ŁAJDACZKA 2106 1500 "81

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak sobie poczytałem o tych waszych sprzętach a to ze mam jakieś plany wedle swojej to chyba musze sie "pochwalic" bo nie widzę innej drogi na zrobienie tego o co mi biega
Kupilem ja z 2 tyg temu od kumpla ktory narail mi juz nie jedną gablote tyle ze byl problem z Ukraińcami bo nie widzac sprzeta juz ja kupili a nawet sprzedali. Ziomek miał z nimi jakis uklad bo juz wziela ta dzicz od niego z 10 lad na przeszczepy wiec musialem naruchac im jakąś piątkę co zresztą zrobilem i bylo po sprawie. Oni wola nowsze a ja zdecydowanie klasyke. "6"ka pieknie mi pachnie rasowym fiatem , ma styl, rasowy wygląd i fajnie chodzi wiec mam na "zime" co chciałem; tania brykę do jazdy i latania kiedy mi na to ochota przyjdzie. Lada od pierwszego wlasciciela z bagaznikiem czesci.. nie jest zgnila ma sporo fabrycznego b.ładnego granatowego lakieru, nie jest pokombinowana a dziadek dbal o nią i nie zaliczył żadnego dzwona. Fura kosztowała grosze i to najbardziej cieszy bo mam słabość do lad za mala kase ktorymi latałem za małolata nie malo. Jest taka jak trzeba bo nie zaden rodzynek i nie musze sie o nia szczypac jak o pozostale swoje "klasyki" członkiem rodziny nie bedzie ale serce mam do niej bo zrobiła juz ponad 2.5 tysia i gra elegancko.
Na pewno lepsze to niz jakis PN 2000 czy paździerz MR z tymi kijowymi zawiechami.
Co chce w niej zrobic?
Silnik jest super ale bedzie inny. Seria, nigdy nie byla robiona oprócz pierścionków, gaźnik mial zalakowane fabrycznie śruby CO.. 90tys przelotu i na szczescie nie bebral sie przy nim po pijaku żaden majsterklepka, kompresja jest podobno b.dobra (dziadek mierzyl) pali malo, oliwy nic, a zbiera sie na 3ce do paczki w "moment". (będę szukał 5ki skrzyni od 2107 jakbyco) Jak miałem 132 mk1 1600 to gorzej to chodziło.
Ale właśnie taki motor (tyle ze tlok 84) niedługo w nia upchnę zawsze to 100KM i TC.
Puki silnik gra i jest oryginał puty chce mu poprawic kulture pracy innym gaźnikiem i el.zapłonem, zrobic zawieche i heble. Pytanie- jakie macie patenty na usztywnienie budy przy zachowaniu tendencji "do tańca i do różańca" no i po minimalnych kosztach bo cukiereczków mam juz dwie sztuki na warsztacie, wiec pasuje mi opcja typu niva samara argenta itp.zadne tam prodlubanie jakiego napatrzylem sie na podziwu godnych przykladach.. Gaźnik od samary podobno całkiem sporo daje; prawda to?
Co do wyglądu to od razu zmieniłem w niej ten cieniutki ster na oryginał w skórze od lady i poszerzane do 6.5 stalaki. Jakies lustereczko CD znaczek 1600 i tyle. Oczywiście oleje we wszystkim wymiana; były ładne.
Troche chrzani sie elektryka, kiepsko biorą heble, spiewają krzyżaki i sprzęgło klęka (zmieniane 8 lat temu)ale sie zrobi.
W stylizacyjnym aspekcie to brakuje jej ładnego chromu tj. zderzaków i grilla i tego szukam w zasadzie to obojętne czy od 03 czy 06 ważne żeby nie byl taki rudy i połamany jak mój.
Popatrzyłem sobie na prospekciki i widzi mi sie wizja w stylu holenderskiej 1600LS Bedą dodatkowe dalekosiężne halogeny i pasy na boku; mam swoj autorski pomysl na to, jak je wyrzeźbię to wrzuce foty. Bedzie "ala cos tam" i zakryje odpryski lakieru.
Jeżeli uda mi sie cos wskórać dzięki Waszym cennym radom opiniom konstruktywnej krytyce to bede wdzięczny.
Pozdrawiam STALKER






  
 
Cytat:
2008-12-27 02:16:11, stalkerx pisze:
Tak sobie poczytałem o tych waszych sprzętach a to ze mam tyle ze byl problem z Ukraińcami bo nie widzac sprzeta juz ja kupili a nawet sprzedali. Ziomek miał z nimi jakis uklad bo juz wziela ta dzicz od niego z 10 lad na przeszczepy wiec musialem naruchac im jakąś piątkę co zresztą zrobilem i bylo po sprawie.


