MotoNews.pl
  

Gaźniki motocyklowe we Fiatonsie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, ma może ktoś zamotontowane motocyklowe gaźniki na silniku Fiata jakimkolwiek, chodzi mi o to jakie zmiany tak z grubsza są potrzebne aby takie gaźniki powiedzmy z silnika 1000 ścigacza funkcjonowały na 1600, konkretnie dysze czy trzeba zmieniać, i jak jest z tymi elektronicznymi gaźnikami czy jak się ich poprostu nie podepnie tez będą karmiły poprawnie. pozdro i dzięki za odp
  
 
"elektroniczne gaźniki"?? chodzi ci o ITB ? wszystko jest do zrobienia , dorabiasz kolektor , kupujesz przepustnice z wtryskowego motocykla , zakładasz odpowiednio wydajne wtryski , instalacja wtryskowa z kablami , zapłon z jakiegoś wtryskowca(czujniki położenia wału rozdzielacz itp) do tego jakiś mądry "ustawialny" komputer do sterowania tym wszystkim (dawka paliwa czas wtrysku kąt wyprz zapłonu itd itp) , w sumie łatwizna

zwykłe gaźniki motocyklowe , chyba lepiej solexy lub inne dostępne samochodowe założyc ...
  
 
na motocyklowych gaźnikach będzie go na dole zalewać, wolne obroty na poziomie 2k rpm minimum, ogólnie nie będzie jeździć to na dole, ale na górze podobno...

lepiej sobie z alfy coś wyciągnać...

albo zrobić patent z 4 gaźnikami z malucha, kiedyś na forum linka dawałem
  
 
http://www.akcent.pl/cz/bs38ss1.jpg

ja myślałem o czymś takim 40 mm średnicy gardzieli, Blady nie o ITB za dużo piepszenia z komputerem czujnikami kurde co dobry bocznossący gaźnik to dobry bocznossący gaźnik, ale mniejsza z tym, a co do tego zalewania na wolnych to mam trochę obiekcjii, raz dlaczego miało by go zalewać skoro gdy przy pojemności powiedzmy 1000 cm3 jeden gaźnik obsługuje 250 cm3, a w przypadku 1600 miałby do obsługi 400cm3, wolne obroty da się ustawić przynajmniej w jakimś dobrym gaźniku a nie tajwan kupie.

kolektor jest tutaj najmniejszym problemem a raczej kwestią kupna materiału, tylko właśnie chodzi mi o to czy będzie on poprawnie pracował z taka pojemnością spotkałem się z takim wynalazkiem tylko raz ale to w Toyocie i niema nigdzie artykułu o silniku ;/, jeżeli miałaby być to kwestia tylko doboru dysz to idę w to ale prosił bym o porady Pozdro bo w sumie haha spoko taki kantos
jak polski ziomek na japońskim systemie hah
  
 
aha aha i jeszcze jedno jak to było z tymi gaźnikami w elegantach jakiś tam kabelek wchodził do gaźnika do jakiejś dyszy nigdy się tym nie interesowałem a właśnie sporo gaźników motocyklowych takie coś ma i co by się stało gdyby po prostu nie podpiąć takiego kabelka, niestety nie mam eleganta pod ręką ani ziomka z elegantem żeby mu odpiąć Pozdro dzięki za odp
  
 
da sie takie cos zalozyc do silnika z hondy s2000. znajomy ma tak w rajdowce zrobione i wszystko dziala super. Gazniki tam sa z hondy blackbird czy czegos takiego(nie znam sie na piździkach wcale). dobranie dysz i sprawdzenie tego bedzie klopotliwe i pewnie kosztowne jak nie masz swojego sprzetu wiec pewnie w podobnej kwocie mozna bedzie zrobic 4 przepustrnice na megasquircie.
  
 
było w polsce takie polo 1.8 16V KR, miał takie gaźniki oryginalne z jakiegoś motoru (nie tajwan) i w nim po wielu wielu próbach ustawienia dalej były takie kwiatki - czyli zalewanie na niskich i brak wolnych, z tego co wiem właściciel odpuścił i założył webery czy coś podobnego, bo łatwiej było zrobić z nimi co kolwiek, taniej łatwiej szybciej wiec po co się męczyć?
  
 
no właśnie te kwiatki mnie interesują, a co do megasquirta to wiem ze to jest dobre rozwiązanie ale mnie to jakoś po prostu nie jara, zresztą musze znaleźć jakiegoś dobrego silnikowca od motocykli i zagadać o temacie bo szczerze mówiąc jeśli to tylko wymiana dysz i strojenie to podjąłbym się tego jak najbardziej w każdym razie dzięki za odp panowie, bez odbioru znikam w celu zgłębiania wiedzy w tym temacie pozdro