MotoNews.pl
8 Fiat 127 900CL - drugie życie... (227593/257)
  

Fiat 127 900CL - drugie życie...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich!
Postanowiłem podzielić się z Wami moją radością i przekleństwem zarazem .
Bohater wątku: Fiat 127 900CL, rocznik 1980, kolor numer 171. W planach auto do stosunkowo szybkiej jazdy po rożnych nawierzchniach .






No i zaczęło się





Po blacharce

Nowy reaktorek

Prace przy budzie.



Sprawy silnikowe czyli:
wałek 284*

Gazor WEBER 30 DIC z podstawką

Zaczątki kolektora 4-2-1

Prawie gotowy motor



Na dniach odbieram autko od lakieru i składam w całość (mam nadzieję jeżdżącą). Kubły są, hamulce gotowe. Niby tak blisko a jednak jeszcze daleko... Mam zamiar pojechać YP w marcu ale nie wiem jak to wszystko wyjdzie... Pozostaje rowiązać sprawe gazora bez przelewu, wydechu i wielu innych z pozoru błachych rzeczy. W połowie marca minie rok jak go dłubie więc już nie moge się doczekać. Pozdrawiam!
  
 
Gratulacje
Mało przy nim miałeś do robienia

To jest MK II czy MK III ? Z linii bocznej nie wywnioskuje
  
 
MKII
  
 
gratuluje
i jestem ciekaw efektu końcowego
  
 
Kolor bloku jest przedni
  
 
noooo fajowy
Do zobaczenia na YTP
  
 
Paskudztwo!!!

Szkoda Twojej roboty
  
 
Mam pytanie: czy montując tzw. sportowy wałek rozrządu,
stosować luz zaworowy przewidziany przez producenta czy trzeba
dojść do prawidłowego doświadczalnie...?
  
 
Napisz do Pawła, mi coś o luzie mówił ale zapomniałem
  
 
Przewidziany przez producenta wałka
  
 
Fiat ma już za sobą pierwsze chwile nowego życia .
Kilka świeżych fotek.









Powstał też krótki filmik z jazdy próbnej: VIDEO

Teraz czeka mnie montaż Webera 30 DIC i regulacja wszyskiego.
  
 
tą maskę też mogłeś od środka pomalować bo tak troszkę psuje efekt, a druga rzecz nie ładnie tak męczyć silnik zaraz po złożeniu. A tak to mam nadzieje że niedługo zobaczę ją w akcji
  
 
Odkopuje, ocalam od zapomnienia

Troszę wody upłynęło... a Fiat jeździ coraz szybciej, kierowca coraz mniej się boi hehe.
Kilka starych filmów i zdjęc coby zobrazować przemianę

AB Cup Bednary 2009
SuperOes Poznań 2009

Na tych filmach jeździłem jeszcze na jednogardzielowym seryjnym gaźniku, teraz jest inny gaźnik inne zawieszenie.

Ubiegłoroczne YTP

YTP 2010 Depot
YTP 2010 Klomby

Kilka aktualnych fotek











Z ciekawostek, prototyp trąbek na gazor



Zrobie sobie porównanie kolektora z Trofeo i Abartha z A112



Ostatnio chciałem sobie zrobić formę do wykonania laminatowej maski ale okazało się to kompletna porażką bo pianka montażowa nie odwzorowała dobrze kształtu maski Oznacza to jednak tylko więcej roboty z formą a pracę będą kontynuowane.



Ale w zasadzie to co sobie wymyślę i zmajstruje w autku przynosi oczekiwane efekty i urywa kolejne sekundy.

Na dzien dzisiejszy Fiat można powiedzieć jest juz dojrzałą konstrukcją. Niezawodny, szybki jak na taką pojemność.

Tydzień temu pojechałem sobie SuperOes w Poznaniu





W klasie do 1000 wystartowało chyba 10 aut z czego 7 ukończyło i zostało sklasyfikowanych.
Nie dałem rady tylko maluchowi z silnikiem uno 1000 na baterii gaźników z motocykla. Dymał mnie ok. 9sek na odcinku.

Czekam teraz na YTP .
  
 
No, dajesz rade i masz super czysta i zdrowa podloge w siodemce, robi wrazenie. pozdr!
  
 
no trzeba przyznać że zrobił się szybki, ciężko będzie walczyć ale maluchy z silnikami R2 nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa
  
 
Widzę Yapko, że ciągle pamiętasz tę podróż .
Pozdrawiam!
  
 
Super teraz autko wygląda w porównaniu z pierwszymi zdjęciami.

Na mnie największe wrażenie robi na mnie czysta komora silnika, i nawet dobrze wyglądają te fele z polda.

Generalnie fajna fura
  
 
Zajebisty jest
  
 
No ba! Chcialbym dotrzec na YTP ale w kwietniu chyba nie dam rady...
  
 
na drugiej terminie ytp sie widzimy