Sorry Stalkerx, a co Ukraińcy Ci złego zrobili że to dla Ciebie "dzicz"?????? Wybacz, ale zapewne sie oburzasz gdy Angole czy Niemcy tak mówia o nas?????
  
 
Piękne autko, bynajmniej po zewnętrznym wyglądzie sądząc - mucha nie siada . Jak dla mnie to zostaw ją tak jak jest i będzie piękny klasyk.

Ps. Felgi są fabryczne czy poszerzane?
  
 
Mily w realu wyglada troche gorzej ale nic z klasyka jej nie ujme to na pewno Charakteru dodają poszerzone do 6.5' klasyczne stalaki od PNa ktore notabene koleszka jadąc po pasterce mi lekko "zepsul" lacznie z rozrusznikiem i polową elektryki...

Andrzeju zadales pytanie istotne ale nie tutaj wiec moze ukrócając nacjonalistyczny wydźwięk tego co wychwyciles z opowiesci o Ladzie to gdyby nie Ukraincy i Niemcy to losy mojej rodziny, w tym moje (pewnie mniej lub wiecej i Twoje) potoczyly by sie zupelnie inaczej ale to historia naszego kraju i "dziczy" rowniez, w temacie o 2106 niezbyt na miejscu. wiec jesli Cie to urazilo to pokoj z tym..co nie zmienia faktu ze, ostatnimi czasy, tymi naszymi, wywiezli z Polski mnostwo slicznych Ladzianek i m.in o ta granatowa musialem sie szamotac w sposob nieprzyzwoity z nimi. Na marginesie zdania Angoli na Nasz temat to gwizdze na to bo jako wieloletni mieszkaniec Krakowa mam na ich temat mniemanie jeszcze dobitniejsze.

Pozdrawiam
Stalker
  
 
Stalker, historia naszego kraju pełna jest przykrych i tragicznych zdarzeń i to z winy i jednej jak i drugiej strony. Więc wybacz, ale drażni mnie określanie mianem "dziczy" narodu który też swoje przeżył. Nie umniejszając winy Ukraińców za Wołyń itp to Polacy tez święci nie byli (mój ojciec pochodzi z kresów wschodnich więc też znam temat) a juz tym bardziej że od tych czasów też kilka pokoleń minęło.
No ale to tyle tytułem off-top-a w temacie Twojej 2106
  
 
tyle ze angole nie sa jedynimi jacy maja takie mniemanie o nas a to co polacy wyprawiaja za granica jak to okresiles DOBITNIE klasyfikuje nas do DZICZY wiec moze nie wywlekajmy rasowych tudziez nacjonalistycznych brudów na forum motoryzacyjnym. jak zdobyles to auto to Twoja sprawa, Ukraincy pewnie mieliby swoja wersje, wiec nie ma co ich osadzac zawczasu
  
 
3zer mam nadzieje ze mimo tego co jakas hołota polska czy ukrainska czy angielska reprezentuje za granicą nie bedziemy dalej mylili rasowych??? tudziez nacjonalistycznych brudow??? z forum motoryzacyjnym
Ukraincy chcieli za samochod 3 razy wiecej zanim jeszcze zaplacili za nią wlascicielowi ale nie ma co ich oceniac zawczasu bo połaszczyli sie na jakas poobijaną "5"ke i to bez zadnego zwiazku z Narodem Ukraińskim UPA i jego martyrologią

* Polacy
** byles ciekaw jak silnik V8 wchodzi do E30 -kumpel z ktorym jezdzilem tym dzisiaj twierdzi ze bez wiekszego problemu (grodzi itd) fotki how-know znajdziesz pewnie na wiekszosci stron driftingowych

Pozdrowienia i wyrazy

  
 
podoba mi sie Twoja szosteczka cos sie dzieje ze wschodem
słuszlem ze rzad zabronil sprowadzania pojazdow od nas, nie bedzie mozliwosci rejestracji, maja sobie radzic z tym co juz maja w kraju i z tym co oferuja im
krajowe salony
  
