MotoNews.pl
  

[K] kompletny wtrysk do dohca

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie kupie caly zestaw do przerobienia silnika fiata 132 na wtrysk.Chodzi mi o komputer wiazke listwe i kolektor ssacy i wszystkie graty ktore sa potrzebne do takiej operacji.Cena mam nadzieje ze jakas rozsadna bo trzeba sie z kazdym groszem liczyc.Czekam na jakies propozycje podaje adres mailowy gdyby ktos przeslal jakies zdjecia michaladamusik@o2.pl pozdrawiam serdecznie
  
 
Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że to początek, a nie koniec wydatków ...
  
 
a co masz na mysli jezeli moge wiedziec ?? pozdrawiam
  
 
za 500 mogę oddać kompletny wtrysk i dzialający z Agrenty + wybór gratów zapasowych bo trochę tego jest ewentualnie zamienić na jakieś graty do 131
  
 
no np. aparat był chyba inny, w głowicy były dwa czujniki...
  
 
Może fiołek daje głowiczkę z wałkiem i aparatem .
Mam na myśli to, że wtryski w PL są zmęczone, przepływomierze są po strzałach gazu, okablowanie jest po kontakcie z solą drogową.
Nie musi być różowo wcale.


[ wiadomość edytowana przez: bolger dnia 2009-01-20 18:59:57 ]
  
 
Bierz najlepiej komplet od Fiolka to nie jest wygorowana cena jak za wszystko i to dzialajace.Bo jak zaczniesz kompletowac to zajmie ci to rok i nie bedzie to chodzilo i do tego wydasz napewno wiecej ,wystarczy ze bedzie inny komp i przeplywka i juz nie bedzie chodzilo jak trzeba itd itp
Mialem fiata z silnikiem argenty na wtrysku
  
 
A nie chcesz całego silnika z wtryskiem i turbo DOHC z Lancia Dedra.
  
 
Nie silnika calego napewno nie chce bo ja mam swojego dohca i turbo tez do niego mam jedyne co to boje sie ze gaznik podicisnieniowy bedzie mi strzelal w dolot.Wlasnie chyba najbardziej sensowna opcja bedzie zakup tego wszystkiego od fiolka przespie sie z tym jeszcze dzisiaj a konkretnie to mam rozumiec ze musze tez glowice wymienic ? dolozyc kompa wiazke wtryski kolektor czy cos jeszcze ??
  
 
tylko żeby nie było potem nieporozumień głowica i aparat zapłonowy nie jest na sprzedaż, cena za sam wtrysk
  
 
wtrysk kompletny to:
-sterownik + wiązka
-przepływomierz + weze do przepustnicy i do filtra + obudowa filtra powietrza
-zawor powietrza dodatkowego z trojnikiem do ukladu chlodzenia.
-kolektor dolotowy z przepustnica, czujnikiem polozenia przepustnicy, wtrywkiwaczami z listwa, regulatorem cisnienia paliwa, wlacznikiem termiczno-czasowym (steruje wtryskiwaczem rozruchowym)
-pompa paliwa z filtrem
-czujnik temperatury plynu chlodzacego wraz z trojnikiem do wezy do chlodnicy.
-przydalby sie tez waz od odmy (ma inny ksztalt)


Jesli to L-Jetronic to z wiazka powinienes miec przekaznik podwojny.

Do tego dochodzi glowiczka walka wydechowego z napedem aparatu i aparat (rozdzielacz od digiplexa lub elektronik magneti marelli + cewka z modulem). Jesli digiplex to tez kolnierz skrzyni biegow z czujnikiem polozenia kola zamachowego (nie wiem czy kolo zamachowe tez), kolo pasowe walu korbowego, obudowa przedniego zimerungu walu wraz z mocowaniem czujnika i czujnikiem polozenia walu. Do kompletu kolo pasowe pompy wody (inne odsadzenie niz w wersji bez digiplexa). No i oczywiscie sterownik digiplexa z czujnikiem podcisnienia + wiązka.


jak widzisz calkiem sporo elementow, 500 to faktycznie nie glupia cena za to wszytko. Pamietaj tylko ze to stary wtrysk, z analogowym sterownikiem, bez jakiejkolwiek autodiagnostyki.


[ wiadomość edytowana przez: kosa131 dnia 2009-01-21 11:20:03 ]
  
 
ewentualnie moge sprzedac caro 95 rok 2,0 dohc na wtrysku z gazem przebieg silnika 90 tys od kapitalki nie bierze oleju nie kopci chodzi na benzynie i gazie i ma jeszcze brazowe szyby ostatnio robiona głowica.
Cena 2 tys
  
 
jedyna rzecz jaka mnie przeraza to ilosc modyfikacji ktore sa naprawde powazne... Dzisiaj jeszcze skonsultuje to i albo podejme sie tego albo puki co zostane wierny gaznikowi pozdrawiam i dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi
  
