Co potrzebne do swapa z 1.4 na 1.6 lub 1.8?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam dylemat tak jak w temacie. Jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem co bedzie potrzebne do swap-a? Jakie części procz silnika, czy skrzynia moze zostać i jakie sa tego koszta?

Potrzebne:
- wiązka elektryczna komory silnika z 1.8
- komputer z 1.8
- skrzynka bezpieczników z 1.8
- chłodnica z 1.8

To są cztery rzeczy bez których swap się nie powiedzie. Powodzenia

Czyli mam rozumieć, że skrzynia moze zostac? A czy nie bedzie problemu z rozmiarami nowego silnika? I w jakiej kwocie to powinno się zamknąć?

Tzn. w jakim sensie z rozmiarami? To są wszystko stosunkowo nieduże jednostki, w końcu montowane w tych autach. Takie pytanie ma sens przy swapie na jakieś małe V6

w sumie to racja , a wiecie moze czy ktos ma cały osprzęt najlepiej z silnikiem na sprzedarz?

Tak jak Dumahh napisał będzie Ci potrzebna wiązka i komputer. Chłodnicę wypadałoby wymienić, a w związku z tym również belka pod chłodnicą. Skrzynki bezpieczników zmieniać nie musisz!

A jak wygląda sprawa zawieszenia, hamulców??

Mozesz zostawic co masz.
Skrzynke tez mozesz zostawic.

jakbys szukał silnika po taniosci to mam 1,8 i kompa i kilka przydatnych rzeczy bym jeszcze poszukał

To proszę o priv jaka cena

A czy skrzynia bedzie idealnie pasowala czy jakies przeróbki trzeba robić?

Masz takie same hamulce jak 1.6 L1E i 1.8 RDA, wiec nie ma po co zmieniać, zawieszenie również jest takie samo.

Jeśli nie chcesz tracić dużo to chlodnica może zostać bo jest ta sama, tylko różni sie wysokością króćca dolnego, ale tylko kilka cm, ja mam tak u siebie, jedynie dolny i górny gruby przewód do chłodnicy potrzebny bo jest inna średnica króćca od pompy wody, a w górnym jest czujnik.

Belka pod chłodnica, jest identyczna w obu przypadkach wiec nie widzę sensu wymiany.

Elementy potrzebne:

Silnik kompletny