Malowanie pokrywy zaworow

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie, czym koledzy malowali pokrywe zaworow silnika uzywaliscie do tego jakiegos sprayu odpornego na wysokie temp. czy zwyklym mozna?? i zmienialiscie uszczelke na nowa?
  
 
Najlepiej farbą odporną na temperaturę, no uszczelkę musisz wymienić.
  
 
ja pomalowałem zwykmym sprayem + podkład tez zwykły i sie trzyma od roku. z uszczelką to nie wiem bo nie zdejmowałem pokrywy.
  
 
Wiadomo najlepiej odpornym na tepmerature bo dołozysz 5 zł i bedzie co do uszczelki jak odkrecisz i bedziesz czuł ze mieka i dobrze wyczyscisz powierzchnie styku bedzie oki u mnie trzyma...
  
 
to dawac jakis podklad pod to??
  
 
zwykłą farba jest odporna w zupełności. Jak chcesz dać podkład, to też na wysoką temp. Ja bym dał tylko spraj do hamulców, ciężko kryjke, ale kilka warstw załatwi sprawę.
  
 
miałem ci fote na poczte wysłac ale ze tu ludze piszą ze do wysokich temperatur jakies do zacisków itp to prosze!!: pokrywa jest pomalowana zwykłym podkładem i zwykłym lakierem. natomiast oslona kolektora czy czy cos (nie wiem co to za bardzo) te na czarno ponizej jest pomalowane czarnym matem do wysokich temperatur i odpryskuje;]





oczywiscie nie skonczone to jest i do poprawek na wiosne

[ wiadomość edytowana przez: seba1_kuna1 dnia 2009-03-16 12:21:50 ]
  
 
to że odpryskuje, to raczej kwestia przyczepności podłoża i odtłuszczenia go. Ja osłonę pomalowałem srebrzanką i trzyma elegancko.
  
 
Jeśli chodzi o samą pokrywę zaworów to sprawa nie wygląda skomplikowanie. Najpierw pokrywę trzeba oczywiście zdjąć, potem przeczyścić drobnym papierem ściernym, potem dokładnie przetrzeć jakimś rozpuszczalnikiem lub benzyną (najlepiej 2-3 razy), i na koniec psikać farbą. 2 lub 3 starannie położone warstwy załatwią sprawę. na koniec oczywiście pasuje wszystko przepolerować jakąś pastą polerską, najlepiej o średnio a potem lekkościerną. Na to wosk i git. Uszczelkę raczej trzeba kupić nową, to są w sumie małe pieniądze a nie ma co ryzykować że po poskładaniu wszystkiego nie rzygnie nam olejem. Ja bym się raczej nie bawił w odzyskiwanie uszczelki, gra nie warta świeczki. A u mnie to wyszło tak:



A w zbliżeniu tak:


Ps. pamiętaj potem o odpowiednim dokręceniu śrub, kolejności i sile.

Pozdro.
  
 
kolejnosci tzn na krzyz?:p jak pomaluje to wrzuce fotki
  
 
z góry sorrki za off ale mam takie pytanie czy da rade samą pokrywe wypolerować tak jak to sie robi z felgami?? a mianowicie klik
  
 
No mniej więcej na krzyż. Chodzi o to żeby nie po kolei.
  
 
Cytat:
2009-03-16 18:16:37, Pantol89 pisze:
z góry sorrki za off ale mam takie pytanie czy da rade samą pokrywe wypolerować tak jak to sie robi z felgami?? a mianowicie klik




no musze przyznac,ze mimo iz moj silnik nie jest wyjatkowo zaniedbany ,to przy Twoim essim bym maski nie podniosl...
  
 
Cytat:
no musze przyznac,ze mimo iz moj silnik nie jest wyjatkowo zaniedbany ,to przy Twoim essim bym maski nie podniosl...


powiasz.... samochód jest w robocie także zdjęcia są stare... z przed kupna... teraz to wygląda zupełnie inaczej a niedługo nabierze nowej barwy
  
 
zwyklym szprejem bez zadnych podkladow....tylko dobrze odltuscic i juz....wiem bo mam i zero problemow
  
 
Pantol89
Moj niestety bardziej jest srodkiem transportu do pracy. Szczerze mowiac,to kiedys przywiazywalem wieksza uwage do wygladu auta(ciemne szyby,sportowy wydech,jakis wzmacniacz,glosniki itp),a teraz wszystkie fundusze kieruje na wlasciwy stan techniczny,na obie te rzeczy by moglo braknac

[ wiadomość edytowana przez: jadzka1233 dnia 2009-03-16 23:36:33 ]