Wariacje temperatury

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proszę film, sugestie mile widziane...

Temp.

stałem w miejscu i dałem tylko 2 przegazowki i dalej to samo. teraz wskaźnik leży nieruchomo. Jak sie włączy zapłon to leci na max, odpale silnik spada na pozycje minimum i lezy na biały. Hmm?
Obsawiam czujnik wkaźnika, a z tego co jestem pewien to czujnik wentylatora jest strzelony, ale zrobłem zwore i jeźdze na właczonym non stop.
A czujnik wskaznika jak zwarłem to wychyliła się na max.
Pomożecie?


[ wiadomość edytowana przez: bobas_sk dnia 2008-12-22 22:08:13 ]
  
 
U mnie wskaźnik też "latał" po całym polu okazało się że przewód był przetarty i stykał do masy zaizolowanie pomogło.


Mam nadzieję, że u Ciebie też jest tak banalna przyczyna problemu. Dodam,że mam niewielkie pojęcie więc niech ktoś kompetentny coś jeszcze dorzuci
  
 
powiem szczerze że ze złości nie sprawdziłem tego ale czujnik wentylatora mam na bank do wymiany bo wsadziłem drugi od kolegi i dalej echo. Nie właczył się wentylator mimo tego że płyn się gotował ...
  
 
Cytat:
2008-12-22 22:15:30, bobas_sk pisze:
powiem szczerze że ze złości nie sprawdziłem tego ale czujnik wentylatora mam na bank do wymiany bo wsadziłem drugi od kolegi i dalej echo. Nie właczył się wentylator mimo tego że płyn się gotował ...

ojjj u mnie wentylator mimo wszystko się włączał i do zagotowania płynu nie doszło
  
 
wiec tak czy inaczej muszę wymienić czujnik wentylatora i może czujnik wskaźnika? Poczekamy aż ktos inny odpisze
  
 
odszukaj czyujnik odepni wtyczke i zrob zworke w niej popatrz czy wariuje wskazówka jak nie to czujnik do wymiany
  
 
Cytat:
2008-12-22 22:23:38, Matys318 pisze:
odszukaj czyujnik odepni wtyczke i zrob zworke w niej popatrz czy wariuje wskazówka jak nie to czujnik do wymiany


jak zrobiłem zworę to wskaźnik wychylił sie na max. Nie wariował. A to że wenylator nie trybi to też wina czujnika nie?
  
 
to zrob zworke na czujniku od wentylatora to sie okaze tak musza byc sprawne 2 czujniki
  
 
U mnie czujnik tak sobie działa, a wskazówka lekko sobie pływa góra dół co jakiś czas. Poza tym źle pokazuje temperaturę.
Jeśli chodzi o wentylator to ma on swój czujnik i u mnie nie ma znaczenia co się dzieje na desce i tak wentylator się włącza wtedy co trzeba.
  
 
Cytat:
2008-12-22 22:26:26, Matys318 pisze:
to zrob zworke na czujniku od wentylatora to sie okaze tak musza byc sprawne 2 czujniki


robiłem zworki i działa wszystko
Wentylator chodzi na zworze, czujnik sie wychyla nie wariuje. Więc, czujniki do wymiany Dobrze rozumuje?
  
 
Podmieniałeś włącznik wentylatora i drugi też nie zadziałał? Jeśli tak, to możliwe, że miałeś to co ja w dwóch escortach - termostat się nie otwierał i puszczał tylko minimalnie na duży obieg. Nie było bezpośredniego kontaktu cieczy z włącznikiem i nie włączał wiatraka.
  
 
Cytat:
2008-12-22 22:28:58, toradek pisze:
Podmieniałeś włącznik wentylatora i drugi też nie zadziałał? Jeśli tak, to możliwe, że miałeś to co ja w dwóch escortach - termostat się nie otwierał i puszczał tylko minimalnie na duży obieg. Nie było bezpośredniego kontaktu cieczy z włącznikiem i nie włączał wiatraka.


czujnik wymieniłem na uzywany i nie miałem 100% pewności że działa. Termostat wymieniany z 2 miesiace temu łacznie z tym "zepsutym" czujnikiem wentylatora.
Myślisz żeby też wymienić termostat? Gdzieś tam uzywka sie znajdzie


[ wiadomość edytowana przez: bobas_sk dnia 2008-12-22 22:33:01 ]
  
 
poprostu sprawdz czy masz goracy waz od chlodnicy na ktorym jest czujnik bedziesz wiedzial jaki obieg jest maly czy duzy
  
 
Cytat:
2008-12-22 22:32:14, Matys318 pisze:
poprostu sprawdz czy masz goracy waz od chlodnicy na ktorym jest czujnik bedziesz wiedzial jaki obieg jest maly czy duzy


są gorące. Ten gruby na ktorym jest czujnik wentylatora i reszta też.
  
 
kup nowe czujniki
  
 
tak trzeba będzie zrobic Teraz powiedzcie mi, żeby wymienić czujnik od wskaźnika temp, to musze rozebrać obudowe termostatu? Czy można go wykręcić bez kombinacji?
  
 
mozna to zrobic. Powiem szczerze ze jak sciagniesz obudowe termostatu to moze pozniej peknac podczas dokrecania
  
 
okey, jutro działam dalej. Jak by komuś cos jeszcze przysło na myśl to pisac rano odczytam
  
 
Ja ściągałem tylko węża od termostatu do chłodnicy żeby lepiej się dostać do odkręcenia go. Wcześniej oczywiście spuściłem płyn z układu. Acha i nowy wkręcałem na czerwony silicon bo nie ma tam innego uszczelnienia (przynajmniej u mnie w 1.8 zetec).
  
 
uwazaj z wkrecaniem nowych czujnikow, mm za duzo i po obudowie