[OGÓLNE] Oryginalny centralny zamek. Co potrzeba do montażu?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem nowy i jest to moj pierwszy post. Mam pytanie dotyczace centralnego zamka.Posiadam escorta mk7 bez centralnego,( wczoraj bylem na szrocie i wyciagnolem z escorta centralny 4silowniki razem z zamkami dodatkowo lewy zamek i komputer moze sie kiedys przyda koszt wszystkiego 100pln) i chcialbym dowiedziec sie co mi jeszcze potrzebne (na szrot mam niedaleko ).slyszalem cos o jakiejs centralce.


[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-12-02 15:41:17 ]
[ powód edycji: Dostosowanie tematu do nowego regulaminu. ]
  
 
centralka ktora steruje silniczkami ktore zamykaja autko
  
 
Zadna centralka potrzebna nie jest, chyba że chcesz mieć zamki z pilota tylko że musiałbyś mieć kluszyk z pilotem ew centralka uniwersalna. Podepnij to co masz i powinno działać.
P.S. Na przyszłość - nie pisz capsem.
  
 
Cytat:
2009-01-11 18:11:12, skorpion19 pisze:
Zadna centralka potrzebna nie jest, chyba że chcesz mieć zamki z pilota tylko że musiałbyś mieć kluszyk z pilotem ew centralka uniwersalna. Podepnij to co masz i powinno działać. P.S. Na przyszłość - nie pisz capsem.



Kolega ma racje jednak ja osobocie poleciłbym Ci oddać te silowniki znaleść na allegro uniwersalne odrazu z centralka do sterownia pilotem i zamontowac to. Ja u siebie mam centralny zamek oryginalny i teraz od 3 dni podpinam centralke do sterowania pilotem i zamyka mi ładnie pieknie a przy otwieraniu robi mi zwarcie poniewaz pali biezpiecznik na przewodzie od sterowani etym wlasnie otweiraniem.
  
 
Oryginał to oryginał, jak już kupiłeś to nie kupuj uniwersalnego. Kup sobie centralkę sterującą siłownikami lub alarm który ma taką opcję. osobiście mam alarm, który ma wbudowane przekaźniki, możliwość sterowania plusem, masą, różne czasy impulsów do zamków elektrycznych i pneumatycznych czyli wszystko co potrzeba
  
 
:jmatrejek to podepnij to POPRAWNIE, a zaręczam ci, że żadnego zwarcia nie będzie.
plosiv ma zupełną rację - sprawne oryginalne siłowniki na pewno spiszą się lepiej, niż nawet specjalizowane komplety z uniwersalnymi. Ford jest tutaj dość ciężkim autem do zakładania jakiś dokładek, bo ma otwieranie zamka i drzwi na jednym cięgle.

[ wiadomość edytowana przez: Blazey dnia 2009-01-12 16:54:51 ]
  
 
dzieki w sobote montaz.
  
 
odkopuje dinozaura :p
w poniedzialek jade na szrot wymontowywac oryginalny centarlny zamek. teraz moje pytanie co musze miec zeby to zalozyc do siebie jakie kabelki i czy wymontowywac cale zamki czy same silowniki?? przy kluczykach widzialem jakies piloty czy to moga byc piloty od centralki?? znalazlem tez jakies mala czarna skrzyneczke obok skrzynki bezpiecznikow z jakims pokretlem do regulacji. wychodzily z niej dwa kabelki. dzis padal deszcz wiec nie moglem dokladniej sie przyjrzec co i jak. a moze ktos chce oryginalne elektryczne szybki?? a jak nie to sam wezme
  
 
Cytat:
2009-01-12 09:32:56, jmatrejek pisze:
Kolega ma racje jednak ja osobocie poleciłbym Ci oddać te silowniki znaleść na allegro uniwersalne odrazu z centralka do sterownia pilotem i zamontowac to. Ja u siebie mam centralny zamek oryginalny i teraz od 3 dni podpinam centralke do sterowania pilotem i zamyka mi ładnie pieknie a przy otwieraniu robi mi zwarcie poniewaz pali biezpiecznik na przewodzie od sterowani etym wlasnie otweiraniem.



Sorry kolego ale nie masz racji. W przypadku Escorta uniwersalne siłowniki CZ to katorga. Temat wałkowany na forum wielokrotnie.
  
