Mam dziwny wyciek oleju, którego nie można zwalczyć. Pierwszy puszcza zawsze zimmering na napędzie pompy oleju, później zaczyna lecieć z innych miejsc.
Powodem jest nadmierne ciśnienie oleju. Wymieniony zawór regulujący ciśnienie oleju. Wymieniona też pompa oleju - chociaż nie wiem po co, bo była sprawna.
Nadmierne ciśnienie pojawia się po krótkiej pracy silnika po wymianie zaworu i filtra oleju. Zaraz po wymianie wszystko jest OK, ciśnienie w normie (sprawdzone). Po krótkim czasie pracy silnika ciśnienie rośnie, przy obrotach ok. 5 tys. z zimmeringu zaczyna lecieć. Dwa dni po wymianie filtra i zaworu cały rozrząd jest już zaolejony, a ciśnienie dużo za wysokie.
Wszystko rozbieramy, czyścimy i jest OK przez jeden-dwa dni jeżdżenia, a potem znów ciśnienie w górę i wycieki.
Co to może być?
Ja już nie mam żadnego pomysłu