Planowanie glowicy 3mm a tłoki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich mam do was pytanie mianwoice tej glupiej glowicy mam elxa i poiwedzcie mi jaka jest szansa czy moze napewno ktos wiec ze bedzie taqk na 100% czy moge bez niczego planowac 3mm i zalkozyc na miedzi (0,3) okolo mm) zeby nie bylo problemu tłoki-zawory?? jak to jest z tym modelem i taka kombinacja prosze o odp pzdr
  
 
po pierwsze to zakładasz kolejny temat bez użycia wyszukiwarki, a to jest łamanie regulaminiu, a tego nikt tu nie lubi

Ale na temat to, ja u siebie mam 3mm na miedzi bez rzeźby w tłokach.Zalezy też jakiego wałka użyjesz, ja mam 290 Halczyńskiego i tłok się nie spotka z zaworem



[ wiadomość edytowana przez: adj1985 dnia 2009-03-27 21:17:35 ]
  
 
w takim razie sry no a jezeli ja bede mial seryjny walek? oczywiscie na jakis czas ale jednak bedzie seryjny to co w takiej sytuacji?
  
 
ja mam 3 mm na seryjnym walku i nic sie nie dzieje
ale po zalaniu 95 auto nie bardzo chce szybko jechac
polecam od razu zmiane paliwka na 98
  
 
3 mm walek seria i sie chwilami odznacza zaworek na tloku szcelka seria ale to nie msi byc zawsze
wloz po dwie podkalkdi pod cylindry
  
 
jak już jest temat na wierzchu to dołącze się z pytaniem czy wie ktoś może jak wygląda sprawa przy 3 mm w dół, wałku 385 i dużym ssaku od cc 700
  
 
wystarczy pomyśleć i pomierzyć...


link

[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2009-03-28 14:43:06 ]
  
 
Wystarczy zamknąć.