| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2009-03-14 01:43:32 Nie trzeba
Pozdro. |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2009-03-14 18:50:42 Ale gdybyś ściągał kierownicę, a masz w niej poduchę, to radzę odłączyć akumulator bo możesz się lekko zdziwić ![]() |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2009-03-16 23:48:57
W przypadku jednak ukladu SRS z ladunkami odpalanymi przez komputer,procedura Toyoty zaleca zdjac kleme odczekac 90 sek az kondensatory sie rozladuja....dobrze ze nie kaza wezwac saperow W praktyce nikt tego nie robi ale jak by co.....do czego to a nie mowilem.
Taka poducha aby odpalila to prad o napieciu 25V musi zagrzac spirale ktora tak sie rozjarzy ze odpali ladunek.Oczywiscie moze sie zdarzyc ze spirala na skutek wady fabrycznej bedzie zle kontaktowac lub moze miec np jakas wade przewezenie ,i wtedy hipotetycznie moglaby odpalic od ladunku elektrostatycznego,lub pradu pomiarowego miernika.Szansa jak w totolotku czasem slyszymy ze ktos wygral.Ja jeszcze nigdy niczego nie wygralem wiec nie sciagam klemy i dokonuje pomiarow ,ale zawsze staram sie pozostac poza linia strzalu |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2009-03-17 15:04:22 Big, rozdwojenie jaźni masz ?
Btw, ciekawe, jak jest z poduszkami w siedzeniach, może niedługo ktoś wymyśli, żeby ściągać klemę przed zapięciem pasów, potem pomocnik zapnie klemę, i w drogę
pzdr |
thame Warszawa | 2009-05-01 11:58:30 Witam ponownie.
Na chwilę obecną wiem na 100%, że problem tkwi w wskaźniku. Mam okazję kupić kompletne zegary do cariny, ale z uszkodzonym licznikiem kilometrów. Zastanawiam się czy istnieje możliwość przełożenia wskaźnika poziomu temperatury z tych zegarów do moich?? Jeśli tak, to czy będzie wymagane jakieś przelutowywanie czy tylko przekręcanie??? Czy wogóle warto się za to brać?? Za ewentualna pomoc dziękuje
|
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2009-05-01 12:02:00 Przełóż Twój licznik i po bólu.
pzdr |
thame Warszawa | 2009-05-02 16:55:48 Ok, też o tym pomyślałem, ale pozostaje to samo pytanie.
No nic kupie, to sie okaże. Pozdrawiam |
thame Warszawa | 2009-05-05 21:06:35 Może komuś te informacje będą pomocne.
Na początek. Wszystkie prace można wykonać jednym (może dwoma) śrubokrętami. Kierownicy nie trzeba zdejmować. Należy ustawić ją w dolnym położeniu i to umożliwi wyjęcie zegarów. Jak w tytule postu mam Carinę 2.0 GLI z 1996. Model zegarów jakie mam zamontowane to VDO T22. Logiczne jest więc, że należy szukać takiego samego jeśli coś się chce wymienić. Niestety nie wiem czemu ale w moim przypadku okazało się, że T22 nie równy T22. Kupiłem zegary z uszkodzonym licznikiem dziennym (podejrzewam, że ktoś próbował cofnąć licznik i po porostu uszkodził ten moduł). Mnie interesował moduł tylko ze wskaźnikiem temperatury i poziomu paliwa. Mimo, że kupiłem T22 (o rok młodszy od mojego z modelu 1.6 16V - wg sprzedającego) to interesujący mnie moduł jest trochę inny. Nie posiada dwóch kondensatorów i ma zdecydowanie mniej ścieżek. Mimo to w mojej Carinie funkcjonuje dobrze. Jest jednak małe ale Mniej ścieżek to mniej śrub mocujących, przez które jest przesyłany sygnał. Mój moduł posiada 8 śrub, kupny 5. To spowodowało, że na zegarach nie mam informacji o otwartych drzwiach.
Problem pewnie tkwi w tym, że ja przełożyłem sprawny moduł do swoich zegarów. Muszę zrobić jak kolega wcześniej wspomniał. Przełożyć mój prędkościomierz do kupnych zegarów. Może to spowoduje, że pojawi się sygnał o otwartych drzwiach. Swoją drogą ciekawe czemu ten sam model zegarów posiada inne rozwiązania modułu ze wskaźnikiem temperatury.... Pozdrawiam. thame |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2009-05-05 22:21:04 Były dwie wersje zegarów. Japońskie (jakie pewnie masz) i europejskie - VDO. I dlatego T22 nie będzie takie samo jak VDO T22.
Sprawdź jeszcze czy masz w tych z 1,6 kontrolkę poziomu oleju
Nie da się coś przykombinować żeby dorobić brakujące połączenia ? Pozdro. |
thame Warszawa | 2009-05-08 18:48:23 Jednak wszystko działa. Tzn. wszystkie kontrolki się pala. Ale chyba poluzowała mi się żarówka lub jest coś innego, bo jak lekko puknąłem w obudowę to kontrola zaczęła działać
Mój stary moduł chyba da się naprawić, ponieważ jeden opornik się poluzował i bezwładnie zwisa i pewnie dlatego miałem te problemy. Jutro sobie zlutuje i zobaczę czy pomogło. Co do wersji to ja mam Anglika (SB w nr VIN) a kupiłem pewnie japońską wersję. Pozdrawiam thame |