Prawy reflektor

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem właścicielem Forda Escort 1997r silnik 1,4

Wczoraj na parkingu w Biedronce jakiś sku...syn cofał swój samochód i zbił mi reflektor prawy. Oczywiście zwiał i nikt nic nie widział.

Chciałem o radę: jaki reflektor najlepiej kupić?

Mam sterowanie elekt. z samochodu, ale nie wiem czy to się kupuje specjalny reflektor do sterowania elekt. ?

Może jakiś link, niestety nie znam się na tym.

Proszę o odpowiedź , z góry dziękuję
  
 
Na poczatku, jezeli lampa i odblysnik masz nie zniszczone, a sam klosz zbity, to kupujesz sam klosz i masz naprawiona lampke

Jesli lampa jest zgruchotana i nie nadaje sie do przeszczepu klosza, to zobacz jakiej firmy masz druga lampe. jak zamiennik to najlepiej kupuj tej samej firmy. Oryginaly Valeo sa drogie i trudno sie je rozkleja . Popatrz na allegro, zdaje sie ze wiekszosc jak nie wszystkie sa przystosowane do el. sterowania (nie licze ange eyes, które jak wiadomo dziela sie na takie przystosowane do el regulacji i takie których sie tak nie da zrobic). Poprostu z nowej lampy wyciagasz taka zaslepke i zastepujesz swoim starym silniczkiem.

Ja mam lampy firmy Depo i jestem zadowolony. Kumplowi do audzi b4 tez takie kupilem i ogólnie prezentuja dobra jakosc.
  
 
Ptwierdzam też kupiłem ostatnio reflektory firmy DEPO i jest wszystko ok. Polecam je !!!
  
 
ok to rozumiem że jak kupię reflektor uniwersalny to da radę przełożyć silniczek do sterowania elektrycznego ze starej lampy - nie będzie problemów?
Dzwoniłem do sklepu i jest za 120 zł
  
 
za 120 mozna miec valeo uzywane albo i taniej.
  
 
Ja natomiast o depo mam jak najgorsze zdanie! Miałem porównanie, jak to świeci po założeniu w kilku autach i chyba lepiej świecić ci będzie ten zgruchotany reflektor. Depo to największy szajs na rynku! Już dużo lepiej sprawują się zamienniki TYC, droższe raptem o kilka złotych. Ja jednak polecałbym kupić używany oryginał. Jeśli miałeś reflektory z elektryką, to szukaj takiego, który ma ZIELONE złącze. Te mają wewnątrz instalację do podłączenia silniczka. Te z czarną kostką, mają jeden pin mniej i brakuje okablowania. I nie da się tego zamienić, bo kostka jest montowana od wewnątrz klosza i trzeba by cały rozebrać. Chyba, że chcesz robić jakąś rzeźbę z podciąganiem przewodów do silniczka.
Każdy używany reflektor proponuje przez założeniem wyczyścić wewnątrz. To samo zrób od razu z lewym i będziesz się cieszyć ładnym mocnym światłem.
PS. Ja za dwa reflektory valeo z elektryką i silniczkami zapłaciłem 45 euro, co przy kursie z dnia zakupu dało 142 złote