 
Cytat:
2009-01-21 11:08:26, XsA76 pisze:
jedyna rzecz jaka mnie przeraza to ilosc modyfikacji ktore sa naprawde powazne... Dzisiaj jeszcze skonsultuje to i albo podejme sie tego albo puki co zostane wierny gaznikowi pozdrawiam i dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi



jesli nie pakujesz digiplexa to elementow do przekladki wcale nie jest duzo. a wtrysk z zaplonem polaczony jest tylko w jednym miejscu - bierze impulsy z cewki. Typ ukladu zaplonowego jest mu wiec calkowicie obojetny.
  
 
wiesz, też ostatnio dumałem nad takim rozwiązaniem do siebie i dałem siana bo jak nie masz kompletnego silniora na szprycy to lepiej porzadnie ogarnąć gaźnik, bo z założeniem szprycy jak jej seryjnie nie było to rzeźba jest niemiłosierna i napewno będzie awaryjna w takim przypadku.
Obecnie dumam możliwość założenia mechanicznego wtrysku coś na podobę - kugelfischer (nie wiem czy po szwabsku dobrze napisałem)... jak będzie to wykonalne i mniej kłopotliwe to powinno być fajne rozwiązanie.
  
 
Cytat:
2009-01-21 11:22:01, Furiosus pisze:
wiesz, też ostatnio dumałem nad takim rozwiązaniem do siebie i dałem siana bo jak nie masz kompletnego silniora na szprycy to lepiej porzadnie ogarnąć gaźnik, bo z założeniem szprycy jak jej seryjnie nie było to rzeźba jest niemiłosierna i napewno będzie awaryjna w takim przypadku. Obecnie dumam możliwość założenia mechanicznego wtrysku coś na podobę - kugelfischer (nie wiem czy po szwabsku dobrze napisałem)... jak będzie to wykonalne i mniej kłopotliwe to powinno być fajne rozwiązanie.



czyba k-jetronik, bo dorwac kugelfishera to prawie jak w totka wygrac. A K-jet to jak dla mnie rzeźba w gownie. No ale co kto lubi.


A co do awaryjnosci - jak poskladasz L-eta na seryjnych sprawnych czesciach to niby dlaczego ma byc bardziej awaryjny niz dumany K-jet ktory nigdy z tym silnikiem nie chodzil?
  
 
Cytat:
2009-01-21 11:28:59, kosa131 pisze:
A co do awaryjnosci - jak poskladasz L-eta na seryjnych sprawnych czesciach to niby dlaczego ma byc bardziej awaryjny niz dumany K-jet ktory nigdy z tym silnikiem nie chodzil?



z moim kwadratem to żadem wtrysk nigdy nie chodził. więc u mnie cokolwiek byś nie robił to rzeźba w gównie:
1. wałków do tego silniora z napędem aparatu nie ma - trzeba ładować z dwójki wię oba wałki trzeba pchać
2. małego kółka rozrządu pod czujnik nie ma - bo i skąd jak ono tylko w kwadratach i 1.8 występowało - trzeba dłubać i rzeźbić czyli będzie awaryjne bo kombinowane
3. no dekiel przedni to powinien z dwójki podpasić
4. czujki w głowicę to nie problem bo miejsce jest w każdum dohcu - wystarczy zaślepkę wytargać.
reszta to już prawie seria z argi...
ja jednak wolę w takim ypadku pokombinować z wystruganiem kopniętego kolektora pod piony i papa...
  
 
mialem 3 argenty na wtrysku i z dwoma nie bylo zadnego problemu, zapalaly przy minus 25 od strzala itp, to jest prosty wtrysk, raczej nieawaryjny, z jedna argenta zaraz po zakupie byl taki cyrk ze na benzynie chodzila na 2 cylindry a na gazie na 4 okazalo sie ze ktos w listwe wtryskowa zamontowal dwa wtryski od le-jeta czyli nowszej wersji l-jeta,, i tu bym wlasnie upatrywal najwiekszych problemow przy kompletowaniu wtrysku, L i LE jetronic na 1 rzut oka wygladaja tak samo jesli chodzi o osprzet itp ale praktycznie polowa "rzeczy" nie pasuje z jednego do drugiego,a oba typy byly montowane do argenty!! slyszalem straszne opowiesci jaki to ten wtrysk jest do dupy bo nie dziala, no a jak ma dzialac jak ktos zalozy dwa wtryski o innej opornosci z le do l jeta nie sprawdzajac nawet numerow wtryskiwacza nie wspominajac juz o tym ze jedne sa biale a drugie zolte?

tak ze jesli ktos ma silnik gaznikowy i chce miec wtrysk to albo kupic wszystko od jednego sprzedawcy ktory bedzie wiedzial co to znaczy kompletny wtrysk do odpalenia na innym silniku, z jednego dzialajacego silnika pamietajac o tym co mowili przedmowcy o niepasujacym aparacie zaplonowym w blok i innych drobiazgach albo sobie dac siana i pobawic sie w gaznik, bo sztukowanie po kawalku na necie okaze sie bardzo bolesne




[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2009-01-21 12:28:58 ]
  
 
Majstry a co to jest i jak to działa, bardzo ciekawy pomysł...


Image Hosted by ImageShack.us
">
Image Hosted by ImageShack.us
">
  
 
łada??? ale wydumka...