 
Dziękuje. Syt byla taka ze znajomy kupil ją w Lodzi od I właściciela za 500zl i od razu dal znac Ukraincowi ze jest do wzięcia za 900. Tak sie złożyło ze zadzwoniłem akurat zapytac go "jak leci", jak łajdaczka czekala juz na odbior. Tyle ze jak usłyszałem ze jest ladna (u kumpla oznacza to ze na 150% jest ładna) to od razu cisnę żeby to mi ja oddal, a nie im, to ją k..uratuje bo wiadomo jak u nich skończy. Kumpel powiedział ze ni cholery nie moze teraz odkręcić bo oni juz ja komuś tam ożenili. Wiec dzwonie do Wasilija i grzecznie prosze zeby odpuscil, po półgodzinnej gatce jak z murem on ze za 1800 będzie laskaw. Trochę sie wkur...bo nie taki interes planowalem i mowie mu ze dam mu zarobic 300 i dobrą flache postawie za "klopot" albo mu znajde lepsza, nowsza, ladniejsza... Zgodzil sie z laską i chyba po 20 bezskutecznych telefonach(80% lad z aukcji przed czasem laduje na Ukrainie) przypomnialem sobie o białej 5ce spod sklepu w Radosci pod Wawą Znajomy wlasciciela wyrwal ją w nocy za 600+załącznik (bez przegladu z zażyganym motorem z dziurawą podlogą, prawie bez hebli i OC sie konczylo. Ledwo tym gównem dojechalem nazajutrz do Lodzi ale tamtemu sie bardziej podobala (po fotkach) bo byla umyta miala gaz i lotnicze fotele...no i git.

Pozdrawiam przy tej okazji Siergieja z Mińska na Białorusi któremu "szóstka" klekla pod Brzesciem w drodze do Polski na Swieta w "trasie nocy i mgle"...i ktorego poznalem z przyjemnościa dzieki tej stronce.
Siergiej dal mi pod choinkę kilka nowych znaczków LADA 1600 ktore zamienie chetnie za jakies inne od starej Lady.
Trzymaj sie Siergiej i do zobaczenia!
  
 
Harroszaja maszina) Bardzo fajna 2106, może wkrótce zamienię 2107 na taką szósteczkę... Gratuluję fajnej gabloty
  
 
W zwiazku z rplanowaną rzezba nad moją Ladną mam do panów ktorzy znają temat lepiej niz ja nastepujace pytania:

- czy 2103/06 startowalo kiedykolwiek z dohc fiata (1600); homologacji napewno nie mialo ale czy pojawily sie takie samochody w historii rajdow w latach 70/80tych???

- czy posiada ktos ladne zdjecia MTX-ow i czy byly wogole 2103/06 MTX czy tylko 01?

- czy trudno/latwo dostepne są felgi MTX (krzyże)i czy jest to alu-felga czy magnez?

- czy polecilby ktorys z Was optymalne i sprawdzone usztywnienie zawieszenia ale bez zakupow na wegrzech italii i usa... Interesuje mnie opcja "lowbudget" czyli truck niva argenta i te poliuretany: jakie sprezyny i o ile sciete zamontowac na p/t, gdzie i za ile dostane komplet poliuretanow na przednią zawieszenie
- czy ktos sprawdzil wyzej wymienione usprawnienia w praktyce i jakie ma sugestie?

- jakie są glowne problemy i na co trzeba zwrocic uwage przy instalowaniu silnika dohc fiata do lady 2106 (temat pewnie znany ale prosze o pare najwazniejszych wskazowek, tzw myków lub linka na ladnie opisaną przekladkę tzn jak wyglada temat np z belką przegrodą czolowa zasilaniem skrzynią walem itd)

- skrzynia 131mkII w ladzie- wejdzie czy nie wejdzie? jest to duza skrzynia z pionowym drązkiem; czy to sie wogole zmiesci i bez problemu bedzie siedzialo w tunelu czy trzeba ciąć..?? slyszalem ze duze wchodza nawet do klasyka 125p na zasadzie "popiesci popiesci i sie wszystko zmmiesci" czyli mlotek/szmata i jazda; 125p do 80r ma przeciez wezszy tunel od lajdaczki. Jezeli chce miec skosny drazek to trzeba zdjąc ta trumienkę ze skrzyni od mirafiori i zamontowac jakąc przejsciowke na skosna?

