Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Lo3eK F&F Sympatyk Był Stalowa Wola | 2003-08-05 14:57:58 Planuje w najblizszym czasie obnizyc zawieszenie mojego malca. Narazie fundusze nie pozwalaja mi na zbyt wiele. Wiec mam pytanie . Czy do obnizonego zawieszenia trzeba dac twardsze amortki czy moge jezdzic na zwyklych seryjnych od malucha. [ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-08-01 13:41:14 ] |
![]() Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2003-08-05 15:20:15 Ja na razie dałem gumy usztywniające w sprężyny do czasu aż nazbieram na inne amory, na razie mam KYB, do utwardzonego zawiasu nie polecam ![]() Co do przodu to mam resor 13cm plus 1 pióro i amory seria, jest nawet nieźle ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-01 13:30:44 Pora troszeczkę odświeżyć ![]() Słuchajcie jakiś czas temu podciąłem kolejny raz sprężynki na tyle, że schowały ni się odrobinę koła w nadkola. Jako, że mam wsadzone gumy w sprężyny autko zaczęło niesamowicie skakać na nierównościach. Wcześniej przed podcięciem tego nie było. Czy to właśnie wina zbyt mocnych sprężyn wraz z gumami?? Amorki są twarde ale możliwe, że nie dają rady wytłumić ![]() Co gdzie i jak zmienić by były ustawione w neutralnym położeniu?? |
![]() BLUE_650 BMW 320 Piaseczno(Warszawa) | 2004-08-01 13:43:26
Czyli masz 4 amory serie? A z tyłu masz podcięte sprężyny i wkładki? I jak skacze? On jest w ogóle obniżony czy tylko utwardzony czy co? |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-08-01 14:11:14 po takim obnizeniu proponuje cala geometrie jeszcze raz ustawic |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-08-01 14:55:28 zawsze mozna zrobic amory na uniballach bez gum ![]() ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-01 14:55:53 Sprężyny podcięte i po 2 gumy wsadzone do nich. Amorki twardsze ale do Bilsteinów jeszcze daleko ![]() |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-08-01 16:51:52 Samymi podkładkami się ustawia. U mnie cala geometria ze zbieżnością kosztuje 80 złotych.
Samemu nie polecam. |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-01 18:54:34 Znając życie to warsztatowiec więcej się nagada niżeli zrobi!! Jak zobaczy taki zawias to się za głowę złapie i będzie jęczał!! Że to dużo roboty, że szkoda fatygi, że taki maluch, że drogo będzie! |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-08-01 21:32:29 Dowiedziałem się wczoraj że gazowe Kayaby do 126 kosztują w Żorach 216 zł/sztuka(o ile dobrze zrozumiałem gościa). |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-08-02 12:34:03 nowy resor plus kowal ---> 130zł
sprężyny stare cięte i hartowane ---> 40zł przeróbka amorów za free |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-02 19:40:45 Obniżone zawieszenie to temat rzeka. Zależy czego wymagasz,
RESOR możesz skrócić by lepiej ustawiało się geometrię. Nie należy dodawać pióra, jeżeli je dodasz zawieszenie które powstanie będzie jedynie na asfalty i to raczej takie suche. Bez dodawania pióra doradzam wzmocnić pierwsze i ostatnie pióro. Dodatkowo należy skrócić podkładki resora o 12mm (maksymalnie). Z tyłu jest wiele rozwiązań - sprężyny od żuka do nich jedynie super twarde amorki, sprężyny od beczki mercedesa do nich amorki umiarkowane, sprężyny od Poloneza Trucka diesla (koniecznie diesla) do nich amorki raczej twarde, do tego wszystkiego tzw. halt-pasy trzymające wachacz do nadwozia, utwardzane chemicznie odboje i obcięcie ich o jedną bulwę (jeśli nisko masz tył) i JAZDA. Jakby coś pytaj na GG. |
![]() speed555 F&F Sympatyk Seicento Sporting, 1 ... Tarnów | 2004-08-02 23:58:08 a to wzmocnienie pierwszego i ostatniego pióra to wymaina ich na jakies inne?? |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-03 00:37:53 Napisałem WZMOCNIĆ. To znaczy wzmocnić, nie wymieniać. Obspawać pierwsze i ostatnie pióro wtedy tak bardzo się nie uśmiecha i jest długowieczny, wytrzymalszy. |
![]() Lo3eK F&F Sympatyk Był Stalowa Wola | 2004-08-03 00:39:55 I jak skrócic podkladki te pod resor ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: lo3ek dnia 2004-08-03 00:41:25 ] |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-03 00:47:49 Skraca się na tokarce. To rzeczywiście kawał żelastwa. Zdarzały się też z aluminium w rajdach z tego co pamiętam. |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-08-03 08:41:18 przeciez to jest aluminiowe ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-03 08:41:57 Podkładki pod resor były też inne niż alu?? Nie spotkałem się jeszcze nigdy z czymć takim.
Ja swoje najpierw zciełem kontówką o kilka mm a resztę zaniosłem do szlifierni i poprosiłem by mi splanowali ![]() ![]() |