MotoNews.pl
  

Elektrozawór na butli - brak napięcia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z jazda na lpg, mianowicie auto gaśnie w momencie przełączenia z benzyny na gaz. Doszedłem do tego, że nie słychać pyknięcia elektrozaworu na butli, na parowniku jest ok. Nie słychać pyknięcia bo nie pojawia się tam napięcie, prawdopodobnie przewód który biegnie pod autem ma przerwę. Czy mogę zmostkować równolegle elektrozawory na butli i na parowniku? by sprawdzić czy to na pewno przewód. Czy są one wysterowywane niezależnie? Głównie chodzi mi o bezpieczeństwo, zeby cos nie strzeliło


PS: instalacja, a przynajmniej sterownik jest firmy stefanelli

[ wiadomość edytowana przez: dyras dnia 2009-01-24 09:35:06 ]
  
 
wszystkie 3 zaworysa sterowane jednym impulsem i sa one polaczone rownolegle , wiec jak najbardziej mozesz zrobic tak jak piszesz.
  
 
dzieki, a ten trzeci o ktorym piszesz, gdzie się znajduje?

ok, zmostkowanie pomogło, elektrozawór zaskoczyl, auto chodzi.
Zdziwilo mnie ze jak juz zaskoczyl na mostku to po jego zdjeciu wszystko jest ok, jak narazie Czyżby elektrozawór się kończył? chyba, że kabel pod autem przegnił gdzies, spada napięcie i jest zbyt male do wysterowania zaworu? i raz moze zaskoczyć, a pozniej juz nie ;/

[ wiadomość edytowana przez: dyras dnia 2009-01-24 10:02:14 ]
  
 
3 zawory : butla , filtr gazu, parownik. Po zdjeciu OK , ale na jak dlugo ? Moze zawor sie zamknal , gazu w rurce na chwile wystarcza, nawet po zamknieciu zaworu na butli, sam bylem zdziwiony na jak dlugo. Opcjia ze zawor sie przywiesza tez jest mozliwa. Rozlozyc i przeczyscic tez nie zaszkodzi.
  
 
Przewód pod autem przerwany na 100%.
Faktycznie auto pochodzi troszkę bez mostka, na tyle ile zostanie gazu w układzie.
Co do trzeciego zaworu chyba jestem ślepy ale go nie widzę
Poźniej wstawię fotkę....

Jeszcze raz dzięki za pomoc.
  
 
No istanieje mozliwosc ze masz tylko dwa. W straszych instalkach naprzyklad nie bylo elektrozaworu na butli. Chociaz ten moim zdaniem akurat jest potrzebny, ale nie niezbedny. Tak czy inaczej , ile by tych elektrozaworow nie bylo , to wszystkie sa sterowane jednym impulsem. (z wyjatkiem benzyny w gaznikowacach , ale to juz inna bajka).