że ssanie odpowiada również za położenie przepustnicy głównej, ale sterując ssaniem za pomocą linki nie trzeba od razu w ogóle go wyłączać, tylko stopniowo, silnik więc nie gaśnie.
Jeżeli chodzi o gaz, to pewnie masz racje. W każdym razie u mnie jak miałem automatyczne ssanie na zimnym silniku na gazie nie chciał za bardzo chodzi i przyczyny upatrywałem w zamkniętej klapie ssania. Może błędnie.. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2008-12-22 11:40:47 ja się wogóle pozbyłem "klapek" zostawiłem jedynie działające cięgna do siłownika pul down + wydłużone (rozprostowane) cięgno od ssania tak, żeby wychylało przepustnice mocniej - i wsio działa jak należy |