 
:lukas1986
do zamontowania centralnego zamka - siłowniki fordowskie i wiązka. Oryginalnie tam żadnej centralki nie było. Jak chcesz to wymontuj całe kasety. A nuż się przydadzą...
A to czarne z dwoma przewodami, to może być... No właśnie... To i tamto... Ciężko z tak skromnego opisu wróżyć, co to może być.
A jak chcesz pilota, to można bez problemu założyć radiosterownik uniwersalny. Opisywane to jest na forum.
  
 
Cytat:
2009-03-07 23:15:47, Blazey pisze:
:lukas1986 do zamontowania centralnego zamka - siłowniki fordowskie i wiązka. Oryginalnie tam żadnej centralki nie było. Jak chcesz to wymontuj całe kasety. A nuż się przydadzą... A to czarne z dwoma przewodami, to może być... No właśnie... To i tamto... Ciężko z tak skromnego opisu wróżyć, co to może być. A jak chcesz pilota, to można bez problemu założyć radiosterownik uniwersalny. Opisywane to jest na forum.



a czy bede musial jakos pod skrzynke bezpiecznikow sie wpinac?? cos lutowac czy jak??
  
 
No potrzebujesz "+" i "-" także najlepiej szukać ich w skrzynce.
  
 
Cytat:
2009-03-08 21:04:53, jerico pisze:
No potrzebujesz "+" i "-" także najlepiej szukać ich w skrzynce.



a czy w skrzynce jest juz miejsce na bezpiecznik?? i gdzie najlepiej na skrzynce szukac "+" i "-"??
  
 
Najlepiej pod nakrętką mocującą kolo zapasowe...

Zadając takie pytanie dajesz do zrozumienia, że na pewno nie poradzisz sobie z takim zadaniem, jak montaż zamka centralnego w aucie.
  
 
Cytat:
2009-03-08 23:15:05, Blazey pisze:
Najlepiej pod nakrętką mocującą kolo zapasowe... Zadając takie pytanie dajesz do zrozumienia, że na pewno nie poradzisz sobie z takim zadaniem, jak montaż zamka centralnego w aucie.



no wiem ze plus mozna wziac z akum np albo z radia. minus byle gdzie do bud.ale to bedzie na krotko a ja chcialem zeby bylo jak w oryginale. pytalem czy mozna to zrobic ze skrzynki bezpiecznikow i czy jest tam miejsce na bezpiecznik czy trzeba cos przerabiac.
  
 
To zajrzyj sobie do opisów skrzynki bezpiecznikowej, do schematów elektrycznych samochodu. Jest opisane, który bezpiecznik za co odpowiada, znajdziesz schemat centralnego...
Za rękę cię trzeba prowadzić?
  
 
Cytat:
2009-03-09 00:15:15, Blazey pisze:
To zajrzyj sobie do opisów skrzynki bezpiecznikowej, do schematów elektrycznych samochodu. Jest opisane, który bezpiecznik za co odpowiada, znajdziesz schemat centralnego... Za rękę cię trzeba prowadzić?



dobra juz o nic nie pytam
poradze sobie
  
 
Cytat:
2009-03-08 23:51:44, lukas1986 pisze:
no wiem ze plus mozna wziac z akum np albo z radia. minus byle gdzie do bud.



kolego mi by sie nie chcialo ciagnac kabla z akusia, pod radio tez bym sie nie podpinal bo niekiedy jest zrobione tak ze radio dostaje + po przekreceniu kluczyka, do skrzynki wchodzi kostka z 4 kablami, tam jest gruby czerwony+ a minus tak jak pisales gdzies do masy, jesli ktos by potrzebowal to mam 2 orginalne silowniki do centralnego i jesli ktos jest z okolic katowic moge pomoc przy zakladaniu ewentualnie zalozyc
 
 
Cytat:
2009-03-09 06:56:53, Adus20 pisze:
jesli ktos by potrzebowal to mam 2 orginalne silowniki do centralnego

Witam, kolego Adus20 czy posiadasz jeszcze te siłowniki?? Jesli tak to za ile je pogonisz??
  
 
Cytat:
2009-03-07 19:37:53, lukas1986 pisze:
znalazlem tez jakies mala czarna skrzyneczke obok skrzynki bezpiecznikow z jakims pokretlem do regulacji. wychodzily z niej dwa kabelki. dzis padal deszcz wiec nie moglem dokladniej sie przyjrzec co i jak.



Na alle znalazłem taką czarną skrzyneczkę, może to jest to? Tyle że z niej kable nie wychodzą.