Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2009-03-01 16:40:53 Pojawil mi sie drobny problem z moim mk7 1.8 benzyna
Czasem zdarza mi sie ze : 1. przekrecam kluczyk w pozycje pierwsza - uruchamiaja sie zegary, kontrolki buczy pompka 2. przekrecam kluczyk na pozycje start i podswietlanie i kontrolki zaczyna mrugac - zadnej reakcji silnika 3. przekrecam kluczyk w pozycje start - wszystko gasnie zadnej reakcji silnika Potem wystarczy ze cofne kluczyk i znow ponowie probe zapalenia i auta zapala bez problemu. Taka sytuacja nie zdaza sie non stop, z reguly zapala bez problemu ale czasem zdazaja sie sytuacje z punktu 2 lub 3 Wczoraj jak do niego wsiadlem okazalo sie ze nie daje zadnych oznak zycia, aku rozladowany...wiec posprawdzalem kable i cienki kabel z alternatora ( bodajze czarno niebieski ) ledwo sie trzymal.. wiec poprawilem to laczenie lutowanie etc... podladowalem aku samochod zapalil bez problemu. Teraz dzis znow 1 raz zdazylo mi sie ze wszystko zgaslo i zadnej reakcji silnika, po ponowieniu procedury startu zaskoczyl bez problemu.... Napiecie narazie jest ok ( wnioskuje tak po zegarach - w elektronicznych przy niskim poziomie pradu zeruje sie licznik, i wskazowki robia testy co dzialo sie wczoraj ) Teoretycznie problem chwilowo jest niewielki ale wolalbym go wyeliminowac... Patrzylem do wyszukiwarki niewiele odnalazlem Moze jakies rady gdzie szukac? Przelutowac skrzynke bezpiecznikow ? Moze to stacyjka? Bo mi nic innego do glowy nie przychodzi... |
![]() seba2020 Ford Escort mk7 1.6 ... Wrocław | 2009-03-01 17:18:57 ja bym zaczął od przelutowania stacyjki, widocznie cóś nie styka |
![]() Spawn669 Sympatyk FEFK Essi Kombi strzelin | 2009-03-01 18:03:41 Sprobuj na krotko go odpalic, tzn polacz odpowiednie kable. Z kluczykiem w stacyjce (IMO zeby nie rozlaczyl zaplonu) bez kluczyka powinien przekrecic rozruszmikiem ale auto nie odpali.
W ten sposob wyeliminujesz stacjke (lub stwierzisz ze to jej wina) ps. Tylko nie rwij kabli jak w amerykanskich filmach ![]() [ wiadomość edytowana przez: Spawn669 dnia 2009-03-01 18:04:23 ] |
![]() koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2009-03-01 19:05:25
Aku ma rok, do tej pory nie narzekalem wiec to wykluczam Stacyjke sprawdze i jej styki Rozrusznik kreci , to raczej wykluczam Podejrzewam ze moze to cos z alternatorem, ale czy mozliwe zeby od slabego ladowania od altka, wszystko nagle padalo.? |
DzikusPL Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio G ... Skierniewice | 2009-03-02 18:04:52 1) jeśli przy kręceniu rozrusznikiem mrugają kontrolki i słychać jak skaczą przekaźniki a rozrusznik nie kręci to znaczy że akumulator jest padnięty, trzeba go naładować
2) jeśli przy kręceniu rozrusznikiem przygasają kontrolki a rozrusznik nie kręci to albo w akumulatorze zostały ostatnie qulomby pradu i trzeba naładować akumulator, albo gdzieś jest przebicie bądź inne uszkodzenie instalacji i prąd ucieka więc jest go za mało dla rozrusznika |
![]() koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2009-03-03 09:47:36 Wczoraj odpalilem i nagle ciach ciemnosc i zgasl .... po prostu jak by kluczyk przeskoczyl na pozycje off w momencie jak go cofalem po uruchomieniu, na standardowa pozycja ON do jazdy...
Wiec dzis wyjezdzam z garazu na swiatlo dzienne zeby dobrac sie do stacyjki - rozkrecam oslony.. Popatrzylem na stacyjke i zrobilem z 15 zapalen i nic...wszystkie idealne... Troche jestem w kropce gdzie szukac przyczyny. Ewidentnie wyglada to jak wyjecie kluczyka ze stacyjki w momencie cofania go z rozruchu. Aku naladowany, rozrusznik sie nie zacina, alternator zreanimowany. Jakie sa mozliwosci w tej stacyjce? istnieje tam jakis nefralgiczny punkt? |
![]() chodzik87 Ford Escort mk5 Brodnica | 2009-03-03 10:09:19 Spróbuj jeszcze jak już się rozgrzeje silnik i nie będzie chciał odpalić-przekręć kluczyk i potrzymaj chwile(tylko chwile-żebyś nie spalił kabli,albo samochodu ![]() ![]() ![]()
![]() |