| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
P1WRC Pleszew | 2009-01-29 21:20:38 Dzięki wielkie za odpowiedź. Nie wiem ile świece dadzą ale kombinuję, a takie polecają w książkach Aleksandra Sowy.
|
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-01-29 21:21:57 wstaw lepiej iskry 100 o obnizonej ciepłocie, lepszy efekt myśle będzie ![]() |
P1WRC Pleszew | 2009-01-29 21:27:23 ok. Dzięki za pomoc, a masz może zdjęcie tej zatyczki do bredy ?
Cały czas kombinuję jak tą bredę dokręcić do bloku |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2009-01-29 21:46:15 Popytaj w sklepach tuningowych, na allegro czasem sie pojawiają. A jak będziesz robić samemu to tylko z aluminium. |
fifi PF 126 BIS, W202 230 ... Toruń | 2009-01-29 22:32:50 czemu tylko z alu ?? |
P1WRC Pleszew | 2009-01-30 06:48:37 A macie może schemat razem z wymiarami do tej bredy, albo najlepiej drugą w zapasie na sprzedaż, bo na allegro nie ma |
Termit ![]() FSO 125p, 126p Lędziny | 2009-01-30 13:40:23 co do bredy, mozesz pokombinowac cos na wzor tej:
STRUMIENICA NADDZWIEKOWA |
cb_marcin 125p Supercharged pionki | 2009-01-30 15:48:33 [quote]
2009-01-29 21:17:48, 3zeR_MDS pisze: ad 3. nie lzejsze tylko wieksze, w tym wypadku chyba 1:1, daje mniejsze obroty alternatora i wiatraka a co za tym idzie mniejsze prawdopodobienstwo rozpadniecia lozysk alternatora i lepsze chlodzenie przy jezdzie na wyzszych obrotach [quote] z tym fryzjer sie nie zgodze, bo przez zmniejszene obrotów dmuchawy tylko pogarszasz chłodzenie, nie polepszasz |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2009-01-30 16:34:11
CB radio idź stąd |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-01-30 18:12:05
To radze poczytac tu i uwdzie - np to forum to zobaczysz czemu jestes w bledzie |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2009-01-30 18:22:45 I przewrócił Cb moje 8 lat ścigania do góry nogami |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-01-30 18:31:39 no tak...cały mój świat runął...
kształt wentylatora i jego wielkość jest projektowana tak, by był najbardziej efektywny w pewnym zakresie obrotów, powyżej tego zakresu wentylator tylko mieli powietrze, nie dmucha, po to się zmienia przełożenie przekładni pasowej, żeby przy wyższych obrotach silnika (tak, tak do sportu silniki kręcą się wyżej) mieć taką samą wydajność wentylatora jak w serii i pełne chłodzenie... |
34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2009-01-31 14:24:15
Ja mam to tak: Breda z dwoma otworami:
Zatyczka z dwoma dospawanymi podkładkami:
Zatyczka zkręcona z bredą za pomocą śruby:
Wycisza na tyle , że sąsiedzi przestali dzwonić po policję
|
P1WRC Pleszew | 2009-01-31 18:36:56 Koledzy jeszcze jedno pytanie.
Słyszałem, ze koniecznym jest wycięcie kawałka belki, bo breda po zamontowaniu może być na jej wysokości albo minimalnie niżej. Problem jest tylko w tym, że bredy nie mam jeszcze zamontowanej a silnik już jest wyciągnięty, bo autko idzie do lakiernika i nie mogę tego sam spasować. Moglibyście podać mi wymiar ile wyciąc tej belki i w jakim miejscu ( najlepiej odległość od końca belki po prawej stronie przy łączeniu z prawym błotnikiem ). I jeszcze jedno. Jadę zawieźć łyżwy do chromowania i zastanawia mnie czy jak założę później bredę czy ich za bardzo nie osmoli. Jakie są Wasze doświadczenia. Dzięki za odpowiedź |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-01-31 18:46:24 a nie prosciej wziac przykrecic brede do kolanek, przylozyc belke do mocowania silnika i wymierzyc pozadnie?
poza tym kazda breda jest inna i to co u jednych wystarczalo u innych nie musi |