MotoNews.pl
  

126p Ratstajlo... by Dziubol1718

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich, przedstawiam wam mojego zielonego pierdziela
Zakupiony w zeszłe wakacje, rocznik '84 , przebieg nieco ponad 60 tys. Jestem jego drugim właścicielem, pierwszym był sympatyczny staruszek, który będąc już na emeryturze kupił go na przedpłaty mam nawet papiery kwitujące odbiór z polmozbytu Silnik seria, trochę już podmęczony. Niedługo będę składał jakiś ciekawy motorek. Blacharka zachowana w naprawdę dobrym stanie, podłoga, mocowania zawieszenia itp nienaruszone. Z zewnątrz trochę odprysków, ale nie jest źle. Z początku myślałem nad zrobieniem kilku niedociągnięć i cieszyć się fajnym seryjnym maluszkiem, ale za bardzo ciągnęło mnie w stronę ratstylu... i zaczął się efekt śnieżnej kuli: na początku delikatne oldschoolowe dodatki, potem trochę rdzy, potem jeszcze więcej, teraz jest gdzieś w połowie drogi, plany na niego są obecnie takie:
- poszerzyć aktualną stal z 4cali na 5,5/6 cali zamiennie z ats classic
- zmatowić lakier, zrobić przetarcia do podkładu
- jeszcze większa gleba (żeby krzesać iskry ) ale to po zakupie dupowozu
- żółte światła z przodu, jeden podwieszony halogen
- więcej oldschoolowych dodatków
- dużo gratów na bagaju

a teraz małe fotostory:
- w dniu zakupu

-pierwsze zmiany

-kolejne

-tutaj już zaczął w miarę wyglądać

-maksymalna gleba z tyłu bez większych przeróbek (sprężyna wyszła przez wachacz, półoś opiera się na rozruszniku)

-i aktualny wygląd (dodana szachownica)

- i kilka fotek ze zlotu w Bagiczu 21.03.2009

  
 
Dziubol dotarł również na forum F&F ze swoim pierdzielem

Autko jak najbardziej pozytywne Podoba mi się

+ za szachownice
- za to że wydaje mi się siakis taki nie odświeżany /lekko zaniedbywany
  
 
he he, on sie nie wydaje lekko z zewnątrz zaniedbany, on taki jest to znaczy trochę kurzu tylko dodaje mu uroku w końcu to RAT

wczytując się dokładniej w to forum odnoszę wrażenie, że ze swoim seryjnym silniczkiem nie bardzo tu pasuje,większość autek jest grubo porobiona mechanicznie. Ale mam nadzieje że po wakacjach to się zmieni, bo w planach (ale na 100%) jest wrzucenie czegoś na wtrysku. Na razie wygrywa 0.9 z seja, moc może niewielka, ale w porównaniu do serii to duża różnica, i co ważniejsze da rade wrzucić go bez cięcia belki (zewnętrznej części) np tak jak ma Pat. Bo mimo wszystko głównym aspektem w tym malcu jest styling (wycięcie na chłodnicę moge przeżyć, ale zniekształconą belkę już nie). Chyba że jest możliwość pomieszczenia 1.1 fire, ale nie spotkałem się z tym. Jeśli macie jakieś pomysły, to dawać W końcu to dużo bardziej rozwojowa jednostka. A koszta silnika podobne.
  
 
Tym ze twoje auto ma seryjny silnik nie przemowal bym sie,zobacz ile jest swapow na tym forum, twoj rat jest jednym z nielicznych tutaj co dodaje mu orginalnosci trzymaj ten kierunek bo jest zaje....
  
 
dobra gleba z tylu no i taki... inny
  
 
zajebisty wreszcie cosik nowego
  
 
To jak wkońcu rost czy rat?

Tak czy tak mi się nie podoba
  
 
rat. rost to jest sama rdza.
  
 
He he he, bob pojawił się w GT wprawdzie to niewiele, ale zawsze coś
  
 
pogratulować
jeszcze czeka Cię OPT