Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-03-18 07:19:03
kontrolka świeci się, jak wykonawczy zaskoczy. Innej opcji nie ma, przynajmniej w mk5. Kris75 - najprościej jest sprawdzić, czy na szybie pojawia się napięcie, jeśli nie, to dalej na przekaźniku wykonawczym, jeśli nie to na kablach do niego i tak dochodzisz do skrzynki i włącznika... |
![]() Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2009-03-18 11:10:28 Surec to już sprawdzone w obydwóch, napięcie jest na wejściu i wyjściu z włączników także, tylko w postaci jak pisałem niżej, pozostało sprawdzić skrzynkę w wolnym czasie.
Tak na marginesie kto ma i sprzeda przekaźnik ze skrzynki? ![]() Ciekawostka - w 6-ce padło to spaleniu instalki od ogrzewania sprysków, podpiętych pod przednią szybę właśnie za przekaźnikiem wykonawczym ale nie pod kabelki wyjściowe do szyby, oddzielny pin z przekaźnika. |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-03-18 11:14:13 ale spryski podpięte są orginalnie pod tylną szybę...przynajmniej w mk5 jak mi się zdaje...? |
![]() Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2009-03-18 12:54:39 WG. schematu TIS spryski w 6 i 7 są bezpośrednio "z kluczyka" przez bezpiecznik 27 są na nim jeszcze światła stopu ale to schemat a życie jest takie że w jednym i drugim są podpięte pod przekaźnik wykonawczy grzania szyby i działają razem z przednią szybą ![]() ![]() |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-03-18 13:22:35 w mk5 kluczyk załącza przekaźnik R26, pojawia się napięcie na bezpieczniku F27 i wtedy grzeją spryski (tak mówi mój schemat). |