[126] Jakies stuki w przednim zawieszeniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wie ktos moze skad mogly sie wziac jakies dziwne stukiw przednim zawieszeniu podczas hamowania sie dzieja nie mam pojecia co to moze byc ale wydaje mi sie ze mam to odkad mam z przodu niski zawias

[ wiadomość edytowana przez: 130TC dnia 2009-01-07 20:56:13 ]
  
 
Moze Ci resor wpadł do środka albo szpilki od resora sie poluzowały
  
 
znaczy sluchaj no jak ja wkladalem resor to planowalem takze podladki pod nim no i jak je wyjmowalem bo siedzialy jak skurczybyk to mi sie wszystkie 4 szpilki upeiprzyly wiec je spawalem ale sadze ze sa nadl przyspawane ale nie kminie jak mowisz ze wpadl do srodka ctzn??
  
 
mogly Ci sie szpilki razem z kawalkiem blachy oderwac,
(tam gdzie sa podstawki resora) koledze sie tak stalo, zreszta to czesty przypadek

a uciales odboje resoru?
ja jak mialem slaba blache przy nadkloch to blacha trzymajaca wachacz mi sie oderwala od belki
calymi odbojami to dobijesz

[ wiadomość edytowana przez: Hell dnia 2009-01-07 18:49:32 ]
  
 
sparwdze te szpilki ale zalozmy ze sie trzymaja solidnie tak jak pospawalem to co moze byc inna przyczyna??
  
 
a odobje uciolem jasne ale sadze ze za malo musze je jescze bardziej upieprzyc zwlaszcza ze zamierzam sobie dac na przod tylni amor a apropo amora to KUPIE tylnie kayaby
  
 
A wycinałeś otwory w podłodze żeby solidnie te szpilki przyspawać????
  
 
A może zamarzł Ci płyn w zbiorniku do spryskiwaczy i tłucze o błotnik?
  
 
wiesz co dostale sie tam od strony amorow tam z bokow jakbym z jeendej strony to mialem przegnita blache to dziura byla a zdrugiej wyspawalem niewlka dziure wsadzilem elektrde i juz a z tym plynem to watpie to jest aki odglos jkaby od razkow szedlale nie wiem
  
 
Jak same dziury wypadają to rzeczywiście buda w dobrym stanie wiec to ze coś się urwało wpadło do środka przegniło itp jest bardzo prawdopodobne.
  
 
no to jest elx wiec blache ma troche zryta nie tyle z zewnatrz bo z zewnatrz bardzo ladna zwlaszcza po wielu poprawkach gorzej podwozie te sprawy ale jak cos sie dzieje to odrazu jakos to wzmacniam takze wyrzyma jescze musi dobra wiec co proponujecie innego z tych stukow oprocz resora ktory sprawdze
  
 
no to jest elx wiec blache ma troche zryta nie tyle z zewnatrz bo z zewnatrz bardzo ladna zwlaszcza po wielu poprawkach gorzej podwozie te sprawy ale jak cos sie dzieje to odrazu jakos to wzmacniam takze wyrzyma jescze musi dobra wiec co proponujecie innego z tych stukow oprocz resora ktory sprawdze
  
 
Cytat:
2009-01-07 20:06:40, mcmoney pisze:
no to jest elx wiec blache ma troche zryta nie tyle z zewnatrz bo z zewnatrz bardzo ladna zwlaszcza po wielu poprawkach gorzej podwozie te sprawy ale jak cos sie dzieje to odrazu jakos to wzmacniam takze wyrzyma jescze musi dobra wiec co proponujecie innego z tych stukow oprocz resora ktory sprawdze



Po polsku:
No to jest ELx, więc blachę ma trochę zrytą. Nie tyle z zewnątrz bo z zewnątrz jest bardzo ładna, zwłaszcza po wielu poprawkach. Gorzej podwozie i te sprawy, ale jak coś się dzieje to od razu jakoś to wzmacniam tak że musi jeszcze wytrzymać. Dobra, więc co proponujecie innego w kwestii stuków oprócz resora(który sprawdzę)?


PS. A jak tam poziom oleju?

  
 
jaki olej o czym ty wogolwe mowic zamiast taki glupoty pisac lepiej bys cos doradzil no ale cos roZni sa ludzie..
  
 
Zezłomuj
  
 
poziom oleju jak najbardziej w porzadku
  
 
Panie piniądz masz pan zwrotnice do naprawy ,tak poza poziomem oleju .
  
 
Cytat:
2009-01-07 20:15:07, mcmoney pisze:
jaki olej o czym ty wogolwe mowic zamiast taki glupoty pisac lepiej bys cos doradzil no ale cos roZni sa ludzie..



Gdybyś ty chłopie pisał takie głupoty jak Krzemowy to pół forum by ci się kłaniało w pas. Troche szacunku dla stałych bywalców bo następnym razem trafisz do trolnii forum jak niektórzy poprzednicy i nikt ci nie pomoże tylko bedzie miał zlew.

Co do stuków to proponuje obadać każdą śrubę którą masz przymocowaną do belki tj. zwrotnice i resor. Wystarczy się schylić i oblukać a nie zadawać 100 pytań do... nikt tu wróżką nie jest.
  
 
Cytat:
2009-01-11 03:44:31, Graphic pisze:
Co do stuków to proponuje obadać każdą śrubę którą masz przymocowaną do belki tj. zwrotnice i resor. Wystarczy się schylić i oblukać


zooonk - u mnie szpilki od resora okazaly sie byc niezbyt na stale w budzie dopiero po zdjeciu podstawek - tak na oko wydawaly sie siedziec mocno.
  
 
A zwrotnice masz OK? Bo ja np. u siebie też miałem stuka i co się okazało? Jakimś dziwnym trafem wycisnęło mi podkładkę przez co pojawił się luz pionowy na zwrotnicy. Po każdym wjechaniu w dziurę stukało, a też myślałem że to resor odgniwać zaczyna, albo się urwał (zwłaszcza że stukanie pojawiło się po jednym z boków na asfalcie...)