czesc
No i kolejna awaria :-/
Tym razem czujnik cisnienia reduktora.
oto instalka sekwencja AG SGI 1
Czerwonego tekstu nie widac, wiec tak od lewej:
Load - Podcisnienie kolektora ssącego PvaP - Ciśnienie gazu reduktora DelP- Różnica ciśnien (Pvap - Load =DelP)
Czujnik cisnienia gazu w stanie lotnym w reduktorze
Opis objawow:
- Rano po rozgrzaniu po 4 min ( temp otoczenia 5C) przelacza na gaz, ale na gazie nie chodzi bo mruga czerwona kontrolka centralki. Gdy rusze to czerwona kontrolka gasnie i silnik juz chodzi na gazie. Generalnie "lubi" przy niskim ale nie rezerwonym poziomie gazu przerzucać na pb.
Gaz w zbiorniku jest !!!
- Cisnienie gazu reduktora ktore podaje program wynosi 2448 mbar , DelP = 2083 mbar . Cisnienie Map jest ok jak zawsze.
Tu mialem przygode, jade i nagle uuuuuu przy dodawaniu gazu. Okazalo sie ze filtr fazy lotnej sie rozlecial i przytkal wyjscie obudowy króćca , filtr wymienilem na nowy ale od tego czasu cisnienie reduktora podawane przez czujnik wynosi 2448 mbar !!!! Podejzewam ze czujnik padl przez przytkany filtr, czy jest to mozliwe ??????????
Krecenie śrubą reduktora nie obniza wartości cisnienia podawanego przez program.
Teraz mam pytanie , szukac zamiennika? Ponoc uklad Motoroli MPXA4250A czy MPX4250GP bedzie ok, czy jest jakas róznica ktory z nich zaloze? gdzie moge go zakupic?
Czy ktos ma sprzedac uzywany czujnik?