- czy ma ktos moze mąła V-ke skrzynie od 132mk1/125S/125SC bo taka to wiem ze wejdzie napewno.

Dziekuje za odpowiedzi podpowiedzi i ewentualną pomoc w zalatwieniu czesci.
stalker
  
 
Witam
Cytat:
2009-01-13 12:40:32, stalkerx pisze:
W zwiazku z rplanowaną rzezba nad moją Ladną mam do panów ktorzy znają temat lepiej niz ja nastepujace pytania: itd.. - czy polecilby ktorys z Was optymalne i sprawdzone usztywnienie zawieszenia ale bez zakupow na wegrzech italii i usa... Interesuje mnie opcja "lowbudget" czyli truck niva argenta i te poliuretany: jakie sprezyny i o ile sciete zamontowac na p/t, gdzie i za ile dostane komplet poliuretanow na przednią zawieszenie - czy ktos sprawdzil wyzej wymienione usprawnienia w praktyce i jakie ma sugestie? - stalker


Hej, Stalker, tu masz linki, do zawieszenia: zawias
i poliuretany
A tak na przyszłosc, to pewnie wielu kolegów chetnie Ci odpowie, ale spróbuj przejrzec starsze posty, użyj wyszukiwarki na dole strony, na tym forum jest kopalnia wiedzy - sprawdzonej w praktyce!!! , choc pewnie nieco już "zakurzonej"
Powodzenia
  
 
Taa ja jeszcze przed twoimi linkami zaczalem czytac watek o obnizaniu zawieszenia ale po dotarciu do 9st od poczatku watku wylaczylem sie na dwa dni z myslenia o ladzie Potem zzaczalem od konca i bylo o wiele weselej mam nawet paru swoich faworytow w tych pomyslach na "nizej twardziej". Poradze sobie i nawet nie dziwie sie za bardzo ze nikt tu nic nie podpowiedzial.
Dzisiaj na konferencji odn RMŚ zapytalem paru starych rajdowcow o dohc w ladzie w latach 70/80 i mysle ze rozmowa z p.Wozowiczem duzo rozjasni poniewaz w necie nie natknąlem sie jeszcze na nic o 2106 z 1600TC a szukam od miesiaca. (ale o mechanicznym wtrysku K-F i gilotynowej przepustnicy w PNie 2000turbo tez w necie nie ma a jezdzily takie i to w RME..wiec trzeba pytac tych co siedzieli w tym wtedy)
Ciekawy jestem tez czy ktos z was wie dlaczego na tylnym blotniku zamiast odblaskow mam czarno-chromowany emblemat LADA, widzialem to w moze w paru ladach 1600...

Namierzylem goscia co ma dwa nowe aparaty jeden na podcisnienie drugi jakis inny oraz nowy gaznik od samary z automat. ssaniem (mowi ze to wersja RFN/Belgia) Mnie to niepotrzebne ale wezme razem z innymi gratami. Jakbyco priv.

Jakbyco igiers wrzucil filmiki z niedzielnego "EKO" za co i tu mu podziekuje bo jeszcze nie widzialem jak jezdze. Bylo b.fajnie ale zmeczona nawiezchnia beton/lód troche ciezka do kontroli.

łajdaczka 1
łajdaczka 2

Nastepne fotki sprzeta walne z mala elektrownią ktora szykuje mojej 6-ce.

ps. no i k...po siegu
  
 
Cytat:
2009-01-22 01:05:39, stalkerx pisze:
Ciekawy jestem tez czy ktos z was wie dlaczego na tylnym blotniku zamiast odblaskow mam czarno-chromowany emblemat LADA, widzialem to w moze w paru ladach 1600...



