[s] maluch do KJS, Tricolor do sprzedania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z bólem serca podjąłem decyzję o sprzedaży mojej zabawki która 2 lata temu należało do naszego forumowego kolegi Bizera a od tamtej pory należy do mnie. Wiele osób z forum zna to auto i sukcesy Bizera w tym autku. Mnie zabrakło czasu i kasy na tą zabawę i nawet nie zdążyłem się pobawić może ktoś inny się nim zaopiekuje.
Osobiście byłem tym samochodem na jednym rajdzie amatorskim (VI Rajd Jurajski 2007) jednak tuż przed startem poleciały krzywki na sportowym wałku rozrządu a potem w kilka sekund zjadło szklanki.... auto paliło na jeden cylinder i nie dało się jechać także nawet nie stanął na starcie). Wałek wymieniłem tymczasowo na seryjny. Potem cały czas auto stało w garażu i nie było na żadnej imprezie bo nie miałem dla niego czasu ani kasy. Troszkę kosmetycznych rzeczy w nim zrobiłem i po zmianie wałka przejechałem po drodze w sumie max 200 km.

A więc do rzeczy....:
-1992 rok
-Silnik:
-głowica ścięta o 3,5 mm, zawory z cinquicento, powiększone kanały
-silnik przygotowany pod wałek Halczyńskiego 304 (obecnie jest założony seryjny wałek w idealnym stanie więc nadaje się na materiał na wałek sportowy), nowe szklanki
-odelżone koło zamachowe
-aluminiowy wiatrak
-duże koło na alternatorze
-zapłon Nanoplex z możliwością regulacji
-silnik zalany nowym syntetykiem Mobila

-zawieszenie: całość obniżona, oczywiście na żółtych Bilsteinach, ich stan oceniam na bardzo dobry, ja przynajmniej nie czuję zużycia
-skrzynia: krótkie 3 i 4 (zalana nowym Mobilem przekładniowym)
-ręczny hydrauliczny
-mała kierownica z nabą
-hamulce: przód -tarcze z dużego fiata, tył -przednie cylinderki
-karoseria w środku kompletnie goła
-porządna klatka skręcana w połowie
-wszystkie szyby oprócz przedniej z poliwęglanu
-odcięcie masy (hebel)
-cały czas garażowany także nie ma w nim dziur ani większych ognisk rdzy
-kilka kompletów opon i felg

Przegląd ważny do lipca 2009, ubezpieczenie do 23 stycznia 2009

Oczywiście do auta dorzucam wszystkie części jakie mam do niego tzn komplet drzwi, lewe drzwi z włókna, maska przednia i tylna klapa z włókna (lekko uszkodzone) oraz 3 miski różnych części mechanicznych (cewki, cylindry, zwrotnice itp drobiazgi). Brak kubłów i pasów szelkowych ponieważ je sobie zostawiam, zostawiam też sobie akumulator. Auto stoi w okolicach Krakowa.

Cena już do wzięcia 2000 zł.

tel.: 505-505-700 gg: 4412567






[ wiadomość edytowana przez: wicekdw dnia 2009-01-09 01:19:07 ]
  
 
Maluch ma również zrobiony szybkoskręt,
posiada wiązkę elektryczną do holowania.
Mam też do niego bardzo porządny trójkąt do holowania, montowany zamiast zderzaka i na hak auta holującego, tak jak przyczepka, również ma on wiązkę elektryczną.
  
 
Bizer sie popłacze chyba
  
 
up
  
 
Aktualna porcja fotek: (jak ktoś chce więcej to niech pisze)













  
 
A jest opcja bez silnika i bili? Jesli tak to jaka cena?
  
 
a ja bym sie pisał na bile jak by byly w rozsadnej cenie
  
 
Panowie póki co jest tylko jedna opcja... całe auto z częściami oprócz tego co napisałem. Jak będę rozbierał na części to napiszę za jakiś czas. Muszę to przemyśleć. Niebardzo też wiem co miałbym zrobić z papierami po rozbiórce :/
  
 
jak coś ja jestem pierwszy w kolejce na skrzynie
  
 
papiery przewaznie ida z buda
  
 
tylko że budy potem nikt nie będzie chciał pewnie samej kupić a zezłomować niekompletną też będzie ciężko
  
 
przeciez napisane jest "A jest opcja bez silnika i bili? Jesli tak to jaka cena?" wiec z buda
  
 
Auto w całości nadal aktualne.
  
 
Autko sprzedane