Kilka pytań odnośnie Escorta 1,8 TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kilka pytań

1. Szukam blacharza samochodowego/mechanika na terenie Gorlic.
Mam 2 dziury w podwoziu pod tylnymi sprężynami o średnicy około 4-5cm.
Ktoś wie ile może kosztować spawanie/naprawa ? Proszę o namiar na blacharza na terenie Gorlic.

2. Problemy z odpalaniem samochodu, autko ma 10 lat (1,8 TDi 90 koni), grzeje 2 razy świece, za 3 grzaniem odpalam samochód po 20 sekundowym rozruchu (słychać jakby zapalał na 1 cylinder, później 2, i dopiero łapie 3 i 4). Świece nie były nigdy zmieniane. Jakie świece żarowe polecacie, proszę o wymienienie producentów, co warto zamontować?Jakie są koszta? (wymieniłem olej,filtr oleju i filtr powietrza 2 tyg.temu)

3. Brak hamulca ręcznego, próbowałem naciągnąć linkę, nie przyniosło to rezultatu, Co może być przyczyną ?

Dzięki za odp.Pozdrawiam.


[ wiadomość edytowana przez: Georgu dnia 2008-12-28 19:50:50 ]
  
 
Proszę o odp. bo muszę zrobić punkt 1 na dniach.
  
 
3 - samoregulatory
2 - beru gv666, ezd8 motorcraft - a dokladnie jakiego masz TD?
filtr paliwa i szczelnosc calego ukl. paliwowego z popkka reczna.
1 - zalatac mozna za 200 zlych miejsce standardowe
  
 
posiadam silnik 1,8 Endura DE TD z intercoolerem 90 koni
  
 
jak endura to inne swiece.
endura zle odpalac moze z innych powodow - napisza endurowcy
a szukajka na forum nie gryzie temat co roczny chyba.
  
 
Przyczyn wiele może być:

cofanie paliwa - pompka, przewody
niedziałające świece
zła kompresja, nierówna na poszczególnych cylindrach
niewłaściwa regulacja kąta wyprzedzania zimnego wtrysku ( w nowszych silnikach także uszkodzenie czujnika do regulacji tego kąta)
przeskoki na rozruszniku
słaby akumulator
zapchane filtry
lejące końcówki wtryskiwaczy

No może nie w tej kolejności.

Zacznij od odpalenia na zimno i zgaszenia, spróbuj za kilkanaście minut, jak bez problemów, to winne jest cofanie paliwa. Koszt naprawy zestawem około 30zł w częściach. Sprawdź świece, można odpiąć główny kabel i sprawdzić opór, albo poodkręcać wszystkie i kabelkiem z żarówką sprawdzać przewodność (lub miernikiem). Akumulator - naładuj, zakręć 20s i zobacz ile zostało z napięcia. Filtr paliwa bezwzględnie zmieniać na zimę, wszystko przez oszustów dolewających wody, zamarza w niższych temperaturach. Kopcenie - kąt, końcówki, kompresja. Przekopałem się przez wszystko i najgorsze jest jak wszystko po trochu. Na koniec zmieniłem wtryskiwacz z czujnikiem i to było to. Czujnik, skubany, uszkadza się trochę i potem uszkodzenia postępują, opór czujnika rośnie do bardzo dużych wartości i regulator głupieje.
  
 
Dzisiaj wymieniłem świece żarowe, koszt 120 zł + 40 zeta za założenie. Okazało się że 2 świece wogóle nie paliły. Kupiłem także filtr paliwa, też zmienię.Zobaczymy czy to pomoże.Pozdrawiam.
  
 
Po zmianie świec żarowych,oleju, i kompletu filtrow (paliwa,powietrza,oleju) moj turbo diesel pali o niebo lepiej.
przy temp. -15, 2 razy grzanie swiec, za 3 razem pokreci 3-4s i odpala .


zostało mi pospawanie pod sprezynami z tylu i reczny i autko bedzie w idealnym stanie.

[ wiadomość edytowana przez: Georgu dnia 2009-01-13 17:10:38 ]