125p problem z montażem mostu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Podczas montażu mostu od polda narodzil sie problem - po wsadzeniu srub most-resor i podpieciu jednego drazka reakcyjnego drugi nie wchodzi. Cos jest w takim razie krzywe - drazki sa proste, poprzedni most raczej tez bo na geometrii wszystko bylo cacy.
Mial ktos taki problem? jakies rozwiazanie poza przespawywaniem mocowanie drazka/robieniem fasolek? Roznica jest tak duza ze az niemozliwe zeby to bylo az tak krzywe ("golym okiem wszystko wydaje sie byc z nim ok)
  
 
jago ja mialem tak samo przy motazu mojego mostu. po prostu jak w zlej kolejnosci wkladasz sruby, to most sie tak krzywi, ze potem metrowa brecha musisz go naciągac. a na koniec okazuje sie, ze jak wszystko spasujesz i postawisz auto na zniemi to wszystko jest ok.
  
 
postaw auto na koła i dawaj do kanału
  
 
aha no dobrze, dziekuje, zaloze mu kola i bede sie dalej zastanawial - aczkolwiek samemu to troche kijowo sie nim manerwuje.

Poochaty - a jaka jest dobra kolejnosc?
  
 
Cytat:
2009-03-24 12:26:35, jaqo pisze:
a jaka jest dobra kolejnosc?



most na resory, potem drążki i na końcu kolumienki jak auto spuścisz na koła
  
 
robilem tako poza ostatnim pkt bo nie ruszalem resorow
  
 
Cytat:
2009-03-24 12:32:35, jaqo pisze:
robilem tako poza ostatnim pkt bo nie ruszalem resorow



ni i śróby podokręcaj finalnie jak już wszystko ustawisz jak bozia przykazała - do roboty i pisz jakl testy wypadły bom okrutnie ciekaw jak lata ten rover z elektroszperą
  
 
nie pamietam, ale wiem bo zawsze to robie na ziemi, nie mam kanału, to jak odkrecisz resory od mostu, to potem lipa jest z ułożeniem tego. najlepiej skrecic tak aby aby, postawic, przetoczyc i dopiero dokrecac.
  
 
z rinem jak wymienialismy te drazki to jeden siedzial w aucie i delikatnie ruszal do przodu lub do tylu i drazki sie same ustawily drugi tylko w kanale czaił sie ze sruba az otwory sie pokryja
  
 
aha. bo ja tu juz pogialem pare rur etc no ale dobra jak tak mowicie to zloze hamulce i cala reszte i bede probowal.
Dziwne to

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2009-03-24 14:27:03 ]
  
 
tak jak wcześniej pisano -= zdecydowanie łatwiej to skęcić jak auto na kołach stoi.
  
 
weszlo jak podnioslem go z jednej strony No i w dwie osoby sie naciagnelo. Jeszcze tylko urwany odpowietrznik zanichilowac i bedzie test (snieg zaczal padac....)
  
 
i jak testy??? banan na twarzy jest - czy kanta już nie ma???
  
 
Fajna rzecz, poslizgi sie super kontroluje, sam wcale tak w nie nie wpada - trzeba go zmuszac, na suchyma asfalcie w kolka pieknie sie kreci.
Z drugiej strony kiera chodzi duuuuzo ciezej, samochod duzo gorzej na nia reaguje i ma tendencje do podsterownosci.
Do rajdowki jak najbardziej, samochod przy brutalnym traktowaniu prowadzi sie swietnie, swietnie, swietnie. Do okazjonalnie upalanego dupowozu raczej nie.
Wreszcie moglem zobaczyc jak to jest gazem sterowac wychylenie tylu w dlugim luku Szybka reakcja na gaz roverowskiego silnika bardzo mi sie podoba. Przeszkadza troche za slaby dol bo trzeba sie troche postarac zeby zainicjowac poslizg, potem juz jest ideal.
A, i dzieki porzadnemu plukaniu i nowemu olejowi most jest w 100% cichy, zero dzwiekow z niego sie nie wydobywa.

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2009-03-26 16:07:33 ]
  
 
Cytat:
2009-03-26 16:06:46, jaqo pisze:
Fajna rzecz, poslizgi sie super kontroluje, sam wcale tak w nie nie wpada - trzeba go zmuszac, na suchyma asfalcie w kolka pieknie sie kreci. Z drugiej strony kiera chodzi duuuuzo ciezej, samochod duzo gorzej na nia reaguje i ma tendencje do podsterownosci. Do rajdowki jak najbardziej, samochod przy brutalnym traktowaniu prowadzi sie swietnie, swietnie, swietnie. Do okazjonalnie upalanego dupowozu raczej nie. Wreszcie moglem zobaczyc jak to jest gazem sterowac wychylenie tylu w dlugim luku Szybka reakcja na gaz roverowskiego silnika bardzo mi sie podoba. Przeszkadza troche za slaby dol bo trzeba sie troche postarac zeby zainicjowac poslizg, potem juz jest ideal. A, i dzieki porzadnemu plukaniu i nowemu olejowi most jest w 100% cichy, zero dzwiekow z niego sie nie wydobywa. [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2009-03-26 16:07:33 ]


wspoma i negatyw z przodu

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Cytat:
2009-03-26 17:21:59, mar125 pisze:
wspoma i negatyw z przodu


tak tez myslalem ze powinno to zalatwic sprawe
  
 
Cytat:
2009-03-26 21:13:06, jaqo pisze:
tak tez myslalem ze powinno to zalatwic sprawe


może nie do końca,ale będzie jeszcze lepiej - optymalnie to było by gdyby był negatyw , wspoma i szpera ok 70% ...

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
jaqu kiedy wkładasz kubełki, prujesz zakładasz twardy zawias i na kjsy ?
  
 
nie palnuje kaszla bede robil