To wiem. Odblasky na tylnych blotnikach maja 2106 1600, czarny emblemat maja 21061 1500

Szkoda, ze filmiki nie sa w lepszej jakosci
  
 


* z tego co widzę to odblaski tylnego blotnika mają wszystkie modele VAZ i Lada we wszystkich wersjach od podstawowej na Ruski rynek po LSa 1600 na Zachód
* emblemat LADA spotkalem w wersji finskiej i kilku 1600LS moze to kwestia rynku lub rocznika.
* nie wiem jaka mam wersje S,L czy LS bo nie posiadam oryginalnego emblematu na klapie (poszukuje LADA 1600) ale nie mam grzanej szyby tyl wiec L to raczej nie jest.
-znam sie troche na polonezach i potrafie rozpoznac rok wersje i rynek po drobnych detalach, mysle ze w Ladzie to tez mozliwe.
*mam nowe obrotowe (podwojne chromowane, na fotce sa pojedyncze plastikowe) od 125p/PN Lucasa i zamierzam je zainstalowac bo nie mam na czym wiec apropos wersji finskiej ciekawia mnie takowe i czy byly inne rodzaje (np w 2103) oprocz tych co na fotce powyzej?



[ wiadomość edytowana przez: stalkerx dnia 2009-01-22 16:51:23 ]
  
 
ČSSR i PLR (Czechy i Polska przed 1989) mysle mialy jednakowe wersje.

Czyli mysle, ze jak w Czechoslowacji, ze i w Polsce. I u nas jest tak:
2106 = 1600 - czerwone lub pomaranczove (moze dla roku?) odblaski
21061 = 1500S - czarny emblemat, mlodsze auta (ca 1985 - ) juz nie maja niczego.

Wersje L, LS i podobne byly dla rynki zachodne (Finsko itp...). Na naszym forum zgodzylismy sie, ze np. jakes 1500LS jest to samo, co 1500S u nas, 1500SL np. normalna 2103.... Oznaczenie bylo rozne dla rynki, ale mysle, ze Czechoslowacki i Polski mialy jednakowe.

Ty masz 2106 1500, to jest 21061, czyli 1500S - to sprawne oznaczenie na tylna maske.

Tutaj pare zdjec samochodow z naszego kluba:
2106 1600 - http://milan.jikos.cz/VAZ/3.jpg , http://forum.ladaklub.com/download.php?id=14853 , http://forum.ladaklub.com/download.php?id=10473

21061 1500S -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8ede3b63d5faa804.html
http://fotoalba.centrum.cz/original.php?pid=12874643&psize=1 ta nowsza

Hm, ale teraz i u nas slyszalem o Ladzie 21061 a ta miala oznaczenie 1500SL - i miala odblaski .. moze chyba miala byc na inny rynek?
I tez mozliwe, ze co Ivan mial, to na Lade dal
  
 
Widze ze znasz sie na klasykach; mnie wlasnie interesują szczegolnie detale tzw "smaczki" jak nietypowe wyposazenie (Finlandia Kanada), krótkie/limitowane serie (LS,GL) czy wejsje wyczynowe (MTX) Nie zamierzam zachowac oryginalu w mojej ale wybrac najciekawsze "bajery" i pokombinowac cos w ten deseń przy tej granatowej.
Mysle ze cos tw tym stylu sprobuje zrobic.

>> http://megaupload.cz/mini/200/1600ls3.jpg <<

Znasz jakies ciekawostki albo masz linki do stron w ktorych ludzie pisza cos o tym a jezeli macie takie jak u nas o 125p czy POLONEZIE to chetnie poczytam.




[ wiadomość edytowana przez: stalkerx dnia 2009-01-23 02:06:26 ]
  
 
Wlasciwie o tych wersjach na zachod wiemy malo. Z finskych itp stron umiemy tylko patrzyc na zdjecia

Ale np. ta zielona 2106, ja tutaj dalesz - z takowym zderzakiem byly przede wszystkim dla Ameryki (USA, Kanada..), te lusterka czarne sie kieruja z wnetrza...

no pare linkow...
http://ladausa.net/index.php
http://autorallye.webz.cz/lada.html
http://www.foltyn.cz/car/lada1600mtx.htm
http://www.foltyn.cz/car/lada1500mtx.htm
http://www.partaj.cz/clanky/vaz-2105-vfts-na-vecne-casy-73.html
http://www.vaz-2106.ru/
http://www.forum-auto.com/marques/lada/sujet6.htm
http://www.autowp.ru/vaz/2106/ ( http://www.autowp.ru/vaz/2106/specifications/ )
Cos mozliwe i na naszym forum da sie znalezc
  
 
projekt MTX TC w kluczowej fazie
nie bedzie rzezby z serią, poszła do Mińska.
juz jutro pod maska ląduje 100 konne dohc z Supermirafiori
nominał, nigdy nie ruszany przez żadnego fachowca 70tys przebiegu od nowosci. Wyjety kiedys we Wloszech z rozbitej 131.
Janisz dzieki za zamach i lapy silnika!
Siergiej tobie podziękuję innym razem..



