Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 00:48:57 Niech ktos madry mi powie czym roznia sie te 2 pompy i jakie ma to znaczenie? Rozumiem ze obie daja podobne cisnienie i sa zewnetrzne. Ktora bardziej nadaje sie do malucha do umieszczenia nad bakiem? Bo to podobno ma znaczenie...Bo ja mam pompe opadowa , ktora podobno powinna byc pod bakiem. Nie chce jej tak nisko montowac, pomijajac to ze daje za duze cisnienie i odprowadzenie do baku trojnikiem nie wystarcza.
pierwsza pompa www.fastroadcars.co.uk/shop/index.php?act=viewProd&productId=67 druga http://www.fastroadcars.co.uk/shop/index.php?act=viewProd&productId=72 zdjecie dotychczasowego rozwiazania: ![]() [ wiadomość edytowana przez: ANDRZEY dnia 2009-02-26 00:51:34 ] |
![]() Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2009-02-26 10:04:09 do jednego webera kup pompe facet FEP04SV
|
![]() ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 10:10:42 dlaczego akurat ta? I pytanie czy mi sie nie zatrze bedac nad bakiem? Bo tylko takiej szukam.
Bo 'opadowa' moge kupic pierburga kotra laduje 0,3 bara za 100 zl i nie bawic sie w wysylki w angli i koszta kilkuset zlotych.. |
![]() Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2009-02-26 10:24:32 no ja mam taka i dziala chodz chodzi jak traktor
pompa [ wiadomość edytowana przez: Parnel dnia 2009-02-26 10:34:02 ] |
![]() ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 10:31:58 Jaka to? pierburg? Wlasnie moja tez chodzi jak traktor i to jest drugi powod dla kotrego zastanawiam sie nad zmiana. |
![]() co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2009-02-26 11:03:03 pompy Faceta które przedstawiłeś to są pompy membranowe (nie rotacyjne) zatarcie im nie grozi,
poza tym mają ta zaletę że możesz zrezygnować z przelewu - powrotu do zbiornika. pompa taka ma ta cechę że jak napompuje odpowiednią ilość paliwa to się zatrzymuje, a nie jak rotacyjne które pompują nonstop. a jeżeli chodzi o wybór samej pompy to kieruj się tylko i wyłącznie ciśnieniem i wydajnością, na stronach które podałeś masz wszystko napisane 18 galonów/godzinę to jest jakieś niecałe 82 litry/godzinę myślę że w zupełności wystarczy ![]() |
![]() ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 11:25:11 Dzieki ![]() Skad ta duza rozbieznosc w cenie? Nie ukrywam ze wolalbym ta tansza...tylko ciekawi mnie skad ta dosc znaczna roznica w cenie? |
![]() co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2009-02-26 11:41:17 różnica w cenie zapewne wynika z konstrukcji i skomplikowania,
ta tańsza raczej ma zastosowanie przemysłowe ale w samochodach też można spotkać, natomiast ta droższa ma w sobie jeszcze filtr - wymienny oczywiście coś pośredniego w cenie - powinno w zupełności wystarczyć tutaj chociaż podają niskie ciśnienie ![]() [ wiadomość edytowana przez: co-driver dnia 2009-02-26 12:00:51 ] |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2009-02-26 16:42:48 OT fajna komora silnika i dopieszczone elementy ![]() |
![]() ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 16:52:43 Nie bylem na hamowni ale ma okolo 75-85km. Wałek swiatek 265, zawory na 3 katy , polerowane kanaly dolotowe wylotowe w glowicy , planowana oczywiscie i to jest wersja od 1.2 75 km a dół to wywazone 1108. Jeszcze gaznik nie jest optymalnie wyregulowany ale juz przyjemnie sie to odpycha. |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-02-26 17:18:43 moze ot ale co to za glupi pomysl wsadzania jednego gaznika do 4cyl?
W sensie jak wymieniac wtrysk to juz na 2 gazniki... |
![]() ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 17:55:49 Dlaczego uwazasz ze to glupi pomysl? Mi wydawaloby sie glupim wstawianie takich 2 weberow...bak by mi starczyl na pol godziny jazdy ![]() Wiem wiem...zawsze lepiej gdy kazdy cylinder ma wlasna przepustnice ale wydaje mi sie ze to ma praktyczny sens przy silnikach minimum 1600. Zreszta w seryjnych silnikach 4 cylidnrowych tez montowano jeden dwugardzielowy gaznik. Poza tym ja wymienialem gaznik na gaznik , bo mialem wczesniej od uno 1.0 z niego jest tez aparat zaplonowy pozdr. [ wiadomość edytowana przez: ANDRZEY dnia 2009-02-26 17:57:06 ] [ wiadomość edytowana przez: ANDRZEY dnia 2009-02-26 17:59:45 ] |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2009-02-26 18:05:33 Ja mam 1300 na solexach 4x40mm i na zlocie spalil srednio ok 7 litrow, w tym zawody w Tychach. Reszta oczywiscie spokojna trasa, max 5000 obrotow. |
![]() ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 18:10:24 Jaka masz konfiguracje tych gaznikow? |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-02-26 18:46:57 andrzey spalanie nie zalezy od ilosci gaznikow tylko ich ustawienia.
Dobrze ustaiwone 2gazniki beda oszczedniejsze niz 1 - vide garbus. |
![]() ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 19:06:59 Rozumiem. Ale ja mam jeden gaznik i nie uwazam tego za glupote tym bardziej ze takie auta powstawaly seryjnie. Juz niewazne jakkbym mial wiecej pieniazkow na gaznik i pozniejsze konfiguracje i testy i synchronizacje 2 gaznikow to pewnie bym tak zrobil. Narazie bede sie bawil tym co mam ![]() |
![]() fiesta125 FSO 125p 1600 strzelin | 2009-02-27 16:01:16 Ja w swoim FSO 1600 OHV mam pompę z linka numer 2 .Jest droga to fakt ale chodzi elegancko ![]() |
![]() ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-27 16:51:35 Cichutka? ![]() |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2009-05-26 23:05:26 wydatek 65l na minute to uzyskasz z pompy mechanicznej do 125p |