| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Saren_82 Warszawa - Wesoła | 2009-03-16 21:55:21 Musisz przeczyścić silniczek krokowy |
slawcek Sympatyk FEFK Cabz WRoCław | 2009-03-16 22:00:36
Niemozliwe.... |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2009-03-21 12:20:52 |
Wuipe Escort Driver Mitsubishi ASX Rybnik / Olza | 2009-03-21 12:55:40 raczej mało prawdopodobne, że nie masz krokowego, poszukaj jeszcze raz dobrze za obudową przepustnicy
oprócz przeczyszczenia krokowego spróbuj ustawić mieszankę i przeczyścić przepustnicę oraz sprawdzić/wymienić taki banał jak filtr powietrza |
nitro-FEFK Ford Escort Lesko | 2009-03-21 15:27:31 widzisz kabel czerwony, filetowy, żółty i czarny ... idą one od silniczka krokowe miałem te same objawy co u Ciebie przeczyszczenie silniczka krokowego pomogło |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2009-03-21 22:57:06
Zaraz zaraz. Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że to o czym piszesz to jest to samo co TO oraz opisywany TUTAJ przypadek. To co jest w linku, to jest TEN SŁYNNY silnik krokowy, który tak na prawdę nie jest żadnym silnikiem tylko elektromagnetycznym zaworem powietrza, natomiast to co mi wskazałeś jest prawdziwym silnikiem krokowym (wiem bo rozebrałem to. Jest tam prawdziwy wirnik!) i czyszczenie tego w benzynie ekstrakcyjnej skończyć się może jedynie wypłukaniem smaru z łożysk wirnika i niechybnym zatarciem silniczka. Drugi post z linku wskazuje, że TEN SŁYNNY silniczek krokowy jest gdzieś od spodu "jak mam plastikowy kolektor dolotowy". Ale ja mam metalowy kolektor dolotowy i od spodu nie mam żadnego silniczka. Tak więc ponawiam pytanie: Gdzie jest ÓW słynny silniczek krokowy (który tak na prawdę nie jest żadnym silnikiem) a wygląda jak na TYM rysunku? [ wiadomość edytowana przez: Kamil_H dnia 2009-03-21 22:59:11 ] [ wiadomość edytowana przez: Kamil_H dnia 2009-03-21 23:04:56 ] |
jasta ford escort kombi Mk7 Kraków | 2009-03-21 23:09:38 Wypnij wtyczkę przepływomierza i pojeżdzij |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2009-03-22 07:23:50
Gdzie jest ten przepływomierz? Nie widzę go na schemacie Jeśli chodzi o TO , to też takiej części w moim aucie nie kojarzę.
Dla przypomnienia. Ford Escort 1.3 CL, jednopunktowy wtrysk 1996 rok. Wiem, że jest to ten 'starszy' silnik. W tym roku wszedł na rynek też 1.3 z wielopunktowym wtryskiem. Do moich obserwacji dodam jeszcze, że jak zgaśnie i nie mogę odpalić, to jak w końcu odpalę i ruszę to jak dodaję gazu to strasznie "rwie". Po chwili się uspokaja i jedzie w miarę normalnie. [ wiadomość edytowana przez: Kamil_H dnia 2009-03-22 07:37:31 ] |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2009-03-23 23:27:45 Nikt nie pomoże? Tylko ja mam taki silnik czy jak? |
marcin_monki escort mońki | 2009-04-07 19:57:21 I w książce (mam nadzieję, że autor książki nie będzie miał mi za złe): ]
[/quote] jak BYK 5 tka - silnik krokowy regulacji..... |