[ wiadomość edytowana przez: stalkerx dnia 2009-02-15 12:04:20 ]
  
 
Wraz z zakupem Lady, po PNie i 132, zacząłem sobie zgłębiać przy okazji lekkiego rasowania następny temat. W tym przypadku ograniczyłem sie tylko do modelu 2106, a pod wpływem sportowych inspiracji głównie do wersji przygotowywanych przez Czechosłowacki Metalex . (Niestety nie udało mi sie jeszcze dotrzeć do informacji o jakichkolwiek startach Lady z silnikami DOHC Fiata. Homologacji napewno nie miały, ale moze w klasie prototypów jak u nas rózne GTJty, stratopole i inne "żelazne deszcze" Jedyne o czym wiem, to kontrowersyjne starty p.Wozowicza na Ladzie 2101 z włoskim motorem 2000 przysponsorowanym przez Stomil- jak ktoś wie coś na ten temat- chętnie sie dowiem!)
Team fabryczny VAZa, czechosłowacki MTX czy Wegrzy bardziej przy VFTS, miały do dyspozycji bardzo solidny i podatny na wyczynowe modyfikacje motor SOHC (jak sie dowiedzialem nie byl to motor 124 tylko radziecka maszina pewnie skonstruowana z Wlochami) i nie musieli tak rozpaczliwie jak nasz OBR szukać mocy ryzykując jaja kierowców powyżej 190KM z DOHC-ów PNie 2000(z których nawet teraz mało kto w Polsce potrafi przekroczyc magiczną granice 140KM)
Z seryjnych silników o powiększonej przez Rosjan z 1200(2101) do 1600(2106) pojemności mechanicy wykręcali spokojnie 140KM a przy mocno zmodyfikowanych głowicach i pod 200KM. Ale o tym innym razem.

A to tak do pooglądania czym latali nasi socjalistyczni przyjaciele...2106 MTX



Puki co po eksperymentach z wydechem, próbach z 3ma rożnymi skrzyniami, kolejny raz motor nie wlazł w komorę..były juz jaja z zamachem, potem zle łapy pod silnik a teraz króciec podciśnienia z kolektora który zapiera sie o pompę serva i nie wiem gdzie indziej go wwiercic...Poduszki sa od Robura wiec silnik będzie siedział mocno bez dużych wychyłów ale centymetr muszę jakoś znaleźć... Dobrze ze przynajmniej chłodnice idealnie dopasowałem. Wnioskując z tego ze Węgrzy tną pasy w Ladach bo dohce w małych komorach Lady/124 sie tak latwo nie mieszczą, stwierdziłem ze powinna podejsc ta od 125p z wysuniętym specjalnie kominem, ale nie właziła jeb.. w otwór, polonezowska za duża i za szeroka z tym 20cm wentylatorem, oryginalnej nie miałem bo "pożyczył" ją sobie taki jeden sympatyczny koleżka zza wschodniej granicy (razem z moim starym silnikiem na marginesie... Sprawa byłaby nieciekawa dla kogoś kto nie miałby np. 132 za ścianą... powrót do korzeni- przecież 124 w wersji 1600 Special t z początku lat 70tych miały DOHC (i Vke z 132mk1 którą sobie zresztą odpuściłem) wszystko idealnie pasi no i włoski wentylator jest wąski wiec wejdzie na styk.

Wiecie jak przerobić ten króciec podcisnienia do serva pedał gazu bo cieglo od lady nie miesci sie w komorze.

Wie ktoś jak przerobić ten króciec podcisnienia do serva i pedał gazu bo cieglo od lady nie miesci sie w komorze ???

ps. bede chcial kupic taki spoiler przedni, ma ktoś namiary na zrodlo ewentualnie wejdzie w pomysl wykonania kilku?

[ wiadomość edytowana przez: stalkerx dnia 2009-02-19 15:33:28 ]