Senator z opla omegi lotus.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dla mnie cos nieprawdopodobnego mobile.de
szkoda slow trzeba to zobaczyc. ktos sie nameczyl. i ten licznik wyskalowany do 340....
acha jeszcze jedno moj senator zaliczyl ostra krakse i szukam czesci przod zawieszenie lewe i blachy jakby ktos mial. ( gosc maluchem mi wymusil....)
  
 
To co mi wiadomo, to SENATOR wychodził w wersji LOTUS...
  
 
miły Senator tuningowany przez Irmschera z przekładką skrzyni, silnika i hamulców z Lotusa . Senator NIE WYCHODZIŁ NIGDY w wersji Lotus. Poza tym nie było wersji Lotus tylko przeprojektowana seria 1000 egz. po dogadaniu sie między Oplem a Lotusem ( wtedy gdy był w grupie GM) na zrobienie krótkiej serii supersportowego sedana. Wersja angielska nosiła nazwę Lotus Carlton a niemiecka Omega Lotus, również sam projekt był stworzony na pdst. Omegi 3000 nie Senatora. Wszelkie późniejsze doróbki tunerów nie były oryginalnym pomysłem Lotusa.
  
 
A mi wydaje sie ,ze był Senator Lotus i Irmscher. Lotus miał 5.7l a Irmscher 4.0l . No i wizualnie sie różnią. A zdjęcia na mobile.de mówią same za siebie. .........cena tez
  
 
No to stary jestes w bledzie .........
  
 
Jak z Senatorem by Lotus to nie jestem pewien ale co do dzieła Irmschera to silnik 4.0 (C40SE) jest przeróbką C30SE i osiąga 272 KM, co do innych przeróbek Irmschera to są tylko progi, grill i spoilery, mechanika nie jest ruszana. Silnik ten jest (był) wsadzany do Omesi, były też motorki C32NE (131 kW) i C36NE (145 kW) czyli słabsze od C30SE lecz niestety nie są opisane.

dane z " i - Point Magazin 1993/94 "
  
 
Do poczytania lista silniczków oplowskich

C36NE, C40SE są wymienione

http://www.radiotechnika.pl/acr_apl_gm.htm

  
 
ten spis jest warty nic lub prawie nic: dla przykładu gdzie jest silnik 1.8 z omegi albo 1.6 z vectry a????????????????????????
  
 
To nie jest lista wszystkich silników... spokojnie...
Podałem link do strony, na której widnieją typy silników
c36 i c40 obsługiwanych przez upewne "ustrojstwo" i to wszystko. Nie rozumiem Twojego postu.

  
 
Dodam jeszcze, że nie wiedziałem, iż był silnik C36NE.
Chciałem się podzielic tym z Wami...
  
 
Cytat:
co do innych przeróbek Irmschera to są tylko progi, grill i spoilery, mechanika nie jest ruszana.



O i tu sie grubo mylisz... jest cala masa kitow tuningowych produkcji Irmschera, zarowno do stylingu, jak i mechanicznego i elektronicznego tuningu silnika. Z zestawami turbo na czele.

Tylko te ceny zabijaja