Ustawienia Bingo-M dla Laguna 1.8 monowtrysk

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam parę pytań odnośnie regulacji Bingo-M przeszukałem forum (w sumie to nawet pare forów,ale nikt mi nie odpisuje),ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania( dotyczą Laguny 1.8 8V).

Okno Bingo-M wszyscy znają:


Niestety to zrzut domyślnych ustawień,ja mam takie:

Typ sondy 0-1 v
Punkt neutralny 0.40V
Czas opóznienia 0.05
Typ emulacji Masa
Typ zapłonu 4 cylindry 1 cewka
Przełaczanie 2000
Zmiana obrotów malejaco
Typ czujnika TPS BOSCH-mono
Bezwładność 0.20 V
Czas nakładania faz 0,3

Okno opcji z ustawieniami u mnie..."



Są jeszcze zaawansowane ustawiania pracy silnika krokowego i tam mam :

na jałowym min -12 max +12
przy obciążeniu min 0 i max 0
Ale czytałem żeby tu nie grzebać....

Mój problem polega na dużym spalaniu ok 16/100 miasto i 12 trasa... instalacja ma przejechane ok 17 tyś i nie mam z nią problemów poza spalaniem...

Lambda działa wskaźnik lata raz ubogo raz bogato naprzemian....

Teraz konkrety:

Przy ustawieniu na TPS Bosch mono (w orginale) nie działa nauka,podnosze obroty tak jak każe i nic sie nie dzieje...
W odczytach TPS podczas przegazowania nie przeskakuje na zielony kwadracik a CUT_OFF zuboża mi mieszanke podczas przyśpieszania a nie przy hamowaniu silnikiem....inaczej jest przy Lin.0-5 nauka działa,TPS fajnie i żwawo reaguje na gas (okno odczyty)...

Jak w końcu powinno być?
Podpatrzyłem u gazownika ze robił nauke na Lin 0-5 a potem zmieniał na Bosch- mono i tyle ot i cała jego praca(a byłem u niego pare razy zawsze to samo)...

Czy PWA nie powinno byc wyzsze?(mam 66) obroty 800-850...
Kreciłem na reduktorze plastikową srubą u góry reduktora i ATT raguje jak dokrecam podnosi jak odkrecam opada...

Dodam ze mam 2 sruby obje plastiki jedna u góry,druga na dole reduktora,ale nie dokońca wiem która do czego słuzy??

Podsumowując jak ustawić żeby zmniejszyc spalanie...którymi opcjami?

Prosze o pomoc...

  
 
odetnij całkowicie TPS. jakie ma PWA na wolnych i wysokich obrotach?
  
 
Na wolnych ok 55-65...na wysokich dochodzi do 70...jutro jeszcze to sprawdzę na pewno...

TPS odetne...(ma to na celu zmniejszenie spalania?) nauke robić?


Tak na logikę,nie wiem na pewno,ale TPS odpowiada za dynamikę jazdy autem na lpg...reagując na położenie przepustnicy i wzbogacając mieszankę?

  
 
przy 1 punktowcu TPS nic nie daje a ma przy kompie boscha negatywny efekt na sterownik. PWA ustaw na wolnych i wysokich żeby były takie same.

Cytat:
2009-02-09 22:52:42, sergap pisze:
Na wolnych ok 55-65...na wysokich dochodzi do 70...jutro jeszcze to sprawdzę na pewno... TPS odetne...(ma to na celu zmniejszenie spalania?) nauke robić? Tak na logikę,nie wiem na pewno,ale TPS odpowiada za dynamikę jazdy autem na lpg...reagując na położenie przepustnicy i wzbogacając mieszankę?

  
 
Przy wyłaczonym TPS niezbyt płynie chodzi na wolnych obrtotach dobieranie mieszanki tzn uboga/bogata...ale na wyzszych juz ok...

PWA takie samo dla niskich i dla wysokich 67-87

[ wiadomość edytowana przez: sergap dnia 2009-02-10 11:16:12 ]