Podłączanie głośników pod wzmacniacz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja jestem w temacie car audio zielony i dlatego proszę o pomoc. Jak to jest z podłączaniem głośników. Czy suma wat wszystkich głośników ma być większa czy mniejsza od mocy wzmacniacza?

[ wiadomość edytowana przez: andrzej68 dnia 2009-01-08 16:38:47 ]

[Edit by Wojo - ort - PODŁĄCZANIE]
  
 
w zakładaniu wątków chyba jeszcze bardziej zielony nie mozna jakos normalnie nazwac tematu??
  
 
Zabawa w kolory?? ....Niebieski
  
 
Dobrze jest jak jest równa, ale lepiej jak wzmacniacz jest minimalnie mocniejszy, bo oczywiste jest, że wzmak przy max mocy generuje jakieś zniekształcenia.
Czyli teoretycznie na "piecyku" o tej samej mocy nie da się wykorzystać w pełni głośników.
Poza tym głośniki często wytrzymują większe moce, niż podaje producent.
  
 
gorzej jak bedzie to wzmacniacz First 1000W to wtedy głosniki 20W RMS max
  
 
Proszę o zmianę tytułu, jak już Pytlar napisał.
  
 
Ja bym powiedział tak na zestaw przedni wzmak może być mniejszy mocowo od głośników ale musi mieć dość dobrą jakość tych RMS-ów a na głośniczek basowy dobrze jest gdy wzmacniacz jest mocniejszy od głośnika ponieważ zapewnia lepszą kontrolę nad głośnikiem. Gdy na głośnik basowy damy za mało mocy głośnik może nam mulić gubić się oraz dudnić.
  
 
Cytat:
2009-01-07 18:09:37, andrzej68 pisze:
Ja jestem w temacie car audio zielony i dlatego proszę o pomoc.



Normalnie załamka ale co wymagać od kogoś kto jest dopiero 7 dni na Forum.
Kolego, poczytaj pierwsze wątki czyli REGULAMINY i pomoże to Tobie uniknąć nieporozumień na Forum jak również dowiesz się jak zakładać wątki oraz jak ma wyglądać taki wątek. Teraz wejdź na swój wątek, kliknij na pierwszy post - czyli Twój na samym dole i kliknij na dloe po prawej EDYTUJ, a następnie zmień tytuł wątku na coś, co pomoże wszystkim pomóc Tobie w problemie.
Sądzę że wszyscy sa teraz 'zieloni' bo nikt nie ma bladego pojęcia o co tak naprawdę Tobie chodzi czytajac Twój tytuł...
Good Luck